İşte kazananlar ve Kırmızı Ödülleri'ne yönelik merak edilen her şey: Tunç Berkman Kırmızı için konuştu Gözden Kaçmasın #JWT MANAJANS #KIRMIZI REKLAM ÖDÜLLERİ Reklam yarışmaları bir aşçının yaptığı yemeğin herkesçe beğenilmesi gibi Hürriyet.com.tr Yaratıcılık amaç değil bir araç olarak kullanıldığında iş başarısına dönüşüyor Günümüzde yaratıcılık her işte her sektörde elzem Yaratıcılık her aşamada harikalar yaratır Kırmızı, sektörün ileri gitmesi için önemli Yaratıcılık yarışmaları sektöre kıymet katıyor Yaratıcı reklam, az masrafla çok etkili iş yapmaktır Kırmızı Ödülleri jüri başkanı konuştu Kırmızı Ödülleri'ne hangi kategori eklensin? Kırmızı gibi ödüller markaların yaratıcılığını destekliyor 'İnsanlık için' kategorisi olsun isterdim Bu yılın Kıpkırmızı ödülü sahibi Tribal Worldwide İstanbul Amerika’yı yeniden keşfetmeye lüzum yok Ben neden festivali şişe geçirip bir afiş yapmayayım? “Marifet iltifata tabidir” Pazarlama, piyasada korkusuzca savaşmayı gerektiren bir dal Kırmızı, yarışmanın ötesinde bir markaya dönüştü Çok kategori, az iş var Başarabilmenin hissi bir kere yandı içimizde artık durmayız Cosmic Creative ekibine Kırmızı Jüri Özel Ödülü Yarışma için özel iş yapılıyor, özel ekipler yaratılıyor Problemi daha önce gösterilmemiş bir yerden gösterdik Fikirsiz art work çoğu zaman çöptür Yaratıcı iş için müşteri de cesaretlendirilmeli Bir ürüne anlam yükleyip değer yaratan şeydir yaratıcılık Graphx'e Efsina reklamıyla Kıpkırmızı Bölge ödülü