Siber suçlular, COVID‑19’un küresel düzeyde yarattığı mağduriyetin her aşamasından faydalanmanın yolunu bulmaya çalışıyor. Siber güvenlik kuruluşu ESET’in paylaştığına göre, bu kez gözlerini şirketlerin sadakat programlarına ve müşterilerinin puanlarına diktiler. Konaklama, seyahat ve perakende sektörlerini hedef alan siber hırsızlar, hem kişilerin puanlarını çalmaya hem de kullanıcıların kişisel bilgilerine ulaşmaya çalışıyor.
#HackerBeyoğlu Sineması’nı kurtarma mücadelesi üzerinden neredeyse bir yıl geçti. Tarihimize, kültürümüze, şehrimize sahip çıkma refleksimizin ve tek yumruk olursak neler yapabileceğimizin görkemli bir portresiydi diyebiliriz bu mücadele için. Peki bu süreçte neler yaşandı, hedefe ulaşıldı mı, sinema tekrar kapanma tehlikesiyle karşı karşıya kalabilir mi? Tüm bu soruların cevabını sinemanın iki ortağından biri olan Utku Ögetürk ile konuştuk.
#ÜniversiteAkaryakıt istasyonları, giyim, ayakkabı, teknoloji, takı ve kozmetik mağazaları ile alışveriş merkezlerinin müşterilerine sunduğu birçok "sadakat kartı"ndaki puanların yeni yıla girmeden kullanılması önerildi. Tüketici Başvuru Merkezi (TBM) Onursal Başkanı Ağaoğlu: "31 Aralık'a kadar puanların mutlaka kullanılması gerekiyor, aksi halde hediye paralar 1 Ocak itibarıyla silinmiş olacak" diye belirtti.
#Sadakat KartıKoç Holding Turizm, Gıda ve Perakende Grubu Başkanı Tamer Haşimoğlu, müşteri bilgisinin 21. yüzyılda en önemli değer haline geldiğine dikkat çekerek, “Bu veriler sayesinde hizmet verdiğimiz 24 firma geçen yıl 750 milyon Euro’luk ek ciro sağladı” dedi.
Mavi, Brezilyalı model Adriana Lima ile başladığı reklam kampanyasıyla satışlarını yüzde 50 artırdı. Mavi Genel Müdürü Cüneyt Yavuz, “Bu, ürün satışı en çok artıran kampanyamız oldu. Kadınlar mağazalara gidip reklamda Adrina’nın üzerinde gördüklerini istedi. Ürünleri Adriana kırmızısı diye istiyorlar” dedi.
Daha önce National Geographic lisansıyla hazırladığı koleksiyonlarla dikkat çeken Zen Diamond’ın sahibi Emil Güzeliş, “Ölümünün 50’nci yılında anılacak Marilyn Monroe koleksiyonu hazırladık. Ayrıca Türk çağdaş sanatının simge ismi Burhan Doğançay’ın eserlerini de mücevherlere aktarıyoruz. Londra National Geographic mağazasında da eserlerimiz satılacak” dedi.
Bu hafta dolu dolu bir e-alışveriş dosyası hazırladık. Online alışverişin en iyi adresleri, güvenli kredi kartı kullanımının püf noktaları, fırsat sitelerinin kampanyaları, dünyanın en tuhaf hediyelikleri, internette mağaza açan ünlü markalar var bu dosyanın içinde.
Krizde üç sadık müşterisinden birini ucuzluk mağaza ve marketlerine kaptıran perakende zincirleri, onları yeniden kazanmak için ‘sadakat kart’larına sarıldı. ‘Sadakat kart’ta 6 depo benzin alana uçak bileti, 1000 TL’lik alışveriş yapana çeyrek altın, 75 TL’lik alışverişe 15 TL’lik hediye kuponu yarışı kızıştı.
Akbank ve CarrefourSA kredi kartı alanında yaptığı işbirliğiyle Akbank’ın Axess kredi kartı ile CarrefourSA Plus’ın müşteri sadakat kartını tek bir kredi kartı altında birleştirerek Carrefour Axess adıyla yeni bir kredi kartı çıkardı. Bu adımla Akbank hiper market bankacılığı olarak nitelendirdiği yeni bir bankacılık modeline yönelirken, CarrefourSA da gıda, temizlik ürünleri,giyim, elektronik, beyaz eşya gibi reyonlarının yanına finansal hizmet ve ürünlerin de satışını yapacak yeni bir bölüm daha ilave edecek.
Garanti Bankası ve Migros, marketlerde Migros Club, Bonus ve ilave fırsatları bünyesinde toplayan, Visa logolu kredi kartı ’Money Card’ı hayata geçiriyor. Hem çok markalı, hem de markaya özel sadakat kartı uygulaması olan Money Card, Bonus Card altyapısıyla Migros Club Kart altyapısını birleştiriyor.
Migros Türk T.A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı ve Murahhas Azası Bülend Özaydınlı, dünyada ekonomik krizin yaşandığı bu zor günlerde Migros olarak tıpkı 1994–2001 ekonomik kriz dönemlerinde olduğu gibi kısa dönemli dalgalanmalardan etkilenmeden yatırımlarını hızlandırdıklarını, ürkek planlarla kendi potansiyeli daraltmadıklarını açıkladı.
Migros Türk T.A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı ve Murahhas Azası Bülend ?zaydınlı, dünyada ekonomik krizin yaşandığı bu zor günlerde Migros olarak tıpkı 1994-2001 ekonomik kriz dönemlerinde olduğu gibi kısa dönemli dalgalanmalardan etkilenmeden yatırımlarını hızlandırdıklarını, ürkek planlarla kendi potansiyeli daraltmadıklarını a?ıkladı.