kırmızı ödülleri 2018 haberleri sayfasında kırmızı ödülleri 2018 hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 103 kırmızı ödülleri 2018 haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Y&R Team Red reklamcılığın Türkiye'deki değişiminden bahsederken "Reklamcılık sürekli kendini yenilemek zorunda olan bir meslek. Dünyada olan değişimleri Türk reklamcılığında da hissediyoruz. Daha basit, daha insancıl işlere doğru bir eğilim var. Teknolojinin sürekli geliştiği bir dönemde sektörün geleceğini öngörmek ise pek kolay değil. Ama tüm gidişat daha entegre ve daha ayakları yere basan bir reklamcılık anlayışı üzerine olacak gibi duruyor" ifadesinde bulundu.
#Team RedBu yıl Kırmızı Ödülleri’nde 6 farklı kategoride ödüle layık görülen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy Kırmızı Ödülleri'nin önemini anlattı. Aksoy; "Türk basınının amiral gemilerinden Hürriyet gazetesi gibi değerli bir mecranın öncülüğünü yaptığı Kırmızı Ödülleri, ülkemizde pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödülleri arasında yer alıyor. Yaratıcılığın ve yeniliğin sınırlarını zorlayan kampanyalara ev sahipliği yaparak sektörün gelişimine katkı sağlarken, uluslararası standartlarda başarılı işler üretilmesini de teşvik ediyor" dedi.
#Engin AksoyKale Endüstri Holding Pazarlama Direktörü Billur Burkutoğlu; "Yaratıcı iletişimin iki boyutu var; bu anlamda hem içeriğin hem de uygulamanın yaratıcı olması önemli. İçeriğin yaratıcı olması için doğru iç görülerin tespit edilmesi ve bu iç görülere uygun ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi gerekiyor. Bu da reklam verenin rolü. Yaratıcı içerik, yaratıcı kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor. Bu anlamda reklam veren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak bize; doğru iç görüleri toplamak, yorumlamak, ürün ve hizmetlerimizi bu yönde geliştirmek ve bu konuda daha çok yatırım yapmak adına cesaret veriyor" dedi.
#Billur BurkutoğluAjans Zon Ajans Başkanı Kerim Sükan Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı ile ilk kurulduğundan itibaren haberdarım ve takip ediyorum. Çok başarılı bulmakla birlikte, basın özelinde bir etkinlik olmasından dolayı sektör için özellikle önemli olduğunu düşünüyorum. Mecra çeşitliliği her geçen gün artıyor ancak bu mecraların etkisinden ve markaya olan katkılarından emin olacak kadar geçmişe ve vaka sayısına sahip değiliz. Bu sebeple Kırmızı sayesinde ana mecralardan biri olan basının, bu derece ön plana çıkarılmasının ve yaratıcılığın her şartta sınır tanımaz olduğunun ortaya konulmasının sektör için çok değerli olduğunu düşünüyorum" ifadesinde bulundu.
#Kerim SükanTribal Worldwide Istanbul Ajans Başkanı Arda Erdik reklamcılık sektörünün geleceğiyle ilgili; "Bu epey uzun bir tartışma konusu aslında. Yeni medyalarla birlikte dönüşen ajanslar, dönüşemeyen ajanslar, dönüşmüş gibi yapan ajanslar, bütün ajanslarını tek bir çatıda toplayan networkler, reklam işini içine alan müşteriler, reklam işine giren araştırma şirketleri… Enteresan bir geçiş süreci yaşıyoruz. Herkes bir şekilde pozisyon almaya çalışıyor. Hep birlikte, geleceği gelince göreceğiz" açıklamasında bulundu.
#Arda ErdikGlide Anatolia Emre Kargın Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı Ödülleri reklam ajanslarının daha yaratıcı, etkili işler çıkarmasında bir nedendi. Şimdi artık aynı şey reklam veren içinde geçerli sanırım. Bu yıl Reklam verenin de ödül alması ayrı bir güzellik kattı" ifadesinde bulundu.
