Kırmızı, sektörün ileri gitmesi için önemli

Güncelleme Tarihi:

Kırmızı, sektörün ileri gitmesi için önemli
Oluşturulma Tarihi: Eylül 02, 2016 15:27

Boyner Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Burcu Körpeağaç, bu yılki Kırmızı Ödülleri ve reklam sektörü hakkında konuştu.

Haberin Devamı

Reklamı ödüllendirilen markanız, yer aldığı pazar segmentinde rakiplerinden nasıl farklılaşıyor, bu farklılaşmada reklamlarınız nasıl bir rol oynuyor?

Boyner Büyük Mağazacılık’ı farklılaştıran en önemli özellik, yenilikçi anlayışı. Kendi segmentimizde müşterilerilerimize en iyiyi sunmak için sürekli yenilikler geliştiren ve sektörü ilklerle tanıştıran hep Boyner olmuştur.

Marka değerlerimizin odağında yaratıcılık, cesaret, sürekli öğrenmek, tutkulu olmak, sorumluluk, müşteri odaklılık ve büyük bir aile olmak var. Reklam kampanyalarımızda da yaratıcı, farklı ve yenilikçi yaklaşımımızın etkili olduğunu düşünüyoruz. Yapılmayanı, dikkat çekeni hayata geçirmeye gayret ediyoruz.

Kırmızı Ödülleri gibi reklamda yaratıcılığı destekleyen ve ödüllendiren yarışmaları nasıl değerlendiriyorsunuz; bu yarışmaların sizce endüstriye katkısı var mı, neden?

Haberin Devamı

Her başarının övgüyü hak ettiğini ve bu övgünün yeni başarıların da motivasyon kaynağı olduğuna inanıyorum. Özellikle Kırmızı gibi Türkiye’nin saygın isimlerinin, sektör profesyonellerinin değerlendirilmeleriyle verilen ödüller, sektörün sürekli bir adım ileri gitmesi için çok önemli. 

Ödüller, markaların doğru yolda olduğunun bir kanıtı sanki. Yaratıcı düşüncenin desteklenmesini ve ödüllendirilmesini çok önemsiyorum. Bu yolla tüm endüstrinin çalışma disiplininde belli bir çizginin üzerine çıktığını düşünüyorum.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!