İyi görün iyi hisset

Güncelleme Tarihi:

İyi görün iyi hisset
Oluşturulma Tarihi: Nisan 21, 2012 00:00

Matthew McConaughey, Jennifer Aniston, Taylor Lautner, Madonna ve Gwen Stefani’ye baktığımızda kıyafetleri ne kadar güzel taşıdıklarını görür ve hayranlık duyarız. İyi kıyafet ve iyi vücut birleşiminden etkileyici ve çarpıcı bir görünüm ortaya çıkıyor ve bu görünüm ‘iyi hissetmenin’ altın anahtarlarından biri. Vücudunuz ne kadar fitse üzerinizdeki kıyafet de kendini o kadar ortaya çıkarıyor. Hillside City Club ve Beymen Blender bu fikirden yola çıkarak, iyi görünmenin altın önerilerini listeledi.

Haberin Devamı

Sportif ipuçları
HILLSIDE CITY CLUB-İSTİNYE SPOR MÜDÜRÜ ALKAN ŞEKER

Son yıllarda kulüplerimizde çok zayıf olmaktansa fit ve formda olmanın hem estetik hem de sağlık açısından önem kazandığını gözlemliyoruz. Üyelerimizin ulaşmak istediği hedeflerde kıyafet içinde iyi görünmenin öne çıktığını görüyoruz. Amacımız iyi görünmeye dair ipuçları vermek. Günlük hayattaki duruşunuz görünümünüz için çok etkilidir. Gün içinde yapacağınız Pelvis eğilmesi (kalça kemiklerini yukarı çekip bırakmak) hareketiyle karın kaslarınızı bu kıyafete hazırlamaya yardımcı olabilirsiniz. İkinci kural vücudunu tanımak:
* Geniş kalçaları ve armut şeklinde bir vücudu olanlar: Üst kollarda, baldırlarda ve vücutta çok fazla yağ birikimi bulunur. Bu vücut tipine sahip kişilerin uzman bir eğitmen eşliğinde, yağ oranlarını düşürmeye yardımcı olmak için kardiyo ağırlıklı çalışmalarını önerebiliriz. Kas oranını artırmak içinse kuvvet ve dayanıklılığı geliştirmeye destek olacak fitness ve grup fitness egzersizleri yapabilirler. Aynı zamanda kalçaya yönelik olarak squat (çömelme) ve lunge egzersizleri yapmalarını önerebiliriz.
* İncecik kol ve bacaklara, dar omuz ve kalçalara sahipseniz: Dar göğüs ve karın kasları vardır. Dar omuz ve kalçaları bulunur, uzun ve zayıftırlar. Bu kişilerin vücutlarını atletik ve fit bir görünüme kavuşturmak için ilk olarak kas oranını artırmak gerekir. Bu vücut tipine sahip kişilerin Endomorph vücut tipine sahip kişilerden daha az kardiyo çalışmalarını önerebiliriz. Çünkü yağ oranları düşüktür. Kas oranını artırmak içinse fitness ve grup fitness egzersizleri yapabilirler. Fakat burada en çok dikkat edilmesi gereken nokta sporun beslenmeyle birlikte düşünülmesi gerektiği.

Haberin Devamı

Zahmetsiz bir şıklık
BEYMEN BLENDER KADIN SATINALMA SORUMLUSU AYŞE BOYNER

Genel algıya baktığımızda kıyafetleri zayıf kişilerin daha iyi taşıdığını düşünen birçok insan var. Aslında kişinin vücut tipine uygun kıyafet seçmesi iyi görünüm açısından çok büyük önem taşıyor. Hillside City Club ekibiyle biraraya gelip konuştuğumuzda her iki tarafın da ‘iyi görünmek ve iyi hissetmek’ olgusunu destekleyici özelliklerini ortaya çıkaracak bu projeyi hayata geçirmeye karar verdik. Bu anlamda biz de proje içerisinde, hangi vücut tipine hangi kıyafetlerin daha uygun olacağını ve sezon trendlerini detaylı örneklerle göstermeye çalıştık. “Bu sezonu ele alacak olursak 2012 İlkbahar/Yaz’ında farklı trendler göze çarpıyor. Marin, beyaz, çiçek ve meyve sebze desenleri, color block gibi gruplar koleksiyonlarda sıkça karşımıza çıktığını görüyoruz. Denim trendi bu yıl da çok güçlü bir silüet çiziyor. Yıkamalı, yırtık, renkli, slim leg, standard leg, relaxed fit... Herkesin vücut yapısına uygun kalıpları bulmak mümkün.
Dar ve ince vücuda sahip kadınların, çok dar tişörtler, dar omuzluların da hafif vatkalı kıyafetler giymelerini öneriyoruz. Bacak boyu kısa kadınlar için yandan dikey şerit geçen etnik desenli pantolonlar ideal bir seçim. Dar pantolon ya da kısacık şortları pijama bluzlarla kombinleyerek bu yaz zahmetsiz bir şıklık sergilemek mümkün.

