Güncelleme Tarihi:
İSTANBUL Doors Group, Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri ile yaptığı işbirliğiyle yurtiçi ve yurtdışındaki 37 işletmesinde kullanıcılara avantaj sağlayacak “Qupaj” isimli sadakat kartı uygulaması başlattı. Koç Holding Turizm, Gıda ve Perakende Grubu Başkanı Tamer Haşimoğlu, müşteri bilgisinin 21. yüzyılda en önemli değer haline geldiğine dikkat çekerek, “Şirketler için çok önemli bir veri. Bu veriler sayesinde hizmet verdiğimiz 24 firma geçen yıl 750 milyon Euro’luk ek ciro sağladı” diye konuştu.
Yatırımı destekleyen
ID Card ve Qupaj, İstanbul Doors Group ve Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri işbirliği ile hayata geçirildi. Koç Holding Turizm, Gıda ve Perakende Grubu Başkanı Tamer Haşimoğlu, “Koç Topluluğu olarak 80 yılı aşkın geçmişimizde Türkiye’de birçok alanda yatırımlar yaparak ilkleri gerçekleştirdik. Yenilikçi ve yatırımı destekleyen vizyonumuzla, önemli gördüğümüz alanlara yatırım yapmaktan hiçbir zaman çekinmedik” dedi.
Sadakat programı
Haşimoğlu, 10 yıl önce müşterilerimizi tanıma, izleme ve beklentilerini anlama konusuna yapılacak yatırımın önemini fark ederek bu alanda yatırım yapmaya karar verdiklerini anlatarak, şöyle konuştu: “Bugün gelinen noktada kişisel veri konusu yönetilmesi gereken en önemli kaynaklardan biri olarak Davos 2012 gündeminde de yerini aldı. Müşteri verisine dayalı olarak sadakat programları yöneten Tanı şirketimiz, bu alanda ihtiyacı olan firmalara ihtiyaçları doğrultusunda hizmet veriyor. Tanı bugün, sektörünün lideri İstanbul Doors Group’la birlikte ‘Qupaj’ adını taşıyan üst gelir grubuna yönelik sadakat programı ile bir ilke daha imza atmaktadır. Değerli iş ortağımız Istanbul Doors Group’un ID Card ile rekabetçi piyasa koşullarında fark yaratacağına, süregelen başarılarının artarak devam edeceğine inanıyorum.”
Katma değer yaratacak
İstanbul Doors Group Yönetim Kurulu Üyesi Levent Büyükuğur, yurt içinde ve yurt dışında büyümeye devam ettiklerini söyleyerek, “Müşterilerimize farklı konseptlerde, farklı markalar sunmak hedefiyle 19 yıl önce çıktığımız bu yolda 18 marka ve 37 işletmeye ulaştık. Yiyecek içecek ve eğlence sektöründe bugün geldiğimiz lider konumumuz, bizi bir müşteri sadakat programı oluşturma noktasına taşıdı” dedi. ID Card ile yeme içme ve eğlence sektöründe bir ilke imza attıklarını kaydeden Büyükuğur, “Müşteri sadakat programlarının bizim sektörümüz içinde ihmal edilmiş ve yatırım yapılmamış bir konu olduğunu düşünüyorum. İstanbul Doors Group olarak misyonlarımızdan biri de sektöre öncülük edecek projeler yaratmak. ID Card’ın yeme içme sektörüne bir katma değer sağlayacağını ve diğer firmaların da bu alana yatırım yapacaklarını umuyoruz’ diye konuştu.
Sadakat programları yüzde 10 katkı sağlıyor
İSTANBUL Doors Group CEO’su Cenk Akın, sadakat programıyla ilk yıl ciroya yüzde 10 katkı beklediklerini açıklayarak, “İlk yıl hedefimiz 35 bin kart. Hem müşterilemizin kazanacağı hem de bizim kazanacağımız bir program olduğunu düşünüyoruz. İki yıldır üzerinde çalıştığımız ID Kart’ın müşterilerileri için özel çağrı merkezi kurduk.İstanbul Doors Group’un tüm müşteri datasını ID Card’a aktarıp tüm verdiğimiz hizmetleri bundan sonra ID Card üzerinden gerçekleştireceğiz” dedi.
37 işletmede geçerli olacak
KOÇ Topluluğu şirketlerinden Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş.’nin ‘Qupaj’ adını taşıyan üst gelir grubuna yönelik sadakat programı, İstanbul Doors Group işbirliği ile ID Card olarak hayata geçiyor. İstanbul Doors Group’un tüm işletmelerinde ayrıcalıklar sağlayacak ID Card, Doors Group’un 37 restoranında yapılan her harcamada, kullanıcılara puan kazandıracak. İstanbul Doors Group’un 37 işletmesinde geçerli olacak ID Card’ın her harcamada puan kazandıracağını ve harcama tutarları yükseldikçe, daha fazla ayrıcalık sunan bir üst karta geçilebileceğini söyleyen İstanbul Doors Group CEO’su Cenk Akın, “Classic Card ile 0-5 bin TL’lik yıllık harcamada yüzde 1 puan kazanımının yanı sıra kişiye özel kampanyalar ile ekstra puan kazanma, doğum gününde 2 kat puan, Doors Mix dergi gönderimi, etkinlik ve kampanyalardan öncelikli haberdar olma avantajı sağlayacak. Yıllık 5–50 bin TL arası harcamada yüzde 5 puan kazandıran Platinum Card, Classic Card ile aynı özelliklere sahip. Yıllık 50 bin TL ve üzeri harcamada yüzde 15 puan kazandıran Black Card sahipleri ise ek olarak, yaz aylarında Anjelique‘e tekne transferi, yılda 2 kere Vogue’da brunch gibi ayrıcalığa sahip olacak’ dedi.