#Kırmızı ÖdülleriSvstudios Ajans Yetkilisi Emre Kuzuoğlu reklamcılık sektörünün geleceğiyle ilgili; "Türk reklamcılığı dünya ile birlikte hareket eden bir sektör. Yeni koşullara, şartlara, mecralara kolay uyum sağladığımızı düşünüyorum. Umarım bir gün dünya reklamcılığına yön veren bir konuma da geliriz" dedi.
#Emre KuzuoğluMetafor Güvenlik Sistemleri firma sahibi Murat Kurultak Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Sadece kendi sektörümüzde değil, el attığımız her işte başarılı olduğumuzun ve doğru kararlar alarak doğru fikirlerle yola devam ettiğimizin bir kanıtı oldu bu heykelcik. Bu anlamda yalnızca kendi faaliyet alanlarımızda değil, önümüzdeki tüm iletişim çalışmalarında da bir motivasyon kaynağı olarak parlayacak ve bizlere yol gösterecek. Tabi ki çıtamızı yükselttiği için de işimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak" dedi.
#Murat KurultakReklam Merkezi Marka Direktörü Yiğit Sal; reklamcılık sektörüyle ilgili değerlendirmede bulundu. Sal; "Dijital medyanın ortaya çıkması ve kullanımının artmasıyla birlikte de asıl büyük dönüşümün yaşandığı kesin. İnsanların değişen ihtiyaçlarıyla gelişen yeni nesil pazarlama stratejileri ise bu değişimi etkileyen en önemli unsuların başında geliyor. Bunları göz önüne aldığımızda reklamcılık sektöründe X kuşağı diye tabir edilen deneyimli insanlar ile en son bilgi ve beceri ile kendini geliştiren Y ve Z kuşaklarının buluşmasının sektörümüzün yaratıcılık çıtasını kısa vadede çok daha yukarılara taşıyacağına inanıyorum" açıklamasında bulundu.
#Yiğit SalEczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü İlkay Yıldırım Akalın yaratıcılıkla ilgili yaptığı açıklamada; " Her gün maruz kalınan yüzlerce mesaj arasından sıyrılabilmek için kendi mesajınızı farklılaştırmak durumundasınız, bunun da yolu yaratıcılıktan geçiyor, bu nedenle çok önemli" dedi.
#İlkay AkalınPure New Media Creative Directorü Öncü Doğu Gürsoy, Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Ödül ne kadar prestijli olursa ve ödül veren kişiler ne kadar konusunun uzmanıysa o ödülü alan emekçiler de o kadar gurur duyuyorlar. Aynı zamanda buna ihtiyaçları da var. Kısacası çok naif ve heyecan verici bir duygu" dedi.
#Öncü Doğu GürsoyRafineri Genel Müdürü Aslı Yorgancıoğlu sektörün geleceği ile ilgili; "Mecra ve içerik çeşitliliği, dijital kanalların oluşturduğu alışkanlıklar, büyüyen pazarda iletişim gürültüsü, ekonomik sebepler vs gibi bir çok sebepten ötürü son 3 senedir tüketicilerin (her mecrada) reklama duyarlılığı ve ilgisi anlamlı şekilde düşüyor. İşimizin olmazsa olmazı dediğimiz ve artık neredeyse klişeleşmiş temel reklam prensipleri şu anda her zamankinden daha önemli hale geldi. Dikkat çekici, dikte etmeden etkileşim yaratan ama aynı zamanda tüketici içgörüsü ile markaya anlam katan ve tabii ki iş hedeflerini aşacak şekilde etkili ve fayda odaklı olmak gibi zorlu bir vazife var her işte önümüzde. Buna hem zaman hem de bütçe kısıtlarını da ekleyince denklem daha da eğlenceli hale geliyor. Öldürmeyen güçlendirir prensibiyle, ezber ve vasatın azalıp, yeni bir akıl ve ses ile üretilmiş daha yaratıcı işleri göreceğimiz bir dönem olacağını düşünüyor ve umuyorum" açıklamasında bulundu.
