İspanya, Fransa, İtalya, Yunanistan sokaklarında “Onlar benim yol arkadaşım” dediği pijamalarıyla geziyor. Arkadaşları ona seyahatleri için pijama hediye ediyor. Berker Işıldak ‘ilginç kostümü’ ve 100 lira bütçeyle çıktığı bu yolculuklardan aldığı notları da bir kitap haline getirmeye hazırlanıyor.
#Pijamayla Dünya TuruHava yolculuğu dünya çapında sert sorunlarla karşı karşıya. Bagajların kaybolması çok büyük bir şanssızlık olmaktan çıktı, yolcuların sık yaşadığı bir realite haline geldi. Peki bavullar neden kayboluyor? Yolcular hangi önlemleri alabilir?
#UçakBuray, tam bir İkizler burcu. Gezici kuş: Her ay evde ancak 2-3 gece kalabildiğini söylemekten içten içe zevk alıyor. Özel hayatında aşırı özgüvenli: “Bugüne kadar göz koyduğum tüm avları usulca, narince yakaladım” diyor. Yine de lisedeki gibi şıpsevdi değilmiş artık: Hayatın kanunu bu. İnsan olgunlaştıkça daha seçici oluyor. Olaylara daha tedbirli yaklaşıyor.”
#BurayPüsküllü deri yelekler, kovboy çizmeleri, dar bluejean, ip kravat, kalın zincirler... Meğer hepsi imaj içinmiş, en çok eşofman giymeyi severmiş. İkilemli sorularda bu hafta Attila Atasoy ile eczacılığından girdik, Unkapanı’nda plakçı arşınlayıp parklarda sabahladığı zamanlara uzandık. Dillere destan canlı yayınları için “Eskiden beri geç yatar, geç kalkarım. Kafam gece çalışır. Pınar Altuğ’un sabahın körü programında biraz uyuklamış olabilirim, hatırlamıyorum” diyor.
#Attila AtasoyÇocuk modası denilince akla gelen ilk isim tasarımcı Melis Kaptanoğlu. 2008 yılından bu yana ‘Melis Kaptanoglu Kids’ isimli markasıyla kız çocukları için couture tasarımlar hazırlıyor. Sevgili Melis, Londra Çocuk Moda Haftası’nda olmak üzere toplam dört defileye imza atmış, dünyada pek çok kırmızı halı organizasyonunda star çocukları giydirmiş, çocukların hayallerini gerçeğe taşımayı tutku haline getirmiş ve her dönem yaptığı işe aşık biri. “Çocukların rengarenk ruhlarına tasarımlarımızla nefes vermek en büyük keyfim” diyen Melis Kaptanoğlu ile girişimciliğini, tasarımlarını, başarısının sırlarını ve çocuk modasını konuştuk.
#Aysun KABANöroloji Uzmanı Dr. Burçak Ekinci Evci, “Bacaklarda hareket ettirme dürtüsü, yanma ve karıncalanma şeklinde ortaya çıkan huzursuz bacak sendromu kadınlarda erkeklere göre iki kat fazla görülüyor. Çoğunlukla 20 yaş altında başlayan hastalıkta erken tanı ve tedavi yaşam kalitesini artırıyor” dedi.
#Nöroloji Uzmanı Dr. Burçak Ekinci EvciHiçbir yere gitmeyen bir uçağa binmek için 20 bin lira öder misiniz? Ya da donmuş yemeklerini sipariş edip evinizde afiyetle yer misiniz? Uçak sevdası insana çılgınca şeyler yaptırıyor. Yüzlerce yolcu yerden havalanmamaya bile razı olup biletleri dakikalar içinde tüketiyor. Belli ki korkanlar kadar tutkunları da var.
#GazetehaberleriBerker Işıldak (23) Kırklareli Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı bölümü mezunu ‘çılgın’ bir gezgin... Son birkaç yıldır otostop çekip kamp kurarak ve en önemlisi ‘pijamayla’ dünyayı geziyor. Üç yılda dokuz ülke ve yüzden fazla şehir gezdi. Ayrıca gittiği yerlerde çalışıp seyahat bütçesini oluşturuyor. Bugüne kadar tezgâhtarlık ve garsonluk da yaptı, inşaat ve tarlalarda da çalıştı. Genç gezginle pijamayla gezme hikâyesini ve seyahat tutkusunu konuştuk...
