'İnsanlık için' kategorisi olsun isterdim

Güncelleme Tarihi:

İnsanlık için kategorisi olsun isterdim
Oluşturulma Tarihi: Eylül 02, 2016 12:51

Kırmızı Reklam Ödülleri için konuşan Wanda Kreatif yöneticileri yarışmada 'insanlık için' kategorisini görmek istediğini söyledi.

Haberin Devamı

Reklam yaratıcılığı yarışmaları hakkında, sektöre bir katkısı olup olmadığı, değeri, önemi, hizmet ettiği amaç vb. konularda genel bir değerlendirme yapar mısınız?

Bu konu tüm dünyada, özellikle de son zamanlarda çok fazla tartışılıyor. Yarışmaların sektörel tatmin sağlaması dışında hiçbir işlevi olmadığı, yaratıcı ekiplere bir katkı sağlamadığı bazı çevrelerde gittikçe güçlenen bir fikir. Ancak bu durumu tüm yarışmalar, ödüller için söylemek de haksızlık. Yaratıcı ekiplerin önünü, zihnini açan, büyük bir motivasyonla çalışılan ve akıtılan her damla terle ekipleri daha da geliştiren çok saygın yarışmalar da mevcut. Doğru işlerle, doğru yarışmaları hedefleyip onlar için çaba gösterirseniz, bu süreçten elde ettiğiniz tecrübe bile hem sizi, hem sektörü hem de çalıştığınız markayı ileri taşıyacaktır.

Haberin Devamı

Yaratıcılığın, pazarlama iletişimi faaliyetlerinin iş başarısındaki rolü hakkında neler söyleyebilirsiniz?

Bu elbette, pazarlama gibi çok fazla bileşenin bir araya gelmesiyle işlerin ortaya çıktığı bir alanda cevap verilmesi zor bir soru. Yaratıcılığın en olmazsa olmaz, en vazgeçilmez aktör olduğunu düşünmekle birlikte tek başına hiçbir işi başarıya ulaştıramayacağına inanıyoruz. Bir arada çalışabilme kültürü burada işlerin başarıya ulaşmasının olmazsa olmazı.  Yaratıcılığın kullanılması ise markalar için rakiplerden sıyrılmanın en etkili yolu. Ancak ürün veya hizmetiniz bundan sonrasını karşılayabilecek seviyede değilse sadece anlık başarılar yakalayabilirsiniz. Bizim için önemli olan ise sürekli başarıdır.

Ödüllendirilen çalışma(ları)nızın, ödüle değer bulunma gerekçeleri sizce nedir?

İşlerin gerçek içgörülerden yola çıkması, kendi alanında ilk ve yeni bir bakış açısı getirmiş olmasından diyebiliriz.

Kırmızı Ödülleri’ne bir kategori eklemeniz istense, bu ne olurdu?

Dijital kategorilerinin açılması Kırmızı için çok büyük bir adım ve bizim adımıza da çok sevindirici. Son zamanlarda da tüm yarışmaları takip ettiğimiz zaman ödül kazanan işlerdeki yükselen “Philantropy” kavramını görüyoruz. Sosyal sorumluluk yanında artık markalardan insanlık adına ne yaptıklarını sorguladığımız bir dönemdeyiz. Eğer ekleseydim “Philantrophy” Türkçeleştirirsek“insanlık için” kategorisini eklerdim.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!