Yirminci kitabını yazmakta olan iletişim psikolojisi uzmanı Doğan Cüceloğlu, 80 yaşında bir pop yıldızı gibi. Hayranları arasında her yaştan, her sosyal gruptan insan var. Gördükleri yerde sarılıyor, öpüyor, birlikte fotoğraf çektiriyorlar. Cüceloğlu, bu hafta Doğan Grubu’nun ilk yaşını geride bırakan Ortak Değerler Hareketi için Adana’daydı. 120 kadar katılımcıyla değerler üzerine sohbet etti, oyunlar oynadı. Biz de toplumsal kutuplaşma, iletişim, değerlerimiz üzerine konuştuk. “Hocam ne olacak bu kutuplaşma, şiddet, öfke” diyecek oldum, Nasreddin Hoca gibi cevap verdi: “Her insanın etki alanı vardır. Kiminin çay kaşığı kadar, kiminin kepçe kadar. Diyelim elinde bir kaşık yoğurt var. O bir kaşık yoğurdun kıymetini bileceksin. Küçük bir tencere ile başlar, üç günde 70 kazan sütü mayalarsın. Şikâyet etmekle vazifeni yerine getirdiğini sanırsın. Ama bir kaşık yoğurdun farkına varıp küçük tenceremizin yerini bilmemiz önemli.”
#Doğan CüceloğluDoğan Holding öncülüğündeki Türkiye Değerler Araştırması gösterdi ki adalet, ahlak, güven, saygı, dayanışma toplumumuz için vazgeçilmez kavramlar... Araştırmada toplum olarak önemsediğimiz kavramların neleri içerdiğinin cevabı arandı. Katılanların yarısından fazlası sosyal bir değer olan adaleti işaretledi. Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı, “Ortaklıklarımıza sahip çıktıkça farklılıklarımızı da zenginlik olarak görebiliriz” dedi.
#Doğan HoldingDoğan Grubu’nun bir yıl önce başlattığı ‘Türkiye’nin Ortak Değerleri-Müştereklerimizi Keşfedelim, Geleceğe Birlikte Yürüyelim’ projesinde farklı kesimlere yönelttiğimiz “Sahi nedir bizim müştereklerimiz” sorusuna verilen yanıtları yayımlamaya devam ediyoruz. Proje, ortak değerlerimizin, müştereklerimizin yeniden konuşulmaya başlanmasını, geliştirilmesini amaçlıyor. İsteyen okurlarımız, görüşlerini proje için açılan sosyal medya hesaplarına gönderebilir.
#Doğan GrubuDoğan Grubu’nun bir yıl üzerinde çalıştığı, Hürriyet’in 12 ve 13 Eylül’de kamuoyuna duyurduğu ‘Türkiye’nin Ortak Değerleri-Müştereklerimizi Keşfedelim, Geleceğe Birlikte Yürüyelim” projesi önemli bir diyalog zemini başlattı. Ortak değerlerimizin, müştereklerimizin yeniden konuşulmaya başlanması, hatırlanması, önemsenmesi ve geliştirilmesini amaçlayan proje kapsamında, Türkiye’nin kanaat önderleri, sanatçıları, sporcuları, akademisyenleri, gazetecileri, yazarları, hukukçularına “Sahi nedir bizim müştereklerimiz” sorusunu sormaya devam ettik. Aldığımız yanıtların ve projeye katkı veren okurlarımızın mesajlarının bir bölümünü bugün yayımlıyoruz. Diğer bölüm ise yarın.
#Müştereklerimizi KeşfedelimDoğan Grubu’nun Türkiye’nin ortak değerleri ve müştereklerinin yeniden konuşulması, önemsenmesi ve geliştirilmesi amacıyla başlattığı projede bugün, tartışmaya katılan saygın isimlerin görüşlerini yayımlamaya devam ediyoruz. Önümüzdeki dönemde saha çalışmalarıyla da desteklenecek olan bu proje öncelikle toplumun en geniş kesimlerinin katılacağı bir diyalog zemini oluşturmayı hedefliyor. Bu yönüyle proje aslında bir ‘büyük sohbet’ olarak tasarlanıyor. Dolayısıyla, her vatandaşın katılımı, katkısı bu tartışmanın zenginliği, projenin başarısı açısından büyük önem taşıyor. İsteyen bütün okurlarımız proje için açılan sosyal medya adreslerine görüşlerini gönderebilirler.
#Müştereklerimizi Keşfedelim Geleceğe Birlikte YürüyelimDoğan Grubu, bir yıldır önemli bir proje üzerinde çalışıyor. Projenin amacı ortak değerlerimizin, müştereklerimizin yeniden konuşulmaya başlanması, hatırlanması, önemsenmesi ve geliştirilmesi. Hürriyet, Kurban Bayramı’nda bu projenin bir adımı olarak Türkiye’nin bir grup kanaat önderi, farklı alanlardan seçkin temsilcileri ve aynı zamanda kültür sanat insanlarıyla ortak değerlerimiz üzerinde bir diyalog zeminini başlattı. Bu çerçevede “Sahi nedir bizim müştereklerimiz” sorusuna aldığımız birbirinden ilginç yanıtların bir bölümünü bugün yayımlıyoruz. Diğer bölüm ise yarın. İyi bayramlar Türkiye.
#Geleceğe Birlikte Yürüyelim17-24 Haziran tarihlerinde 100 ülkeden 15 bin katılımcıyı ağırlayan, 41.170 eserin ödül için yarıştığı Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivalinin her alanında teknoloji ve inovasyon ön plana çıkıyor. Bu yılki festival yaratıcılığın ekonomi, toplum ve kültür üzerindeki rolüne odaklanıyor.Yaratıcılığın iş dünyasında pozitif bir rolü olduğu düşüncesiyle, panellerde yaratıcıların dünyadaki iyilik arayışına yapabileceği katkı üzerinde duruluyor.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık FestivaliCannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’yi temsil edecek gençler belli oldu. Haziranda gerçekleşecek festivalin Türkiye temsilcisi Viki Habif: “Bu yıl jüri başkanları gençlerin sonuçlarından çok memnun. Daha önceki senelerden daha iyi durumdayız. Uluslararası yarışmadan çok iyi sonuçlar alacağımızı düşünüyoruz.”
#Cannes LionsHürriyet ve Reklamcılık Vakfı tarafından Akmerkez ev sahipliğinde düzenlenen Cannes Lions Genç Aslanlar Yarışması Türkiye elemeleri tamamlandı. Cannes’da 17-24 Haziran’da yapılacak olan Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’yi temsil edecek olan genç ekipler belirlendi.
#Gazetehaberleri'Ortak DeğerlerHareketi - Müştereklerimizi Keşfedelim ve Geleceğe Birlikte Yürüyelim’projesi ile ortak bir Türkiye hayali için harekete geçtiklerini belirtenDoğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı,“Güven ve iyi niyet tohumlarını da müştereklerimizi konuşarak,hatırlayarak ekebiliriz. Bizi biz yapan, Türkiyeli yapan ortakdeğerimiz” dedi.
#Begümhan Doğan Faralyalı'Ortak Değerler Hareketi - Müştereklerimizi Keşfedelim ve Geleceğe Birlikte Yürüyelim’ projesi ile ortak bir Türkiye hayali için harekete geçtiklerini belirten Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı, “Güven ve iyi niyet tohumlarını da müştereklerimizi konuşarak, hatırlayarak ekebiliriz. Bizi biz yapan, Türkiyeli yapan ortak değerimiz” dedi.
#Doğan Holding Yönetim Kurulu Başkanı Begümhan Doğan Faralyalı