Algida Wall's Unilever şirketine ait olan dünya çapında dondurma şirketlerinden bir tanesini ifade etmektedir. Algida, değişik isimler ile diğer ülkeler içerisinde de faaliyet göstermektedir. Algida markasının nerde ve kim tarafından kurulduğunu, hangi ülkeye ait olduğunu ve daha fazlasını sizler için derledik.
#Algida Hangi Ülkenin Markası Ve Nerede Üretiliyor?Konu beslenmeye geldiğinde, özellikle de belirli bir amacımız varsa (kilo almak, kilo vermek, detoks vb.) ne yiyeceğimizi kestirmek her zaman güç oluyor ve karar vermekte zorlanabiliyoruz. Neyse ki, bu konu için bize rehber olabilecek birkaç bilgi edindik!
#Algida115 ülkede faaliyet gösteren Algida İstanbul'da, Algida Türkiye'nin 2002 yılı çalışmalarını değerlendirildiği ve dünya dondurma stratejisinin tartışıldığı bir zirve düzenledi. Zirveyi türkiye'ye taşıyan Algida Türkiye, kapsadığı 15 ülkeyle, Unilever'in dünyadaki dondurma operasyonunun yüzde 13'ünü yönetiyor.
Unilever Türkiye Ülke Başkanı ve Unilever Türkiye ve Orta Doğu Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu, “Paris İklim Anlaşması’nın belirlediği karbon nötr hedefi 2050 iken, biz değer zincirimizde net sıfır emisyon hedefimizi 11 yıl öne yani 2039 yılına koyduk. Amacımız sürdürülebilirlik alanında başarılarımızı ileri taşımak, gelişim alanlarımızda da gerekli aksiyonları alarak ülkemize ve toplumumuza değer yaratmak. Çünkü Unilever olarak Türkiye için iyi olanın Unilever için iyi olduğuna inancımız tam” diye konuştu.
#Sponsorlu İçerik7'den 70'e her damak zevkine hitap eden dondurma, sadece mutluluğu büyütmekle kalmıyor, Türkiye ekonomisinde 'hedefleri büyüten' gelişmelere de öncülük ediyor. 30 yılı aşkın süredir Konya ve Çorlu’daki fabrikalarında hizmet veren Algida, 2023 yılında Türkiye’nin 74 milyon dolar değerindeki dondurma ihracatının yüzde 80’inden fazlasını gerçekleştirerek bir rekora imza attı.
#Sponsorlu İçerikSürdürülebilir tüketim ile moda devrimi yapan İspanyol girişimci ve aktivist Javier Goyeneche, İstanbul’da düzenlenen Sürdürülebilir Markalar Konferansı 2016’da yaşanabilir bir dünya için “Harekete geçme zamanı” çağrısı yaptı. Goyeneche, “Başka bir gezegenimiz yok! Biz enerjimizi ekosistemi değiştirmeye harcamıyoruz, yeni bir model yaratmaya harcıyoruz” şeklinde konuştu.
#SürdürülebilirlikUnilever Türkiye CEO’su Mehmet Altınok, her ay Türkiye’nin de yer aldığı ilk 10 büyük ülkenin merkeze gelişmeleri özetleyen mektup yazdığını hatırlatarak, “Aslında hazır bir form var. Son bir ayı mektubun başındaki 4 satırlık bölümde anlatmamız beklenir. Türkiye’nin o 4 satıra sığması pek olası değil” dedi.