P&G’nin lider kadın bakım markası Orkid, genç kızların özgüvenli bir şekilde spora devam edebilmesi amacıyla hayata geçirdiği “Oyuna Devam” projesiyle, ortak noktası spor olan ve farklı sektörlerde pek çok başarı kazanmış kadını bir araya getirerek genç kızların sporla olan bağlarını güçlendirmeyi amaçlıyor. Proje kapsamında satın alınacak her Orkid paketi ile, Türkiye’nin farklı bölgelerinde 20 ilde sporla uğraşan on binlerce genç kıza ulaşılarak spor malzemesi desteği gerçekleştirilecek.
#Oyuna DevamBir önyargıya ve kız çocuklarının kendilerini hor görmesine neden olan #kızgibi ifadesinin olumsuz etkilerine dikkat çekmek, “kız gibi” ifadesini olumsuz bir tanımdan, “yapabileceğinin en iyisini yapmak” anlamına gelen bir tanıma dönüştürmek için, Orkid çok güzel bir kampanya başlatmıştı.
Bayıldım bu kampanyaya.Yaratıcılarını tebrik ediyorum.Bütün ruhumla onları destekliyorum.“Kız gibi” destekliyorum! “Kadın gibi” destekliyorum!Çünkü hayata “kız gibi” bakabilmenin, “kız gibi” yaşayabilmenin, insanların hayatlarını “kız gibi” güzelleştirmenin önemini ve değerini biliyorum.Kızımı da öyle yetiştirmeye çalışıyorum.
Türkiye’de tabu olmaktan yeni yeni çıkan kadın pedi, ilk kez 30 yıl önce Orkid markasıyla Türk kadınının hayatına girdi. İlk yıllardaki yanlış uygulamalar arasında ’yapışkanlı yüzeyin uçlarını fanilaya tutturup ters kullanmak’ bile görüldü. Bugün 200 milyon dolar pazar büyüklüğüne sahip Türkiye’de 18 milyon kadın hijyenik ped kullanıyor.
Türkiye’de 20’nci yılını kutlayan Procter & Gamble’nin (P&G) Kafkasya ve Orta Asya Bölge Başkan Yardımcısı ve Türkiye Genel Müdürü Saffet Karpat, "Türkiye’deki hanelerin yüzde 90’ında en az ikişer markamız kullanılıyor. Dakikada 500’den fazla ürünümüz tüketiciyle buluşuyor. Türkiye’deki ciromuz da 1.5 milyar YTL’ye ulaşıyor" dedi.
Bursa Uludağ Üniversitesi’nden 22 yaşındaki bir felsefe öğrencisi, vücudunu reklam almak için açık artırmaya çıkardı. Gittigidiyor.com adlı açık artırma sitesine ilan veren Fırat İlim, amacının tatil ve bilgisayar parası çıkarmak olduğunu söylüyor. Şu ana kadar en yüksek teklif Denizli’den: 500 Yeni Türk Lirası.
Procter and Gamble (P&G) ve Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) 1993'te bir araya gelerek genç kızlara ergenlik üzerine eğitim vermeye başladı. ERDEP (Ergenlik Dönemi Değişim Projesi) adlı bu eğitim projesi 1999'da genişleyerek erkek öğrencileri de kapsadı. Eğitim bu yıl anne ve babalara da uzanacak. <br>