Engin Aksoy: Kırmızı Ödülleri, pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödüllerinden

Güncelleme Tarihi:

Engin Aksoy: Kırmızı Ödülleri, pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödüllerinden
Oluşturulma Tarihi: Haziran 10, 2018 01:22

Bu yıl Kırmızı Ödülleri’nde 6 farklı kategoride ödüle layık görülen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy Kırmızı Ödülleri'nin önemini anlattı. Aksoy; "Türk basınının amiral gemilerinden Hürriyet gazetesi gibi değerli bir mecranın öncülüğünü yaptığı Kırmızı Ödülleri, ülkemizde pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödülleri arasında yer alıyor. Yaratıcılığın ve yeniliğin sınırlarını zorlayan kampanyalara ev sahipliği yaparak sektörün gelişimine katkı sağlarken, uluslararası standartlarda başarılı işler üretilmesini de teşvik ediyor" dedi.

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarında yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etmeyi hedefleyen bir şirket olarak, inovasyon konusuna büyük önem veriyoruz. Dijitalleşmeyi gerçekleştirmek, birey ve kurumlara genişbant erişimi sağlamakla bitmiyor, insanların hayatlarında değer yaratabilecek altyapılara yatırım yapmak ve bu yatırımları inovasyonla desteklemek de gerekiyor. İnovasyon, aslında bir kültür ve bu kültürü benimseyen ve destekleyen şirketlerin, diğerlerinden pozitif olarak ayrıştığına ve rekabette her zaman bir adım önde olduğuna inanıyoruz. Bu kapsamda, pazarlamada inovasyon gücümüzden destek alarak, sağlıktan finansa, müzikten spora, her alanda abonelerimizin hayatını kolaylaştıran ve dönüştüren çözümler sunuyoruz. Bu çözümlerimizin ve inovatif yaklaşımımızın pazarda karşılığını bulduğunu görmekten mutluluk duyuyoruz.

Haberin Devamı

Engin Aksoy: Kırmızı Ödülleri, pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödüllerinden

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

Vodafone Türkiye olarak, bu yıl Kırmızı Ödülleri’nde 6 farklı kategoride ödüle layık görüldük. Türk basınının amiral gemilerinden Hürriyet gazetesi gibi değerli bir mecranın öncülüğünü yaptığı Kırmızı Ödülleri, ülkemizde pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödülleri arasında yer alıyor. Yaratıcılığın ve yeniliğin sınırlarını zorlayan kampanyalara ev sahipliği yaparak sektörün gelişimine katkı sağlarken, uluslararası standartlarda başarılı işler üretilmesini de teşvik ediyor.

Engin Aksoy: Kırmızı Ödülleri, pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödüllerinden

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı. Reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli?

Reklam ajansının başarısının arkasında reklamveren, reklamverenin başarısının arkasında da reklam ajansı vardır. Bunu tarafların birbirine katkıda bulunduğu ve ortak başarıyı yakaladığı bir takım oyunu olarak tanımlayabiliriz. Gerçekleştirdiğimiz çalışmaların, konusunda uzman kişiler ve fikir önderleri tarafından takdir görmesi, kurum olarak motivasyonumuzu artırıyor ve bizi daha iyisini yapmak üzere yüreklendiriyor. Marka iletişiminde yakaladığımız bu başarı çizgisini koruyup geliştirerek marka değerimizi daha da artıracak işlere imza atmayı sürdüreceğiz. Global bir marka olmanın verdiği güçle Türkiye’nin önde gelen güven markalarından biri olmaya devam edeceğiz.

Haberin Devamı

Engin Aksoy: Kırmızı Ödülleri, pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödüllerinden

Yaratıcı ve başarılı reklam tanımı sizce nedir ve hangi değişkenlerden etkilenir?

Kalabalıktan sıyrılan, kendinden söz ettiren, herkesçe hatırlanan ve en önemlisi, iş sonuçlarına olumlu yansıyan reklam, yaratıcı ve başarılı reklamdır. Her mecra birbirinden farklı ve öyle değerlendirilmeli. Televizyon gibi kalabalık bir tüketici grubunun hayatına dokunacak mecralar, daha geçerli bir içgörüden yola çıkan iletişimler gösterir. Tüketiciye bireysel olarak seslenen mecralar, daha kişiselleştirilmiş reklamlar sunar. Mecranın hedef kitlesi kalabalıksa, reklam stratejik ilhamını tümdengelim tekniğiyle alır. Yani, ülke genelinde kendini gösteren motivasyonların, duyguların ve davranışların analizi ile iletişim stratejisi oluşturulur. Mecra tüketiciye bireysel olarak ulaşacaksa, tümevarım stratejileri uygulanır. Yani, ulaşılacak spesifik tüketicinin motivasyonları, duyguları ve davranışlarına göre iletişim stratejisi hazırlanır. Medyanın ve reklamın yaptığı, içgörü tasarım sürecini hedef kitleye adapte etmektir.

Haberin Devamı

Engin Aksoy: Kırmızı Ödülleri, pazarlama ve reklam dünyasının en saygın ödüllerinden

 

 

 

BAKMADAN GEÇME!