#RafineriBluTV Pazarlama ve Kurumsal İletişim Yöneticisi Zeynep Çil kendileri için yaratıcılığın önemini şu şekilde anlattı; Geliştirdiği ürün yaratıcılık üzerine kurulu olan bir marka olarak iletişim çalışmalarımızda da her zaman yaratıcılığı ön planda tutuyoruz. Amacımız, dizilerimizle, yaratıcı hikayelerimizle müşterilerimizi buluşturmak için sürdürdüğümüz iletişim çalışmalarımızda da güçlü ve yaratıcı hikaye anlatımını ön planda tutmak.
#Zeynep ÇilNescafe Reklam İletişim Müdürü Özge Sarıoğlu, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmanın önemini anlatırken; "Tüketicilerimiz tarafından yenilikçi gözükmek önemli olduğu kadar, sektörden de bu yönde olumlanmak çok kıymetli. Yine demin de bahsettiğim gibi oldukça yoğun ve tutkuyla çalışan ekiplerimiz için de çok motive edici bir değeri var" dedi.
#NescafeExecutive Creative Directorü Can Faga; "Benim bu işe başladığım günle bugün arasındaki temel fark; fikre verilen değer aslında. Eskiden fikir her şeyden daha önemliydi. Yıllar ilerledikçe müşteriler, test ve araştırma dünyaları, hatta satın alma süreçleri daha fazla dikkat çeken taraf oldu. Televizyonu açtığınız zaman kendiniz görüyorsunuz zaten. Neyse ki bunun böyle gitmeyeceğini anlayan markalar çoğalmaya başladı. Dünyadaki trend yine fikrin özüne, yani yaratıcılığa geri dönüyor. Daha güçlü içgörüler, daha sağlam uygulamalarla hayatımızda yer alacak ve kreatiflerin sesi daha çok duyulacak diye düşünüyorum. Ümit ediyorum desem daha doğru olacak" açıklamasında bulundu.
#Can FagaPlasenta Strateji Planlama Yardımcısı Gökay Yıldırım, reklamcılığın değişimini şöyle anlatıyor; "Sadece Türk reklamcılığında değil, tüm dünyada “iyi reklam”ın tanımı değişiyor, kriterleri değişiyor. Türkiye de bundan en hızlı şekilde etkileniyor ve de ayak uyduruyor tabii ki. Dijitalin en sevdiğimiz yanı, anı yaşayabilmek. Sektörün geleceğinde de anı hızlı değerlendirip, iyi kararlar verenlerin başarılı olacağı kesin."
#Gökay YıldırımMullenLowe İstanbul/Stratejik Planlama Başkanı Yusuf Muslubaş yaptığı açıklamada; "MullenLowe Istanbul olarak reklam yaratıcılığı yarışmalarına tabi ki değer veriyoruz. Birçoğuna katılmaya çalışıyoruz. Hürriyet Gazetesi’nin yıllar önce hem ulusal hem de yerel basın ilanlarında yaratıcılığı desteklemek için başlattığı Kırmızı Ödülleri de bu yarışmalardan biri" dedi.
#Yusuf MuslubaşKırmızı Uygulamada Ustalık – En İyi Dijital Animasyon Film Prodüksiyonu ve Kırmızı Kampanya - En İyi Kurumsal İmaj Kampanyası Beşiktaş JK “ Come To Beşiktaş” kampanyası ile ödül kazanan Muhabbet Genel Müdürü Burcu Kurtuluş İnselel, Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı’yı hayatımıza girdiği ilk günden beri takip ediyoruz. Genç bir ajans olarak ise kurulduğumuz günden beri Kırmızı hayatımızda. Bu yıl aldığımız 2 ödülle ise muhabbetimizi derinleştirdik" dedi.
