Hediye kravat ciroyu yükseltti

Güncelleme Tarihi:

Hediye kravat ciroyu yükseltti
OluÅŸturulma Tarihi: AÄŸustos 19, 2002 00:00

Damat-Tween'in seçkin müşterilerine kravat hediyesi, ciroya da pozitif yansıdı. Hediye edilen kravatlarını almak için Damat-Tween maÄŸazalarına gelen müşterilerin alışveriÅŸ miktarlarında yüzde 135 artış gerçekleÅŸti.Advantage Card ve üye kuruluÅŸu Damat-Tween, geçtiÄŸimiz ay, ''bire bir pazarlama'' uygulamasının baÅŸarılı bir örneÄŸini gerçekleÅŸtirdi. Damat-Tween müşterilerinin alışveriÅŸ alışkanlıklarını analiz eden Advantage Card, elde ettiÄŸi verilerle, üye kuruluÅŸunun en seçkin 1225 müşterisine doÄŸrudan ulaÅŸmasını saÄŸladı. Damat-Tween, uygulama kapsamında belirlenen deÄŸerli müşterilerine kravat hediye etti.  Advantage Card'dan yapılan açıklamaya göre, satış yönlendirmesi yapılmamasına raÄŸmen, hediye edilen kravatlarını almak için Damat-Tween maÄŸazalarına gelen müşterilerin alışveriÅŸ miktarlarında, geçen senenin aynı dönemine göre yüzde 135 oranında artış gerçekleÅŸtiÄŸi belirlendi. AlışveriÅŸ yapan müşteri sayısının ise geçen senenin aynı dönemine oranla yüzde 218 arttığı bildirildi. Projenin baÅŸarı kazandığını belirten Advantage Card ve Damat-Tween yetkilileri, önümüzdeki aylarda deÄŸerli müşterileri ödüllendirecek ve memnuniyetlerini artıracak yeni uygulamaları hayata geçireceklerini kaydettiler. DiÄŸer üye kuruluÅŸlarıyla da benzer çalışmalar yapan Advantage Card, 1.5 milyonu aÅŸkın kart sahibinin alışveriÅŸ alışkanlıklarını analiz ederek, bunları üye kuruluÅŸlarının pazarlama stratejilerine destek olmak amacıyla paylaşıyor.  Advantage Card, geçtiÄŸimiz aylarda, bire bir pazarlama konusundaki tecrübelerini üye kuruluÅŸlarıyla paylaÅŸması için, ünlü pazarlama gurusu Don Peppers'ı Ä°stanbul'a davet etmiÅŸti.    Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!