ALTINBAŞ Üniversitesi Öğretim Üyesi ve ThinkNeuro´nun CEO'su Yrd. Doç. Dr. Yener Girişken, "Reklamın sektörlerin algısını oluşturmaktaki etkisi çok büyük. Eskiden markalar ürünlerine odaklanmıştı ama bugün başarılı markaların tüketiciye odaklandığını, ürünleri geliştirirken, reklamlarını yaparken, ambalajlarını seçerken müşteriyi merkeze alarak karar aldıklarında çok daha başarılı olduklarını görüyoruz" dedi.
#ALTINBAŞ ÜniversitesiTürkiye’de girişimcilerin yatırımcılara ulaşma süresini kısaltmayı hedefleyen “Startup Anatolia” ilk etkinliğini 4 Mayıs’ta Konya’da düzenledi. Startup Anatolia kurucularından Kutup Bıçakcı, “Yatırımcı ve girişimciyi buluşturmak çok önemli. Yatırımcı ve girişimci arasındaki yolları kısaltmak çok önemli” dedi.
#GirişimcilikTürkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından 18'incisi düzenlenen Araştırma Zirvesi başladı. Açılış konuşmasını TÜAD Başkanı ve GFK Özel Araştırmalar Genel Müdürü Fulya Durmuş'un yaptığı zirvede, araştırma sektörünün, değişen iş dünyası şartlarında nasıl noktaları birleştirdiği tartışıldı.
#Türkiye Araştırmacılar DerneğiReklam ve pazarlama dünyasının ünlüleri İstanbul’da düzenlenen BrandWeek2014 konferansında buluştu. Martha Stewart’tan Sir John Hegarty’ye Prof Dr. David Aaker’dan Jason Silva’ya kadar birçok ismi ağırlayan konferansta özellikle pazarlamanın geleceğine ilişkin yeni trendler ilgi çekti.
Y Kuşağı Bilinçdışı İşveren Algısı Nöropazarlama Araştırması, gençlerin çalışmayı tercih ettiği sektörler arasında önemli bir değişim olduğunu ortaya koydu. Buna göre bir zamanlar en gözde sektör olan finansın yerini artık hızlı tüketim ürünleri ve internet servis ve içerik sağlayıcıları şirketleri aldı.
#Y KuşağıTurkcell Akademi Pazarlama Konferansı'nın bu yılki konuğu nöromarketing uzmanı Martin Lindstrom'a ilgi büyük oldu. ThinkNeuro'nun yönetici ortağı Dr. Yener Girişken, konferansa ilginin büyük olmasını, pazarlamanın, nörobilim sayesinde pozitif bilimden faydalanma trendinin göstergesi olarak yorumladı.
Beyin dalgalarının ölçülmesine dayanan nöromarketing Türkiye'de de uygulanmaya başlandı. İlk yerli şirket şu sıralar Türk insanının bilinç dışı duygusal ilgi endeksini hazırlıyor. Nöromarketing sinemadan siyasete, mağaza tasarımından marka belirlemeye her alanda kullanılabiliyor.