Güncelleme Tarihi:
1. Vestel markası, rakiplerinden iletişim çalışmaları ile farklılaşıyor. Dijitalleşen dünyada, trendleri takip ederek ve dijital yatırımlarını artırarak müşterilerine ve hatta potansiyel müşterilerine doğru noktada ve gerçek duygularla seslenmeye çalışıyor. Vestel'in reklamlarına baktığınız zaman; hedef kitlesine marka mesajlarını verirken, hep bir duygulu sahiplendiğini görürsünüz. Bu strateji dijital dünyada daha da etkili bir şekilde kullanılıyor. Vestel özelikle digital iletişimde gerçek tüketici iç görülerinden yola çıkarak yaptığı işler ile ayrışıyor.
2. Kırmızı Ödülleri gibi, reklamda yaratıcılığı destekleyen ve ödüllendiren yarışmalar sektörümüz için elbette yararlı.
Günümüzde artan reklamlar, mecra kırılımları derken markaların farkındalık yaratabilmesi için relevant yaratıcılık yapması lazım. Artık salt reklam yapan değil, farklı ve yaratıcı reklam yaparak aradan sıyrılan ve bu yolla amacına ulaşan markalar kazanıyor. Bu bakış açısını yaygınlaştırmak ve daha kaliteli işler yapılmasını teşvik etmek için yarışmalar ve ödüller biz reklam insanları için elbette bir vazgeçilmez.