Pazarlamada yeni dönem başladı

Güncelleme Tarihi:

Pazarlamada yeni dönem başladı
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 19, 2016 21:01

BEYİN dalgalarının ölçümlenmesi, beynin görüntülenmesi tekniği ile tüketicilerin satın alma davranışını etkileyen kriterlerin tespit edildiği nöropazarlama çalışmaları ürün satışlarını ciddi miktarda artırıyor.

Haberin Devamı

Dünya Nöropazarlama Bilim ve İş Konseyi Türkiye Başkanı Yener Girişken, “Satın alma sürecinde ambalaj renginden tutun da kokuya kadar hangi kriterlerin etkili olduğu nöropazarlama ile belirlenebiliyor" dedi.

KARAR VERMEDE ETKİLİ

Nöropazarlamanın aslında temelde insanların bilinç seviyesinde değil de bilinç dışındaki tepkilerini ölçtüğünü belirten Girişken, "Tüketicilerin bir reklam izlerken reklamın neresinden hoşlandığı, neresinin dikkat çektiği veya hangi açıdan anlaşılmayı zorlaştırdığı beyin dalgalarının ölçümlenmesiyle ya da beyin görüntülemesiyle tespit ediliyor" dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!