Güncelleme Tarihi:
Kırmızı’da Kırmızı Kampanya - En İyi Hızlı Tüketim Ürünü Kampanyası – Unilever Türkiye “Omo Anı Biriktir” kampanyası ile ödül kazandınız, bu çalışma hakkında biraz bilgi verebilir misiniz?
Öncelikle, Omo Anı Biriktir Kampanyamıza Kırmızı Ödülü veren jüri üyelerine ve Hürriyet Gazetesi organizasyonuna teşekkür ederiz.
2017 yılında hayata geçirdiğimiz Anı Biriktir Kampanyası global olarak değişen Omo marka konumlamasının dünyadaki ilk uygulamasıydı. Bu çalışmayı gerçekleştiren MullenLowe İstanbul ve Unilever Türkiye Omo pazarlama ekibi için gurur veren bir deneyim oldu. Kampanyanın stratejisi ve yaratıcı çözümleri başka birçok ülkedeki lansmanlara ilham oldu. Bir sosyal deneyle dijital mecralarda başlayan kampanya sonrasında gelen TV filmleri, aktivasyon çalışmaları ve sosyal medya postları ile tüm yıla yayılarak gerçekten bir ‘kampanya’ olarak anılmayı hak etti.
Ayrıca, Omo Marka Değeri kampanyadan sonra 6 puan artarak büyük bir başarı elde etti.
En büyük rakibine karşı ciddi bir fiyat dezavantajıyla raflarda yer almasına rağmen satışlarını artırdı.
Ajansınızın reklam yaratıcılığı yarışmalarına yaklaşımı nedir? Yaratıcılık yarışmalarının sektöre katkısına ilişkin bir değerlendirme yapar mısınız?
MullenLowe Istanbul olarak reklam yaratıcılığı yarışmalarına tabi ki değer veriyoruz. Birçoğuna katılmaya çalışıyoruz. Hürriyet Gazetesi’nin yıllar önce hem ulusal hem de yerel basın ilanlarında yaratıcılığı desteklemek için başlattığı Kırmızı Ödülleri de bu yarışmalardan biri.
Kırmızı ile sizin ajans olarak ilk tanışmanız nasıl ne zaman oldu? Böylesi bir yarışmanın sektöre katkısı konusunda ne düşünüyorsunuz? Kırmızı gibi bir yarışma neden olmalı?
Kırmızı ile tanışmamız yıllar öncesine dayanıyor. Hem katılımcı hem de jüri olarak ajansımız bu yarışmaya destek vermiştir.