Haberin Devamı

Hikayemden etkileneceklerini düşünüyorum

/images/100/0x0/55eb47e4f018fbb8f8b708af

Kuş tüyü ceket ve montun yaratıcısı olarak bilinen Monscler’in Yönetim Kurulu Başkanı Remo Ruffini, Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD) tarafından düzenlenen 5. İstanbul Moda Hazır Giyim Konferansı için 3 Mayıs’ta İstanbul’a geliyor. Mr. Ruffini Moncler’i sıradan bir şirket düzeyinden dünya markasına taşıyan öyküsünü önce bize anlattı

Como’da doğdum. Ailemle hala orada yaşıyorum, ancak Milano’da çalışıyorum ve iş için de çok sık seyahat ediyorum. Kariyerim İtalya ile Amerika Birleşik Devletleri arasında filizlendi. Boston Üniversitesi’nde moda alanında pazarlama eğitimimi tamamladıktan sonra, babamın stil tasarımı ve pazarlama şirketinde çalışmaya başladım. Yaratıcı bir gençtim. 1984’te ABD’den döndükten sonra erkek gömlekleri üreten bir şirket kurdum. Daha sonra bir dizi önemli giysi markası için yaratıcı direktör olarak görev yaptım. Bu önemli markalar arasında Moncler de vardı.
Moncler 1952’de kurulmuş. İlk ceketini dağcılar ve izciler için üretmiş. Muazzam geçmişi ve taşıdığı mirası benim için çok kıymetli. Geleneğine, köklerine sıkı sıkıya bağlı bir marka bulmak sık karşılaşılan bir şey değil. Grenoble’dan gelen kuş ve kaz tüyü kullanma alışkanlığı günümüzde de devam ediyor. Bunu daha da geliştirmek için muazzam bir potansiyel olduğunu farkettim. Bu da benim ilham kaynağım oldu.
Ana materyalimiz ‘duvet’ yani kuş tüyü. Fransızca’da tüy anlamına gelir ve Britanya’nın güneyinde ve Perigord’da yetişen su kuşlarından elde edilen tüylerdir. Burada iklim ve toprak, zengin göller ve nehirler hayvanların bu türde tüyleri üretmelerini tetikliyor ve üreticiler de bu tüyleri toplamak için en doğru teknikleri kullanıyorlar. Bu da kuş tüylerinin giysilerde kullanılan başlıca malzemelerden biri olmasında rol oynuyor. Kuş tüyünün kalitesi de markanın kalitesini belirlemeye başladı. Kullanılmadan önce, kuş tüyü temizlik ve hijyeni garanti eden özenli bir süreçten geçiyor. Moncler’in kuş tüyünü işleme konusundaki 50 yılı aşkın deneyimi sonucunda şirket, kumaşın karakteristik özellikleri ve farklı stil gereksinimlerine göre, kumaşın ne kadarlık bir bölümünün ne miktarda kuş tüyü ile doldurulacağını hesaplamak için matematiksel bir katsayı kullanır.

Haberin Devamı

MADONNA DA HEIDI KLUM DA BİZİ SEVİYOR

* Hedef tüm dünyaya bir ‘global kuş tüyü ceket’ stratejisi yaymak. Moncler’in her durumda kullanılabilecek bir ceket olduğunu anlatmak çok önemli. Bunun da mümkün olduğuna eminim.
* Moncler benden öncede vardı. Ben yalnızca mükemmel bir geçmişi olan çok iyi bir ürün buldum. Ve bir moda markası haline getirdim. Kalite ve performans ceket ve montlarımızı benzersiz kılıyor. Mucit miyim, deha mıyım söyleyemem ama şunu söyleyebilirim ki yenilik yapmayı seven biriyim.
* Moncler’in bağımsız 73 mağazası bulunuyor. Markamızı seven birçok ünlü var. Örnek vermem gerekirse, Madonna, Heidi Klum, Rihanna, Sarah Jessica Parker, Brian Ferry, Patrick Dempsey, Rupert Everett bunlardan bazıları.
* Türk tekstilinin çok yerleşmiş bir düzeni var ve çok hızlı gelişiyor. Tekstil sektöründe bu ülke dev adımlar atıyor. Hüseyin Çağlayan ve Ümit Benan gibi Türk tasarımcılar son zamanlarda uluslararası arenada gittikçe popülerleşiyor. Zaman lehinize. Hedeflerinizden şaşmayın, sade ama yaratıcı olun. Steve Jobs’un söylediği gibi: “Aç kalın, budala kalın”.

