Dünya Ambalaj Örgütü (WPO) tarafından gıda, içecek, sağlık, güzellik ürünleri, ev gereçleri, elektronik eşya ve eczacılık olmak üzere yedi ayrı dalda verilen WorldStar Ambalaj Ödülleri'ni alan toplam 107 firma arasında birçok Türk şirketi de yer aldı.
Dünya Ambalaj Örgütü (WPO) tarafindan organize edilen Worldstar Ambalaj Ödülleri Almanya´nın Düsseldorf kentinde dün düzenlenen bir törenle sahiplerine verilirken, yarışmaya Türk tasarımcılar damga vurdu. Ambalaj tasarım alanında uluslararası bir çok proje gerçekleştiren Orhan Irmak Tasarım, WPO tarafından gerçekleştirilen WorldStar´da iki ödül birden kazandı.
KENTLİ erkeklerin tıraşta jel kullanımına ağırlık vermesi, sabun ve kremin ardından tıraş köpüklerinin de saltanatını bitiriyor. Tıraş jellerinin zincir marketlerde aldığı pay, yüzde 47’ye çıktı. Tıraş jellerindeki satış hedefi bu yıl 10 milyon dolara çıktı.
YENİ nesil kremlerin bronzlaştırma ve koruyucu etkisinin yanı sıra, kırışıkları yok etme, cilt lekelerini azaltma, selülitleri giderme, cildi sıkılaştırma, yaşlanmayı geciktirme gibi farklı özellikleri de kazanması etkili oldu.
Toplam 2.5 milyar dolar olduğu kabul edilen Türkiye kişisel bakım pazarından sadece yüzde 10 pay alabilen erkekler, şirketlerin ilgisini çekmeye devam ediyor. Daha çok tıraş öncesi ve sonrası ürünleriyle iddialı olan Arko, ’adam gibi bakım’ sloganıyla 180 milyon dolarlık tıraş bıçağı pazarına girme kararı aldı.