#Burcu Kurtuluş İnselelKırmızı Ödül heykelciğinde yaratıcılık ödülü alan Beşiktaş JK; 'Bizlerin de üzerinde durduğu en önemli konulardan biri iletişim. Gerek Avrupa arenasındaki sportif başarılarla dikkat çeken bir takım olarak, gerekse dünya genelinde planlı olarak devam ettirdiğimiz iletişim çalışmalarıyla artık Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere gelmiş bulunuyor' açıklamasında bulundu.
#BeşiktaşBir markanın da en büyük amaçlarından biri, tüketicilerinin kalbinde bir yer edinmektir diyen Unilever/Lipton-Marka Müdürü Derya Cantutan; "Amacı olan markalar, fark yaratan fikirlerle birleşince hem fikir yaratıcılarına ilham veriyor hem de insanların hayatına değer katan yaratıcı kampanyalar ortaya çıkıyor. Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı" açıklamasında bulundu.
#Derya CantutanY&R Team Red reklamcılığın Türkiye'deki değişiminden bahsederken "Reklamcılık sürekli kendini yenilemek zorunda olan bir meslek. Dünyada olan değişimleri Türk reklamcılığında da hissediyoruz. Daha basit, daha insancıl işlere doğru bir eğilim var. Teknolojinin sürekli geliştiği bir dönemde sektörün geleceğini öngörmek ise pek kolay değil. Ama tüm gidişat daha entegre ve daha ayakları yere basan bir reklamcılık anlayışı üzerine olacak gibi duruyor" ifadesinde bulundu.
#Team RedBu yıl Kırmızı Ödülleri’nde 6 farklı kategoride ödüle layık görülen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy Kırmızı Ödülleri'nin önemini anlattı. Aksoy; "Türk basınının amiral gemilerinden Hürriyet gazetesi gibi değerli bir mecranın öncülüğünü yaptığı Kırmızı Ödülleri, ülkemizde pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödülleri arasında yer alıyor. Yaratıcılığın ve yeniliğin sınırlarını zorlayan kampanyalara ev sahipliği yaparak sektörün gelişimine katkı sağlarken, uluslararası standartlarda başarılı işler üretilmesini de teşvik ediyor" dedi.
#Engin AksoyKale Endüstri Holding Pazarlama Direktörü Billur Burkutoğlu; "Yaratıcı iletişimin iki boyutu var; bu anlamda hem içeriğin hem de uygulamanın yaratıcı olması önemli. İçeriğin yaratıcı olması için doğru iç görülerin tespit edilmesi ve bu iç görülere uygun ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi gerekiyor. Bu da reklam verenin rolü. Yaratıcı içerik, yaratıcı kreatif uygulama ile birleştiğinde iz bırakıyor. Bu anlamda reklam veren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak bize; doğru iç görüleri toplamak, yorumlamak, ürün ve hizmetlerimizi bu yönde geliştirmek ve bu konuda daha çok yatırım yapmak adına cesaret veriyor" dedi.
#Billur BurkutoğluAjans Zon Ajans Başkanı Kerim Sükan Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı ile ilk kurulduğundan itibaren haberdarım ve takip ediyorum. Çok başarılı bulmakla birlikte, basın özelinde bir etkinlik olmasından dolayı sektör için özellikle önemli olduğunu düşünüyorum. Mecra çeşitliliği her geçen gün artıyor ancak bu mecraların etkisinden ve markaya olan katkılarından emin olacak kadar geçmişe ve vaka sayısına sahip değiliz. Bu sebeple Kırmızı sayesinde ana mecralardan biri olan basının, bu derece ön plana çıkarılmasının ve yaratıcılığın her şartta sınır tanımaz olduğunun ortaya konulmasının sektör için çok değerli olduğunu düşünüyorum" ifadesinde bulundu.
#Kerim SükanTribal Worldwide Istanbul Ajans Başkanı Arda Erdik reklamcılık sektörünün geleceğiyle ilgili; "Bu epey uzun bir tartışma konusu aslında. Yeni medyalarla birlikte dönüşen ajanslar, dönüşemeyen ajanslar, dönüşmüş gibi yapan ajanslar, bütün ajanslarını tek bir çatıda toplayan networkler, reklam işini içine alan müşteriler, reklam işine giren araştırma şirketleri… Enteresan bir geçiş süreci yaşıyoruz. Herkes bir şekilde pozisyon almaya çalışıyor. Hep birlikte, geleceği gelince göreceğiz" açıklamasında bulundu.
