Galatasaray Kulübü, İcra Kurulu Başkanı Hande Ocak Başev'in istifa ettiğini açıkladı. Kulüpten yapılan açıklamada, "Kulübümüz ve bağlı ortaklıklarında İcra Kurulu Başkanı olarak görev yapan Hande Ocak Başev istifa etmiştir.” Denildi. Peki, Hande Ocak Basev kimdir?
#Hande Ocak BaşevÇimento sektöründe kadın istihdamını arttırmak, toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda farkındalık yaratmak için kısa süre önce hayata geçen bir proje ‘BenimleGelecek’… Proje kapsamında sektördeki 17 bin 500 erkeğe eğitim verilecek. Eğitimi ilk alanlardan 4 kız çocuğu babası Sedat Çelebi: “Bana en çok dokunan kız ve erkek çocuklar arasında yapılan ayrımcılık oldu. Evlat evlattır. Eğitimi kızlarıma anlatacağım. Bizden hiçbir farkları olmadığını, yeri geldiği zaman daha üstün olduklarını söyleyeceğim.”
#BenimlegelecekMigros’un, ThinkNeuro ve NielsenIQ iş birliği ile gerçekleştirdiği ‘Sürdürülebilirlik Algısı ve Pazarın Geleceği’ araştırması tüketicilerde sürdürülebilir ürün algısına ve bunun satın alma üzerindeki etkilerine ilişkin önemli sonuçlar ortaya koydu.
#MigrosALTINBAŞ Üniversitesi Öğretim Üyesi ve ThinkNeuro´nun CEO'su Yrd. Doç. Dr. Yener Girişken, "Reklamın sektörlerin algısını oluşturmaktaki etkisi çok büyük. Eskiden markalar ürünlerine odaklanmıştı ama bugün başarılı markaların tüketiciye odaklandığını, ürünleri geliştirirken, reklamlarını yaparken, ambalajlarını seçerken müşteriyi merkeze alarak karar aldıklarında çok daha başarılı olduklarını görüyoruz" dedi.
#ALTINBAŞ ÜniversitesiTürkiye’de girişimcilerin yatırımcılara ulaşma süresini kısaltmayı hedefleyen “Startup Anatolia” ilk etkinliğini 4 Mayıs’ta Konya’da düzenledi. Startup Anatolia kurucularından Kutup Bıçakcı, “Yatırımcı ve girişimciyi buluşturmak çok önemli. Yatırımcı ve girişimci arasındaki yolları kısaltmak çok önemli” dedi.
#GirişimcilikTürkiye Araştırmacılar Derneği (TÜAD) tarafından 18'incisi düzenlenen Araştırma Zirvesi başladı. Açılış konuşmasını TÜAD Başkanı ve GFK Özel Araştırmalar Genel Müdürü Fulya Durmuş'un yaptığı zirvede, araştırma sektörünün, değişen iş dünyası şartlarında nasıl noktaları birleştirdiği tartışıldı.
#Türkiye Araştırmacılar DerneğiReklam ve pazarlama dünyasının ünlüleri İstanbul’da düzenlenen BrandWeek2014 konferansında buluştu. Martha Stewart’tan Sir John Hegarty’ye Prof Dr. David Aaker’dan Jason Silva’ya kadar birçok ismi ağırlayan konferansta özellikle pazarlamanın geleceğine ilişkin yeni trendler ilgi çekti.
Y Kuşağı Bilinçdışı İşveren Algısı Nöropazarlama Araştırması, gençlerin çalışmayı tercih ettiği sektörler arasında önemli bir değişim olduğunu ortaya koydu. Buna göre bir zamanlar en gözde sektör olan finansın yerini artık hızlı tüketim ürünleri ve internet servis ve içerik sağlayıcıları şirketleri aldı.
#Y KuşağıTurkcell Akademi Pazarlama Konferansı'nın bu yılki konuğu nöromarketing uzmanı Martin Lindstrom'a ilgi büyük oldu. ThinkNeuro'nun yönetici ortağı Dr. Yener Girişken, konferansa ilginin büyük olmasını, pazarlamanın, nörobilim sayesinde pozitif bilimden faydalanma trendinin göstergesi olarak yorumladı.
Beyin dalgalarının ölçülmesine dayanan nöromarketing Türkiye'de de uygulanmaya başlandı. İlk yerli şirket şu sıralar Türk insanının bilinç dışı duygusal ilgi endeksini hazırlıyor. Nöromarketing sinemadan siyasete, mağaza tasarımından marka belirlemeye her alanda kullanılabiliyor.