Diasa: Rekabet çok sertleşiyor bundan tüketici yararlanır

Güncelleme Tarihi:

Diasa: Rekabet çok sertleşiyor bundan tüketici yararlanır
Oluşturulma Tarihi: Haziran 23, 2011 00:00

Perakende zinciri Diasa, Club Diasa Kart sahipleri için kupon uygulaması başlatıyor.

Haberin Devamı

Sadece sadakat kart sahiplerinin faydalanabileceği kampanya kapsamında, yapılan alışverişin miktarına göre müşterilere kupon verilirken, alışveriş alışkanlıklarına uygun farklı sayıda üründe indirim sağlanıyor. Sadakart kart sahiplerinin sayılarının 1.7 milyona ulaştığını söyleyen DiaSA Genel Müdürü Fernando Gonzalez Somoza, “Kupon kampanyasıyla birlikte bu rakam kısa süre içerisidne 2 milyona çıkacaktır. Bu ay sonuna kadar 9-10 milyon kupon dağıtacağız. DiaSA’da zaten genel bir ucuzluk var. Tüketiciler kupon sistemi sayesinde ucuzun ucuzunu satın alacaklar” diye konuştu.
Kişiye özel kupon
Kupon sistemi sayesinde müşterilerin kendilerine daha yakın olacaklarını söyleyen Somoza, 3 ay önce çıkardıkları sadakat kartlarının da kısa sürede yüksek kullanıcıya ulaştığını vurguladı. Sadakat kartı olan her müşterinin kupon alabileceğini dile getiren Somoza, şöyle konuştu: “Kupon kampanyası, kişiye özel bir indirim sistemi. Alışverişten sonra kasa, otomatik olarak veriyor. Her alışverişlerinde ayrı kupon alabiliyorlar, sınırı yok. Bu şekilde biz de müşteriye daha yakın olmanın fırsatını yakalıyoruz. Türk tüketiciler çok akıllı alışveriş yapıyor. Son 3 ayda satışlarımızın yüzde 70’i sadakat kartı ile yapılmış. Diğer ülkedeler böyle bir tüketici kitlesi yok.”
Agresif büyüyeceğiz
DiaSA Genel Müdürü Fernando Gonzalez  Somoza, indirim marketlerinde Türkiye’de daha ciddi bir rekabet olacağını, rekabetin sertleşeceğini belirtti. Bundan sonraki süreçte yaşanacak rekabetin müşterilere fayda sağlayacağını ifade eden Somoza, şunları söyledi: “İndirimde daha ciddi bir rekabet olacak, rekabet sertleşecek. Bu aslında iyi bir şey. Türkiye’de perakende sektröründe herkese yetecek kadar yer var. Biz de burada kalıcı olacağız. Türkiye, şirketimiz için en önemli stratejik ülkelerden bir tanesi. Çok ciddi rakiplerin olduğu, çok dinamik bir pazar. Yerel rakipler de çok ciddi, çok güzel işler yapıyorlar. Şu anda herkes sahip olduğu satış metrekaresini artırma gayreti içinde. Türkiye’de çok agresif bir büyüme planımız var. Geçen  yıl 280’nin üzerinde mağaza açtık. Bu yıl da altında kalmayız.”

Haberin Devamı

Kupon ikinci aşamaydı, talep arttı bekletemedik

Haberin Devamı

KUPON kampanyasının, sadakat karttan sonraki aşama olduğunu belirten Diasa Genel Müdürü Fernando Gonzalez Somoza, “Kupon sistemini bekletecektik anca sadakat karta olan yoğun ilgi, tarihi öne çekmemizi sağladı. Ortalama kişi başı 4 kupon dağıtacağız. En ucuzu satmanın peşindeyiz. Bundan sonrada bu tarz kapmanyalarımız devam edecek” dedi.  Önümüzdeki dönemde tüm Türkiye’de mağazalar açmayı planladıklarını söyleyen Somoza, “Private label ürünelerimizde bölgeseltatlar öne çıkabilir. Adana’daki tüketiciyle, İstanbul’daki aynı yoğurdu sevmeyebiliyor” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!