REKLAMVERENLER Derneği çatısı altındaki ‘Sorumlu Reklamcılık Yürütme Kurulu’nda yer alan gıda ve içecek firmaları, çocuklara sağlıklı hayat alışkanlıkları kazandırılması ve bu alışkanlıkların toplum genelinde yaygınlaştırılması amacıyla ‘Ulusal Gıda ve İçecek İttifakı - Türkiye Taahhüdü’nü hayata geçirdi.
#RekalmReklamveren şirketler, nefret söylemi ve terörizm içeren videoların yanında reklamlarının gösterilmesinden rahatsız olarak online video platformu YouTube’a reklam vermeyi durdurdu. Yaşanan bu olay online video platformlarında oyunun kurallarının değişeceğinin ilk göstergesi oldu ve gündeme 3 maddelik bir formül geldi.
#YoutubeBu yıl 5'incisi düzenlenen "Mixx Awards Türkiye 2014 ödülleri sahiplerini buldu. Toplam 28 ayrı kategoride, yılın en başarılı dijitam kampanlaları ödüllendirildi. 'Yılın en iyisi' ödülünü, Radikal - TBWA \İstanbul, "Radikal #4Saat - Silinen Haberler" ile kazandı.