#Arda ErdikGlide Anatolia Emre Kargın Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı Ödülleri reklam ajanslarının daha yaratıcı, etkili işler çıkarmasında bir nedendi. Şimdi artık aynı şey reklam veren içinde geçerli sanırım. Bu yıl Reklam verenin de ödül alması ayrı bir güzellik kattı" ifadesinde bulundu.
#Kırmızı ÖdülleriSvstudios Ajans Yetkilisi Emre Kuzuoğlu reklamcılık sektörünün geleceğiyle ilgili; "Türk reklamcılığı dünya ile birlikte hareket eden bir sektör. Yeni koşullara, şartlara, mecralara kolay uyum sağladığımızı düşünüyorum. Umarım bir gün dünya reklamcılığına yön veren bir konuma da geliriz" dedi.
#Emre KuzuoğluMetafor Güvenlik Sistemleri firma sahibi Murat Kurultak Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Sadece kendi sektörümüzde değil, el attığımız her işte başarılı olduğumuzun ve doğru kararlar alarak doğru fikirlerle yola devam ettiğimizin bir kanıtı oldu bu heykelcik. Bu anlamda yalnızca kendi faaliyet alanlarımızda değil, önümüzdeki tüm iletişim çalışmalarında da bir motivasyon kaynağı olarak parlayacak ve bizlere yol gösterecek. Tabi ki çıtamızı yükselttiği için de işimiz her geçen yıl biraz daha zorlaşacak" dedi.
#Murat KurultakReklam Merkezi Marka Direktörü Yiğit Sal; reklamcılık sektörüyle ilgili değerlendirmede bulundu. Sal; "Dijital medyanın ortaya çıkması ve kullanımının artmasıyla birlikte de asıl büyük dönüşümün yaşandığı kesin. İnsanların değişen ihtiyaçlarıyla gelişen yeni nesil pazarlama stratejileri ise bu değişimi etkileyen en önemli unsuların başında geliyor. Bunları göz önüne aldığımızda reklamcılık sektöründe X kuşağı diye tabir edilen deneyimli insanlar ile en son bilgi ve beceri ile kendini geliştiren Y ve Z kuşaklarının buluşmasının sektörümüzün yaratıcılık çıtasını kısa vadede çok daha yukarılara taşıyacağına inanıyorum" açıklamasında bulundu.
#Yiğit SalEczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü İlkay Yıldırım Akalın yaratıcılıkla ilgili yaptığı açıklamada; " Her gün maruz kalınan yüzlerce mesaj arasından sıyrılabilmek için kendi mesajınızı farklılaştırmak durumundasınız, bunun da yolu yaratıcılıktan geçiyor, bu nedenle çok önemli" dedi.
#İlkay AkalınPure New Media Creative Directorü Öncü Doğu Gürsoy, Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Ödül ne kadar prestijli olursa ve ödül veren kişiler ne kadar konusunun uzmanıysa o ödülü alan emekçiler de o kadar gurur duyuyorlar. Aynı zamanda buna ihtiyaçları da var. Kısacası çok naif ve heyecan verici bir duygu" dedi.
