Bağdat seferi sırasında Moldavya şirketi Aeriantur'a ait Antonov- 26 tipi uçağın Irak'ta düşmesiyle Rus yapımı bu uçakların güvenli olup olmadığı tartışılırken, son kazayı incelemek üzere bugün Irak’a giden Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü kaza-kırım uzmanları da yine Rus yapımı Ilyhushin-18 tipi 4 motorlu bir uçağa bindi.
Türk Hava Yolları (THY) 2001 yılı için sekiz trilyon lira kár açıklayınca herkes işin sırrını merak etmeye başladı. Başarının ardında kriz tedbirlerinin yanı sıra insan kaynakları operasyonları da önem taşıyor. Kriz döneminde altı uçağını satıp, personelin yüzde 10 azaltan şirket, eğitim yatırımlarını sürdürdü. Eğitimler; mesleki, kişisel ve yönetim eğitimleri olarak üç grupta toplanıyor. Geçtiğimiz ay yeni bir proje ile, yönetim eğitimleri 'online' verilmeye başlanmış. <br>