şinasi furkan avcı haberleri sayfasında şinasi furkan avcı hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 142 şinasi furkan avcı haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Dijital dünyanın hakimi olan Z jenerasyonu, online alışverişe de yön veriyor. Bu jenerasyonda yer alan gençler hem tüketici olarak hem de ebeveynlerinin satın alma davranışlarını etkileyen grup olarak etkisini her geçen gün artırıyor. Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#EmbedpodKripto paralarla ilgili tartışmalar hız kesmeden devam ederken, NFT’nin yükselişi devam ediyor. Pazarda yüksek fiyatlarla satışa çıkarılan eserlerin değeri ve 'Kripto Sanat' tartışmaları da uzun süre gündemimizde yer alacak gibi görünüyor. Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#Nftİnternet kullanımı, sosyal medya istatistikleri ve dijital mecralardaki gelişmeler hakkında sektörün nabzını tutan We Are Social'ın “Digital 2021” raporu yayımlandı. Raporda Türkiye'deki internet kullanım alışkanlıklarıyla ilgili de dikkat çekici veriler yer alıyor. Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#Şinasi Furkan AvcıMicrosoft, uzaktan çalışmayı kolaylaştıracak yeni platformu Viva'yı duyurdu ve pandemi sonrasında uzaktan çalışmayı kalıcı hale getirmeyi hedefleyen şirketlere adeta göz kırptı. Peki, dört farklı modülle şirketlere sunulacak Viva, kullanıcılara ne vadediyor? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#Şinasi Furkan AvcıMicrosoft, 2016’dan beri sürdürdüğü “Dijital Nezaket Araştırması” kapsamında, Türkiye’nin dijital dünyanın en nezaketli 5. ülkesi olduğunu açıkladı. Peki, değerlendirme hangi kriterlere göre yapıldı, bu sonuçtan ne çıkarmalıyız?
#Şinasi Furkan Avcıİnternet kullanımı, sosyal medya istatistikleri ve dijital mecralardaki gelişmeler hakkında sektörün nabzını tutan We Are Social ve Hootsuite tarafından hazırlanan “Digital 2021” raporu yayımlandı. Yeni raporda Türkiye’deki kullanıcılar hakkında da dikkat çekici veriler yer alıyor.
#Şinasi Furkan AvcıClubhouse Türkiye'ye hızlı bir giriş yaptı. Son günlerde ülkemizde birçok yeni kullanıcı kazanan platformda her gün yeni sohbet odaları açılıyor. Peki, bu platform kullanıcılara ne vadediyor, ilk izlenimler neler? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#EmbedpodGünümüzde web siteler ikiye ayrılıyor; kullanıcı deneyimine odaklananlar, web site sahibinin isteklerine odaklananlar. Bu da hedef kitleye ulaşma noktasın da belirleyici bir ayrışma demek oluyor. Peki, Kullanıcı Deneyimi (UX) nedir, 2021’de öne çıkacak trendler neler olacak?
#Kullanıcı DeneyimiBu hafta sonu İstanbul’da ve Türkiye’nin birçok ilinde etkili olan kar yağışı, kısa sürede sosyal medyada gündem oldu. Çoğu zaman evlerimize kapandığımız ve dijital platformlar dışında başka bir eğlence bulamadığımız şu günlerde, kar yağışı hepimize çok iyi geldi.
#Şinasi Furkan AvcıE-ticaretin olmazsa olmazı sosyal medya ağlarında, birçok marka influencer’lar ile çalışıyor. Peki, influencer’lar aracılığıyla yapılan reklam ve pazarlama faaliyetlerinde yasal yükümlülükler neler, rekabet kanuna göre neler yapılması gerekiyor?
#Şinasi Furkan AvcıSosyal izolasyon ve sokağa çıkma kısıtlamaları, 2020 yılında sosyal medya kullanımını artırdı. Peki, 2021 yılında sosyal medyada ne kadar vakit geçireceğiz ve şirketler hangi sosyal medya platformlarına daha fazla yatırım yapacak?
#Şinasi Furkan AvcıSosyal medya platformlarında, alışveriş odaklı özelliklere her gün yenisi ekleniyor. Geçtiğimiz günlerde Instagram’ın Reels için duyurduğu ürün etiketleme özelliğinden sonra bir gelişme de WhastApp cephesinde yaşandı ve “Sepetler” özelliği tüm dünyada kullanıma sunuldu.
