Yeme-içme deyince, Nişantaşı havalı mekanlarıyla İstanbul'un vazgeçilmezlerinden! Sokaklara yayılan masalar, ara sokaklardaki kafeler, şıkır şıkır mekanlar sizi anında çembere alıyor, gün boyu menzilinden çıkarmıyor. Teşvikiye, Topağacı derken geniş bir alana yayılan semti turladık, ne var ne yok göz attık. Kahvaltıdan akşam yemeğine seçin, beğenin!
#Nişantaşı MekanlarTrakya Bölgesi şarap rotalarının turistik tanıtımı amacıyla 2014’te hayata geçirilen “Trakya Bağ Rotası Projesi” iki de uluslararası tasarım ödülü getirdi. Proje, Trakya Kalkınma Ajansı’nın desteğiyle Trakya Turizm İşletmecileri Derneği ve bölgedeki 12 butik şarap üreticisi tarafından gerçekleştirildi.
Irina Shayk ve Alissa Miller gibi süper modelleri moda dünyasına kazandıran İtalyan iç giyim markası Intimissimi yetenek avlamaya devam ediyor. 2012 ilkbahar-yaz sezonunun yüzü 20 yaşındaki Rus model Tatiana Mityushina nam-ı diğer Taty. Ve karşınızda Taty’nin ilk röportajı.
Yurtdışında 650 noktada satılıyor. Paris’te mağazası bulunuyor. Bread&Butter gibi önemli fuarlara katılıyor. Bora Aksu tasarım danışmanlığı yapıyor ama bizim haberimiz yok. Yüzde yüz bir Türk markasından (ismi hariç), Angels Never Die’dan bahsediyorum. Yakından tanımanın vaktidir
Zehir gibi bir kadın. Pazarlama konusunda bir dahi. Nisan 2011’de Apple’dan Levi’s’a transfer oldu. iPhone, iPod ve iPad ilgilendiği markalar arasındaydı. Şu anda Levi’s’ın Küresel CMO’su. Becca Van Dyke’ın Levi’s’ı da uçurması bekleniyor. Geliştirilen ürünleri pazara hangi stratejilerle sunacağı merak konusu. Başında olduğu ilk global reklam kampanyası Bread&Butter Fuarı sırasında Berlin’de tanıtıldı. Günümüz gençliğinin dünyayı daha iyi bir yer yapmanın kendilerine bağlı olduğu inancından yola çıkan kampanyayı Van Dyke anlattı
Çok ünlü değiller. Ne kendi isimleriyle bir mağazaları var ne de bildiğiniz butiklerde satılıyorlar. Ama tasarım adına çok önemli işler yapıyorlar. Ayakkabı sektörümüze taze kan, yeni nefes getiriyorlar. Genç oldukları için cesaretliler. Korkusuzca en parlak renkleri, en absürd topukları kullanıyor. delikli ayakkabıya saten kurdeleli bağcık takıp, önünü ve arkasını deri fırfırlarla süsleyebiliyorlar. Kim mi alıyor?
U.S. Consumer prices slowed in April despite the biggest jump in food costs in nearly two decades. But with oil near record levels, Americans should brace for more pain at the pump in coming months. The Labor Department reported Wednesday that consumer prices edged up 0.2 percent last month, slightly lower than expected and better than the 0.3 percent rise in March.
Tarih boyu çeşitli hastalıkların önlenmesinde ve tedavisinde kullanılan, antibakteriyel özelliği yüzünden hep el altında bulundurulan gümüş beş yıl önce iplik oldu. Amerikalıların ürettiği, içeriğinde yüzde 99,9 oranında gümüş barındıran X Static adlı ipliği 2005 yılından sonra birçok marka kullanmaya başladı. Tumi bu iplikten çanta, Versace tişört, Adidas, Fila ve Salomon spor malzemeleri, Victoria’s Secret iç çamaşırı, Marks & Spencer terlik ve pijama yaptı. Birden fazla firma çorap haline getirdi. X Static’i denim kumaşıyla harmanlamak ise bir Türk şirketinin aklına geldi. Dünyanın sayılı denim kumaşı üreticilerinden Orta Anadolu Grubu, 2007’de içeriğinde yüzde 3 gümüş bulunan bir kumaş yarattı. DenimAg adını verdikleri kumaş leke tutmuyor, bakteri barındırmıyor, yazın serin, kışın sıcak tutuyor. Geçtiğimiz ay Barcelona’daki Bread & Butter Fuarı’nda tanıtılan bu kumaş, dünyanın ilgisinin organik kumaştan gümüş kumaşa kaymasına yol açtı.
8 Ocak Salı gününü bir kenara not edin. Çünkü o gün Maslak Doğuş OtoMotion’da İstanbul moda tarihinin en iddialı defilelerinden biri gerçekleşecek. Markanın adı "Etcetura ezra+tuba". Markayı Ezra ve Tuba Çetin adlı iki kız kardeş yaratıyor, Canan Bolak pazarlıyor. Koleksiyonlarının ismi "Altın Şehir İstanbul".
Orta Anadolu bir denim kumaşı üreticisi. Türkiye’nin iki büyük firmasından biri. Dünya’da Replay, Diesel, Chip&Pepper, Hugo Boss, Lucky Brand gibi markalar, Türkiye’de ise Özak, Erak, Çak, Denim Village gibi önemli üreticiler demin kumaşlarını ondan alıyor. Firma, 4-6 Temmuz 2007 tarihleri arasında Barcelona’da düzenlenen dünyanın en önemli trend fuarı Bread &Butter’a katıldı. Kendine ait bir markası olmamasına rağmen fuara katılan Orta Anadolu’nun amacı trendleri belirlediğini kanıtlamaktı. Ondan kumaş alan almayan bütün firmalara 2008’in jean trendlerini anlattı.
Modaya yön veren dev markaların boy gösterdiği dünyanın en önemli fuarlarından BBB’ye kabul edilmeyi başaran iki yaşındaki Geisha Milano’nun sahibi Nedim Özbek, "Geisha Milano emeklemeden yürümeye başlamış bir marka. 30’dan fazla ülkede çok tuttu. Mağazalar açacağız. En büyük hayalim Japonya ve Çin’de mağazalar açmak" dedi.
Pek çok Türk fuarcılık şirketinin yıllardır tek hakimi olduğu Rusya pazarına İtalyan, Alman ve İngiliz şirketler de ilgi göstermeye başladı. Türkel Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Işıl Yazgan "Bu ülkeler destek ve imajlarıyla geliyor. Rekabet kızışacak, piyasa daralacak. Dikkatli olmalıyız" dedi.