Güncelleme Tarihi:
Üçüncü baskıya ulaşan kitap, nöropazarlamayı hem ThinkNeuro'nun şimdiye kadar gerçekleştirdiği 1000'e yakın ölçümden çıkan sonuçlar hem de dünyadaki çalışmalardan elde edilen verilerle anlatıyor ve nöropazarlama hakkında tüketicilerin aklındaki sorulara yanıt veriyor.
Kitapta, "Anlamak için Nöropazarlama, Duygularımla Satın Alıyorum, Pazarlamacının Beyin ile İmtihanı, Algı Gerçekten Daha Gerçek, Gözün Görmediğini Beyin Görür mü, Etkili Reklam mı Yapmak İstiyorsun: Bilinçdışına Konuş, Reklamda Ünlüye Yer Verilmesi Ne Kadar İşe Yarıyor, Görsel Tasarımda Altın Oran Tarih mi Oluyor, Y Kuşağını Mutlu Etmek İstiyorsan Bilinçdışını Anla, Gerçek İçgörü Güçlü Lansman, Efsane Reklamlar, Tüketici Deneyimi Nöropazarlama ile Nasıl Ölçülür" gibi alt başlıklar bulunuyor.
Dr. Yener Girişken kitabı yazmasındaki en önemli amacın son yıllarda nöropazarlamanın ne olduğu konusunda giderek artan ilgi ve merakı gidermek olduğunu belirtti.
Nöropazarlamanın doğru tanımlanması ve ne olduğu kadar ne olmadığının da net bir şekilde ortaya konulması gerektiğini ifade eden Girişken, "Nöropazarlama beyindeki satın alma tuşuna basmayı amaçlayan bir bilim dalı değil, çünkü beyinde öyle bir tuş yok. Nöropazarlama insanların beynine etki