#GezginDünya genelinde nüfusun yüzde 1-15 arasında görülen Huzursuz Bacaklar Sendromu (HBS), hakkında bilgi veren Nöroloji Bölümü’nden Uzm. Dr. Burçak Ekinci Evci, “Bacaklarda hareket ettirme dürtüsü, yanma ve karıncalanma şeklinde ortaya çıkan huzursuz bacak sendromu kadınlarda erkeklere göre iki kat fazla görülüyor. Çoğunlukla 20 yaş altında başlayan hastalıkta erken tanı ve tedavi yaşam kalitesini artırıyor” dedi.
#Sağlık’ERZİNCAN Ergenekon terör örgütü’ davasının gizli tanıkları, Erzurum’da yüzleri mozaikli, video konferans sistemiyle mahkemede ifade verdi. Örgüt adına suç işlemek, rüşvet vermeye iştirak suçlarından yargılanan CHP’li eski milletvekilleri Erol Tınastepe ile Ahmet Ersin, gizli tanıkların ifade ve suçlamalarını kabul etmedi. İçinde pijama, traş takımı ve şemsiyesi olan çantasını gösteren eski vekil Ahmet Ersin, "Hukukumuzda tam bir gizli tanıklık terörü var. Gizli tanıklık tam bir müessese haline geldi. Maaş ödeniyor, iş bulunuyor, yeşil kart veriliyor. Şimdi işi gücü olmayan insanların bir kurtuluş yeri oldu bu gizli tanıklık" dedi.
Matthew McConaughey, Jennifer Aniston, Taylor Lautner, Madonna ve Gwen Stefani’ye baktığımızda kıyafetleri ne kadar güzel taşıdıklarını görür ve hayranlık duyarız. İyi kıyafet ve iyi vücut birleşiminden etkileyici ve çarpıcı bir görünüm ortaya çıkıyor ve bu görünüm ‘iyi hissetmenin’ altın anahtarlarından biri. Vücudunuz ne kadar fitse üzerinizdeki kıyafet de kendini o kadar ortaya çıkarıyor. Hillside City Club ve Beymen Blender bu fikirden yola çıkarak, iyi görünmenin altın önerilerini listeledi.
Bu yılın en beğenilen gençlik dizisi ‘Küçük Sırlar’ın iki stil danışmanı Banu Savcı ile Tuba Mutlay (TB), moda sektörünün başarılı markası Adil Işık’la işbirliği yaptı. Birlikte yarattıkları ‘Küçük Sırlar by adL’ koleksiyonu 15 Mart itibariyle Adil Işık’ın 14 şubesinde satılacak. Koleksiyona her hafta beş yeni tasarım eklenecek. Kıyafetleri önce dizi oyuncuları üzerinde göreceksiniz, sonra mağazalara girecek. ‘Küçük Sırlar by adL’ koleksiyonu 15-40 yaş arası geniş bir kitleyi hedefliyor. Sizi kendi hayatınızın starı olmaya davet ediyor...
Japon hediyelik eşya ve oyuncak firması Sanrio tarafından yaratılan Hello Kitty, 35 yıl sonra Türkiye’ye geldi. Hello Kitty’ye sahip olan Sanrio firmasının CEO’su Kunihiko Tsuji, “Türkiye’de çok başarılı olacağız, başka yolu yok. Hello Kity Türkiye’de lokum yiyecek, kahve içecek ama Türk rakısı içmeyecek” dedi.
Valiz, her sene yeniden alınacak bir şey olmasa da onun da bir modası var. Örneğin bu sene pek çoğu, modanın geneline uygun olarak çok renkli. Klasikleşmiş ürünleriyle tanınan markalar bile renkli modeller denemiş. İyi valiz nasıl seçilir, ihtiyaca göre model nasıl belirlenir, bu sene hangi marka, hangi ürünü kaça satıyor, bilmek istiyorsanız sizin için araştırdık.
Markayı mutlaka hatırlarsınız. Babanız, amcanız ya da dayınızın Kip’ten bir takım elbisesi mutlaka vardır. Benim babam 80’li yıllarda sürekli ‘Kip’ten takım elbisesine’ iddiaya girerdi. Dönemin gözde birkaç markasından biriydi. İşte o Kip geri döndü. Beyoğlu’nda açtığı ilk mağazadan sonra, ikinci mağazasını geçen hafta Cevahir Alışveriş Merkezi’nde açtı. 2006 sonbahar-kış sezonunda gençleşen ve renklenen marka 25-45 yaş arasındaki erkekleri hedefliyor.