Haberin Devamı

Bahar Kanık ve Yasemin Öztürk çocuklar için biraraya geldi

/images/100/0x0/55eb47e4f018fbb8f8b708b1

Bahar Kanık tasarladı, yakın arkadaşı, Behzat Ç, Kurtlar Vadisi gibi dizilerden tanıdığımız oyuncu Yasemin Öztürk poz verdi. Poddyum.com’da satışa sunulan Ekinoks koleksiyonundan elde edilen gelirin bir kısmını TOÇEV’e (Tüvana Okuma İstekli Çocuk Eğitim Vakfı) bağışlanacak.

Moda dünyasına adım attığından beri kadınların içlerindeki çocuğu kaybetmeden eğlenceli, seksi, iddialı ve şık olmasını dilediğini belirten Bahar Kanık’ın 2012 yaz koleksiyonun ismi Ekinoks. Şöyle anlatıyor: “Hislerim, gündelik yaşamım ve kalbim nereye götürüyorsa oradayım. Bu koleksiyonda da gerek kumaşlar gerekse aksesuarlarla yine içimdeki Bahar’ı sergiliyorum diyebilirim. Arkadaşım Yasemin Öztürk ile bir araya gelerek Ekinoks’u bir projeye çevirme fırsatını bulduk. Uyum içinde çalıştık, bütünü yakaladık ve umarım başarılı oluruz.
Bir kadın gün boyunca üzerindeki giysiden mutlu ve alımlı olduğuna emin olmak ister. Bir bakışla feminenliği, bir adım atışla masumiyeti, herhangi yöne bir dönüşle de sıradışılığı yakalamayı kim istemez? Bahar Kanık Ekinoks koleksiyonu size tüm bunları vaadedecek kadar iddalı.
İlkbahar yalnızca doğanın canlanmasını müjdelemiyor; bahar demek aynı zamanda çılgın, hareketli, eğlenceli ve çekici partiler demek. Bu koleksiyonla gündüz pastel renkli, uçuşan, tiril tiril, çiçekli kadınlar, akşam olmaya başladığında güneşin ateş kırmızısı ve gecenin siyahında karşımıza çıkıyor.
Özetle Ekinoks koleksiyonuyla birlikte gece gündüz modayı yaşayacak, ister sempatik, ister masum fakat her durumda dişiliğinizi öne çıkaracaksınız. Dokulu straplez mini elbiseler, tül ve uzun şifon eteklerle kombinlenmiş büstiyerler ve payet ayrıntıları ön planda.

Haberin Devamı

Doğa dostu olanlara özel

H&M uzun süredir merakla beklenen doğa dostu koleksiyonu Conscious’u mağazalara soktu. 12 Nisan’dan itibaren satılan tasarımlar hem doğa dostu hem de ilhamını kırmızı halıdan alıyor

/images/100/0x0/55eb47e4f018fbb8f8b708b3

Materyaller organik pamuk, kenevir ve geri dönüşümlü polyester. Yani koleksiyonun tamamı çevresel olarak doğa dostu. Kadın ürünlerinde yüzde yüz organik pamuktan tunikler, büzgülü üstler, pastel renkli plaj elbiseleri ve kareli desenler göze çarpıyor. Erkek ürünleriyse şık bahar gardırobu yaratmaya aday. Soluk pembe, gri, mavi ve beyaz sıfır yaka tişörtler, çizgili yelek ve dar kesim şortların yanı sıra aksesuarlarda kemerler, güneş gözlükleri ve pamuklu espadriller dikkat çekiyor. Çocuklar da unutulmamış. Çiçekli büzgülü elbiseler ve desenli tişörtler miniklere özel tasarlanmış. Koleksiyonunun abiye bölümü ilhamını kırmızı halıdan aldı. Tanıtımı için de ünlüler koleksiyonu gerçek kırmızı halılarda giydi. Amanda Seyfried mavi smokin ceketi ve şortuyla Londra prömiere’ine katılırken, Oscar adayı Viola Davis pembe kolsuz üst ve eteğiyle boy gösterdi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!