Kartvizitimde uzun yıllar soyadını taşıdığım bir kişi geliyor İstanbul'a iki hafta sonra. 2001 yılında ortaklarımla birlikte İstanbul ofisini kurduğum, sonra da 10 yıldan fazla bir süre tüm dünyada büyümesi için çalıştığım Peppers & Rogers Group'un kurucusu Don Peppers 27 Eylül'de smartcon'da konuşmak üzere burada olacak.
#Smartcon 2017Müşteri deneyimi gurusu Don Peppers, Y jenerasyonu çağında internetteki her şeyin sonsuza kadar kaldığını belirtti ve “Kendinizi Google’dan çıkaramıyorsunuz. İçine işenmiş havuzdan idrarı çıkarmak kadar zordur bu. Bir kere buraya kötü düşmemeye bakın” dedi. Peppers, Y kuşağının mahremiyeti bilmediğini, e-maili bile demode bulduğunu söyledi.
Türk girişimcilere uzun vadeli bakış açısını tavsiye eden ünlü pazarlama uzmanı Don Peppers, Bakan Kürşad Tüzmen’in öncüsü olduğu Turquality projesini, "ülkeye destek olmak için hükümetin iyi niyetli bir hareketi" olarak değerlendirdi. Peppers, Turquality’nin "10 yılda 10 marka yaratma hedefi" için de "Bence makul ve uzun vadeli bir hedef" dedi.
Yönetim danışmanlık firması Peppers&Rogers Group'un sahibi ve kurucu ortağı Don Peppers, Japon balıklarının hafızası olmadığı için herşeyi kısa zamanda unuttuklarını hatırlatarak, ‘Şirketler, Japon balığı gibi hafızasız iş yapmaya devam edemez. Müşterilerin kişisel özelliklerini ve zevklerini dikkate almayan, yani hafızası olmayan şirketler geleceği de düşünemeyeceklerdir" diye konuştu.
Piyasaya sürülen markaların yüzde 97'si 18 ay içinde balon gibi sönüyor. Pazarlama 'gurusu' Martin Lindstrom'a göre esnek, yaratıcı ve tüketici odaklı olmayan markalar günümüzde ayakta kalamıyor. Tüm dünyada iş çevrelerinin 'brand-maker'(marka yaratıcısı) olarak tanıdığı Lindstrom 11 Eylül'de marka yönetiminin 'altın kurallarını' anlatmak üzere İstanbul'a geliyor.
Müşteri arasında Ford ve DaimlerChrysler’in de bulunduğu Peppers & Rogers Grup Danışmanlık şirketi, Türk şirketi directCom'la ortaklık kurdu. Peppers & Rogers Grup Kurucu ortağı Don Peppers, ‘‘Türkiye gibi ekonomik krizin olduğu ülkelerde şirketler daha yaratıcı olur, biz şirketlerin yaratıcılığını artıracağız’’ dedi.
<B>FRANSA</B>'nın Cannes şehri deyince aklınıza ne geliyor? Sizinkini bilemem ama, benim aklıma <B>‘‘popo’’</B> geliyor. Aynı Güzel Sanatlar Reklam Ajansı tarafından hazırlanan <B>‘‘Cannes'da Bir Türk 10 Aslan Gücündedir’’</B> başlıklı reklamda başarıyla resmedildiği gibi.
Bir yıldır mağazalardaki ürün fiyatlarının artmadığını belirten Boyner Holding Murahhas Azası Cem Boyner, önümüzdeki aylarda enflasyonun eksiye düşeceğini ve krizde mağazalar yerine semt pazarlarından alışveriş yapmaya başlayan müşterilerin, mağazalara geri döneceğini söyledi.
Yavaş yavaş yaz geliyor. Bu yazı festival tadında geçirmek istiyorsanız bu haberimiz tam size göre. Farklı bütçelere ve zevklere göre derlenmiş 13 yaz festivalini sizler için derledik. İşte bu yazı festival tadında geçirebileceğiniz 13 yaz festivali...
#Festival EtkinlikleriSpotify 2016’nın en çok dinlenen sanatçılarını, albümlerini, şarkılarını ve yılın müzik trendlerini gösteren verileri yayınladı. Spotify Top listelerine göre Drake, 2016’da dünyada en çok dinlenen şarkı ve albümün sahibi oldu. Rihanna ise tüm dünyada en çok dinlenen kadın sanatçı olarak bu yıl da geçen sene olduğu gibi listenin başında. Drake, Türkiye’de en çok dinlenen erkek sanatçı olurken, en çok dinlenen sanatçı koltuğunu ise ülkemizde Sia’ya kaptırdı. Aynı zamanda 2016 yılında Türkiye’de en çok dinlenen kadın sanatçısı da olan Sia’dan sonra, en çok dinlenen kadın şarkıcı ise Rihanna. Türkiye’de en çok dinlenen Top 5 sanatçı listesindeki tek Türk sanatçı ise Sıla oldu. Dünyada en çok dinlenen Türk şarkıcı kim mi? 2016 verilerine göre İbrahim Tatlıses.
#Spotify