Derya Cantutan: Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı

Güncelleme Tarihi:

Derya Cantutan: Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı
Oluşturulma Tarihi: Haziran 06, 2018 23:46

Bir markanın da en büyük amaçlarından biri, tüketicilerinin kalbinde bir yer edinmektir diyen Unilever/Lipton-Marka Müdürü Derya Cantutan; "Amacı olan markalar, fark yaratan fikirlerle birleşince hem fikir yaratıcılarına ilham veriyor hem de insanların hayatına değer katan yaratıcı kampanyalar ortaya çıkıyor. Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı" açıklamasında bulundu.

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Yaratıcılık demek, tüketicilerin aklında beklenmedik bir şekilde bir iz bırakmak demek. Bir markanın da en büyük amaçlarından biri, tüketicilerinin kalbinde bir yer edinmek. Sürekli değişen ve rekabetin hızla arttığı bir dünyada, markaların fark yaratabilmesi için bir amacı olması gerekiyor. Amacı olan markalar, fark yaratan fikirlerle birleşince hem fikir yaratıcılarına ilham veriyor hem de insanların hayatına değer katan yaratıcı kampanyalar ortaya çıkıyor. Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı.

Derya Cantutan: Yaratıcılık, bu işin olmazsa olmazı

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

Haberin Devamı

Hürriyet tarafından düzenlenen Kırmızı Ödülleri, sektörü dinamik tutarak markaların görünür olmasını sağlıyor. Markaları teşvik eden prestijli yarışmalar ve ödüller, hem markaların hem de ajansların her geçen yıl kendilerini geliştirerek ve yaratıcılıklarını artırarak farklı işler ortaya koymasını sağlıyor. Bu yüzden Kırmızı Ödülleri, sektörün gelişiminde ve her geçen yıl yaratıcılığın yeniden tanımlanmasında önemli bir yer tutuyor.

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli?

Markalar olarak yaratıcı süreçte en başından beri yer alıyoruz. DDB ile de hep konuştuğumuz gibi seneler geçtikçe medya ajansı, kreatif ajans, marka ekibi arasındaki bağ gitgide güçleniyor. En güçlü kampanyalar hep beraber üretildiğinde ve düşünüldüğünde ortaya çıkıyor. Dolayısıyla bu üretim sürecinin doğal olarak içinde olduğumuz için kreatif ekibimizin yanı sıra bizim de ödül almamız bizim açımızdan çok sevindirici ve teşvik edici.

BAKMADAN GEÇME!