#Öncü Doğu GürsoyRafineri Genel Müdürü Aslı Yorgancıoğlu sektörün geleceği ile ilgili; "Mecra ve içerik çeşitliliği, dijital kanalların oluşturduğu alışkanlıklar, büyüyen pazarda iletişim gürültüsü, ekonomik sebepler vs gibi bir çok sebepten ötürü son 3 senedir tüketicilerin (her mecrada) reklama duyarlılığı ve ilgisi anlamlı şekilde düşüyor. İşimizin olmazsa olmazı dediğimiz ve artık neredeyse klişeleşmiş temel reklam prensipleri şu anda her zamankinden daha önemli hale geldi. Dikkat çekici, dikte etmeden etkileşim yaratan ama aynı zamanda tüketici içgörüsü ile markaya anlam katan ve tabii ki iş hedeflerini aşacak şekilde etkili ve fayda odaklı olmak gibi zorlu bir vazife var her işte önümüzde. Buna hem zaman hem de bütçe kısıtlarını da ekleyince denklem daha da eğlenceli hale geliyor. Öldürmeyen güçlendirir prensibiyle, ezber ve vasatın azalıp, yeni bir akıl ve ses ile üretilmiş daha yaratıcı işleri göreceğimiz bir dönem olacağını düşünüyor ve umuyorum" açıklamasında bulundu.
#RafineriBluTV Pazarlama ve Kurumsal İletişim Yöneticisi Zeynep Çil kendileri için yaratıcılığın önemini şu şekilde anlattı; Geliştirdiği ürün yaratıcılık üzerine kurulu olan bir marka olarak iletişim çalışmalarımızda da her zaman yaratıcılığı ön planda tutuyoruz. Amacımız, dizilerimizle, yaratıcı hikayelerimizle müşterilerimizi buluşturmak için sürdürdüğümüz iletişim çalışmalarımızda da güçlü ve yaratıcı hikaye anlatımını ön planda tutmak.
#Zeynep ÇilNescafe Reklam İletişim Müdürü Özge Sarıoğlu, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmanın önemini anlatırken; "Tüketicilerimiz tarafından yenilikçi gözükmek önemli olduğu kadar, sektörden de bu yönde olumlanmak çok kıymetli. Yine demin de bahsettiğim gibi oldukça yoğun ve tutkuyla çalışan ekiplerimiz için de çok motive edici bir değeri var" dedi.
#NescafeExecutive Creative Directorü Can Faga; "Benim bu işe başladığım günle bugün arasındaki temel fark; fikre verilen değer aslında. Eskiden fikir her şeyden daha önemliydi. Yıllar ilerledikçe müşteriler, test ve araştırma dünyaları, hatta satın alma süreçleri daha fazla dikkat çeken taraf oldu. Televizyonu açtığınız zaman kendiniz görüyorsunuz zaten. Neyse ki bunun böyle gitmeyeceğini anlayan markalar çoğalmaya başladı. Dünyadaki trend yine fikrin özüne, yani yaratıcılığa geri dönüyor. Daha güçlü içgörüler, daha sağlam uygulamalarla hayatımızda yer alacak ve kreatiflerin sesi daha çok duyulacak diye düşünüyorum. Ümit ediyorum desem daha doğru olacak" açıklamasında bulundu.
#Can FagaPlasenta Strateji Planlama Yardımcısı Gökay Yıldırım, reklamcılığın değişimini şöyle anlatıyor; "Sadece Türk reklamcılığında değil, tüm dünyada “iyi reklam”ın tanımı değişiyor, kriterleri değişiyor. Türkiye de bundan en hızlı şekilde etkileniyor ve de ayak uyduruyor tabii ki. Dijitalin en sevdiğimiz yanı, anı yaşayabilmek. Sektörün geleceğinde de anı hızlı değerlendirip, iyi kararlar verenlerin başarılı olacağı kesin."
#Gökay YıldırımMullenLowe İstanbul/Stratejik Planlama Başkanı Yusuf Muslubaş yaptığı açıklamada; "MullenLowe Istanbul olarak reklam yaratıcılığı yarışmalarına tabi ki değer veriyoruz. Birçoğuna katılmaya çalışıyoruz. Hürriyet Gazetesi’nin yıllar önce hem ulusal hem de yerel basın ilanlarında yaratıcılığı desteklemek için başlattığı Kırmızı Ödülleri de bu yarışmalardan biri" dedi.
