"Kırmızı, yarışmanın ötesinde bir markaya dönüştü"

Güncelleme Tarihi:

Kırmızı, yarışmanın ötesinde bir markaya dönüştü
Oluşturulma Tarihi: Eylül 02, 2016 13:27

Bu yılki Kırmızı Ödüllerinin sponsorlarından MNG Kargo'nun Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Genel Müdürü Aslan Kut, şirketin ödüllere olan desteği hakkında konuştu.

Haberin Devamı

Kuruluşunuzun pazarlama iletişim faaliyetlerinde yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor?

Pazarlama faaliyetlerinde markayı bilinir ve hatırlanır kılmak için yaratıcı fikirlerin yeri yadsınamaz bir önem taşıyor. Güçlü bir pazarlama ekibimiz ve paydaşlarımız olduğu için çok şanslıyız ancak şirket stratejimize uygun sonuçlar elde edebilmek için yaratıcı fikirlerin ortaya çıkabileceği zemini hazırlamak da bizim görevimiz. Farklı düşünüp farklı perspektifleri değerlendirebilmek, yeni deneyimlere açık olmak, hayal kurup onun peşinden gitmek ve risk alabilmek etkileyici fikirlerin ortaya çıkmasını sağlıyor. Amacımız bir strateji çerçevesinde insanları etkilemekse hedefimizi doğru tespit edip ona uygun çözümler geliştirmek gerekiyor. Biz de bu noktada farklı fikir ve sesleri tek bir potada eritip çözümü en yalın ve akılda kalıcı haliyle sunmaya çalışıyoruz.   

Haberin Devamı

Kırmızı gibi reklamda yaratıcılığı destekleyen ve ödüllendiren organizasyonların sizce endüstriye katkısı var mı; neden?

Bu yıl 13.sü düzenlenen Kırmızı reklam sektörünün heyecanla beklediği bir yarışmanın ötesinde bir marka haline dönüştü. Kırmızı başta olmak üzere yaratıcılığı teşvik eden bu tür organizasyonlar rekabeti artırarak daha iyi işler, daha yaratıcı çözümler ortaya konmasını sağlıyor. Reklamcı ve reklam vereni de buluşturarak birbirini daha yakından tanımasına imkan veriyor. 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!