<B>‘İZMİR’in Marka Güneşi: Tariş</B>’ başlıklı yazımda zeytinyağı marka ligi ile ilgili sonuçları değerlendirirken Kristal ve Kırlangıç markalarının güçlü markalar olmasına rağmen doğru pazarlama eylemlerini yerine getirmedikleri için yıllardır, <B>'ne uzayıp ne kısaldıklarını'</B> yazmıştım.
Bol gol yemiş, ama çok alkış toplamış - Bu yolla ruhumu dinlendiriyorum, diyor - Öğle üzeri kılınan namaz - Özcan Deniz daha entelektüel bir tarzı benimsemiş - Hülya Avşar’dan başka kimse kalmadı mı - Türkan Sultan açıp da Filiz Akın’a ‘Senin için sabahlara kadar ağlıyorum’ der mi hiç - Deprem haberini eşekten almak - Sarıgül bu rekoru kaçırmaz - Tuğçe’nin 3 G formülü - Elle tutulur bekaret... vs
Savaş çıkıyor diye cip alan kim - Krause ile Emrah : Kültür farkı - Serengil'in telefonuna rahmetli babasının sesi cevap veriyor - Yoksa siz de mi mıtnatıs değilsiniz - Destuuur, eğitimli sanatçı var - Reyting düşerse flört ileri gider mi - Bu "tanıştırılma" fiili bizi bozar ... ve diğerleri