#Yusuf MuslubaşKırmızı Uygulamada Ustalık – En İyi Dijital Animasyon Film Prodüksiyonu ve Kırmızı Kampanya - En İyi Kurumsal İmaj Kampanyası Beşiktaş JK “ Come To Beşiktaş” kampanyası ile ödül kazanan Muhabbet Genel Müdürü Burcu Kurtuluş İnselel, Kırmızı Ödülleri'yle ilgili yaptığı açıklamada; "Kırmızı’yı hayatımıza girdiği ilk günden beri takip ediyoruz. Genç bir ajans olarak ise kurulduğumuz günden beri Kırmızı hayatımızda. Bu yıl aldığımız 2 ödülle ise muhabbetimizi derinleştirdik" dedi.
#Burcu Kurtuluş İnselelKırmızı Ödül heykelciğinde yaratıcılık ödülü alan Beşiktaş JK; 'Bizlerin de üzerinde durduğu en önemli konulardan biri iletişim. Gerek Avrupa arenasındaki sportif başarılarla dikkat çeken bir takım olarak, gerekse dünya genelinde planlı olarak devam ettirdiğimiz iletişim çalışmalarıyla artık Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere gelmiş bulunuyor' açıklamasında bulundu.
#BeşiktaşBir markanın da en büyük amaçlarından biri, tüketicilerinin kalbinde bir yer edinmektir diyen Unilever/Lipton-Marka Müdürü Derya Cantutan; "Amacı olan markalar, fark yaratan fikirlerle birleşince hem fikir yaratıcılarına ilham veriyor hem de insanların hayatına değer katan yaratıcı kampanyalar ortaya çıkıyor. Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı" açıklamasında bulundu.
#Derya CantutanReklamcılığın ve yaratıcılığın yaklaşımlarını değerlendiren Medina Turgul DDB Kreatif Direktörü Ertuğ Tuğalan; "Artık her yarışmada alınan ödüllerden görüyoruz ki reklamverenlerin de reklam ajansları kadar büyük bir katkısı var. Aynı formül sanırım yıllardır işlemeye devam ediyor: Marka ekibinizin cesareti kadar yaratıcı iş yaparsınız. Ödül almış tüm işlerin reklamverenlerine mesleğim adına buradan tekrar teşekkür ederim" ifadesinde bulundu.
#Kırmızı ÖdülleriKırmızı Ödülleri'yle ilgili görüşlerini bildiren Saysen Anaokulları Sahibi Sinan Saysen; "Ödüllendirme ve takdir sistemi hayatın her alanında iyi bir harekettir. Sektöre canlılık getirerek bir dinamizm sağladığını ve motivasyon yarattığını düşünüyorum. Kırmızı Ödülleri de reklamcılık sektöründe aynı etkiye sahip. Ajansların yaratıcılık açısından tatmin olmaları, özgürce işler yapmaları ve aynı ortamı soluyarak birbirlerini alkışlamaları oldukça güzel bir şey. Umarım bu organizasyon her geçen gün daha da büyüyerek devam eder" açıklamasında bulundu.
#Sinan SaysenMandal Ajans Metin Yazarı Zeynep Saysen reklamcılık sektörünün geleceğini değerlendirdi. Saysen; "Türk reklamcılığını uluslar arası bir paydada buluşturmak için her geçen gün çabalıyoruz. Gelişimin ve değişimin peşinden koşuyoruz. Geçmişe oranla şu an hem reklamverenler hem de ajanslar her anlamda daha seçici çalışıyor ve reklamın önemini daha iyi kavramış durumda. Markalar her türlü iletişim kanalını kullanmaya daha hevesli ve daha açık. Teknoloji gelişiyor, yaşam tarzımız değişiyor, hızlı tüketim giderek artıyor ve dolayısıyla yaptığınız işin beğenilme oranı da giderek azalıyor fakat bu, yaratıcılığınızı tetikleyen ve sizi sınırlarınızı zorlamaya iten bir durum. Bu da aslında olumlu birşey. Gerçekten iyi olan işleri anlamak, hatta bakmanın ötesinde görmek bizi ileriye götürecek bir hareket. Beklentiye gelirsek; keşke en çok mesaiyi her zaman yaratıcı işler yapmak için harcasak ve bu işler ülkemizde daha çok takdir görebilse" dedi.
#Zeynep SaysenBoyner Grup Kurumsal İletişim Direktörlüğü Cem Tanır; çalışmalarındaki yaratıcılığı şöyle değerlendirdi; "Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz. Başta toplumsal cinsiyet eşitliği olmak üzere Grup olarak odaklandığımız sosyal konuların hakkını verebilmek adına yaratıcılık ve cesaret daha da önemli hale geliyor."
#BoynerMacFit ekibi Kırmızı Ödülleri'ndeki başarılarını şöyle değerlendirdi; "Öncelikle yakından takip ettiğimiz Kırmızı Ödülleri’nin takip ederken bu sene ödül alanlar arasında yer almaktan çok mutluyuz. Yaratıcılık; artık her alanda en önemli kavram. Hızlı değişen dünya ve artan rekabet ortamında hedef kitlenize dokunabilmeniz, onu kendi dünyanıza çekebilmeniz için mutlaka dikkat çekici bir şekilde karşılarına çıkmanız lazım. Bizler de iletişim kampanyamızda, “Fit miyiz?” diye sorarak, spora bahane bulanların kendilerini kandırmaktan vazgeçmeleri, sorumlu hissetmeleri ve hemen şimdi spora başlamalarını mizahi bir yolla anlatmayı seçtik. Spor yapmak için motive etmeyi amaçladığımız kampanyamız ile yaratıcılık ödülü kazanmak da bizleri motive ediyor."
#MacfitManajans J. Walter Thompson CEO ve CCO'su Tuğbay Bilbay Kırmızı ile tanışmasını şöyle anlattı; "Biz Manajans’ız! Sektörün kurucu ajansıyız. Her itibarlı yarışmada, her yenilikte mayamız vardır. İlk arayış toplantılarından beri Kırmızı’nın içindeyiz. Zaman zaman kıpkırmızı da olduk… Kırmızı olmalıydı çünkü Türkiye’nin yayıncılık konusundaki lider markasının desteği ve vizyonuyla ortaya çıkmıştı. Vizyon kaldığı sürece Kırmızı da kalmalı."
#Tuğbay Bilbay“Anadolu Üniversitesi Palto Film Günleri” ekibi Kırmızı Ödülleri'ni değerlendirdi. Şirket; "Kırmızı Ödülleri devasa bir yaratıcılık vitrini. Kırmızı’da yer alan işlere bakarak, ülkenin yaratıcılığı hakkında fikir sahibi olabilirsiniz. Bu sadece reklamcıları kapsayan bir durum değil. Markaların, yöneticilerin de yaratıcılığını kapsayan bir durum. Çünkü yapılan işler ortak karar, vizyon, yönlendirme ve fikirlerden çıkıyor. Bu vitrinde yer almak için de biraz sıra dışı olmak gerekiyor. Kırmızı Ödülleri de her sene çıtayı birkaç santim yukarı koyuyor ve yaratıcıları tetikliyor" açıklamasında bulundu.
#Anadolu Üniversitesi Palto Film GünleriKerem Çobanlı Photography reklamcılığın değişimiyle ilgili yaptığı açıklamada; "Türk reklamcılığı aslında bizce çok büyük değişimler göstermiyor. Türkiye'de belli ajanslar, belli ekolleri oluşturuyor zaten biliyorsunuz. Buradaki asıl değişkeni, müşteri tarafı ve ajanslardan beklenenlerin giderek artması olarak görebiliriz. Hiçbirimiz reklama zorla mecbur bırakılmak istemediğimiz için, otomatik olarak geliştirdiğimiz bir savunma sistemimiz var. Reklam görmeye tahammülümüz yok aslında. Dolayısıyla kaliteli iş üretme zorunluluğu giderek artıyor" dedi.
#Kerem Çobanlı Photography