#WhatsappInstagram, arama algoritmalarının nasıl çalıştığına ve kullanıcıların ilgili arama sonuçlarında görünme şansını nasıl artırabileceğine ilişkin kapsamlı bir rehber yayınladı. Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı, bu rehberde paylaşılan bilgileri değerlendiriyor.
#EmbedpodDijital dünyanın hakimi olan Z jenerasyonu, online alışverişe de yön veriyor. Bu jenerasyonda yer alan gençler hem tüketici olarak hem de ebeveynlerinin satın alma davranışlarını etkileyen grup olarak etkisini her geçen gün artırıyor. Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#EmbedpodKripto paralarla ilgili tartışmalar hız kesmeden devam ederken, NFT’nin yükselişi devam ediyor. Pazarda yüksek fiyatlarla satışa çıkarılan eserlerin değeri ve 'Kripto Sanat' tartışmaları da uzun süre gündemimizde yer alacak gibi görünüyor. Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#Nftİnternet kullanımı, sosyal medya istatistikleri ve dijital mecralardaki gelişmeler hakkında sektörün nabzını tutan We Are Social'ın “Digital 2021” raporu yayımlandı. Raporda Türkiye'deki internet kullanım alışkanlıklarıyla ilgili de dikkat çekici veriler yer alıyor. Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#Şinasi Furkan AvcıMicrosoft, uzaktan çalışmayı kolaylaştıracak yeni platformu Viva'yı duyurdu ve pandemi sonrasında uzaktan çalışmayı kalıcı hale getirmeyi hedefleyen şirketlere adeta göz kırptı. Peki, dört farklı modülle şirketlere sunulacak Viva, kullanıcılara ne vadediyor? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#Şinasi Furkan AvcıMicrosoft, 2016’dan beri sürdürdüğü “Dijital Nezaket Araştırması” kapsamında, Türkiye’nin dijital dünyanın en nezaketli 5. ülkesi olduğunu açıkladı. Peki, değerlendirme hangi kriterlere göre yapıldı, bu sonuçtan ne çıkarmalıyız?
#Şinasi Furkan Avcıİnternet kullanımı, sosyal medya istatistikleri ve dijital mecralardaki gelişmeler hakkında sektörün nabzını tutan We Are Social ve Hootsuite tarafından hazırlanan “Digital 2021” raporu yayımlandı. Yeni raporda Türkiye’deki kullanıcılar hakkında da dikkat çekici veriler yer alıyor.
#Şinasi Furkan AvcıSon günlerde sosyal medya şirketlerine verilen cezalar gündemde. Pandemi döneminde reklam ve pazarlama faaliyetlerini ağırlıklı olarak sosyal medya platformları üzerinden sürdüren şirketler de gelişmeleri yakından takip ediyor. Peki, sosyal medya mecraları Türkiye'den çekilirse ya da hizmet vermesi yasaklanırsa ne olur? Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#EmbedpodClubhouse Türkiye'ye hızlı bir giriş yaptı. Son günlerde ülkemizde birçok yeni kullanıcı kazanan platformda her gün yeni sohbet odaları açılıyor. Peki, bu platform kullanıcılara ne vadediyor, ilk izlenimler neler? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor...
#EmbedpodGünümüzde web siteler ikiye ayrılıyor; kullanıcı deneyimine odaklananlar, web site sahibinin isteklerine odaklananlar. Bu da hedef kitleye ulaşma noktasın da belirleyici bir ayrışma demek oluyor. Peki, Kullanıcı Deneyimi (UX) nedir, 2021’de öne çıkacak trendler neler olacak?
#Kullanıcı DeneyimiBu hafta sonu İstanbul’da ve Türkiye’nin birçok ilinde etkili olan kar yağışı, kısa sürede sosyal medyada gündem oldu. Çoğu zaman evlerimize kapandığımız ve dijital platformlar dışında başka bir eğlence bulamadığımız şu günlerde, kar yağışı hepimize çok iyi geldi.
#Şinasi Furkan AvcıE-ticaretin olmazsa olmazı sosyal medya ağlarında, birçok marka influencer’lar ile çalışıyor. Peki, influencer’lar aracılığıyla yapılan reklam ve pazarlama faaliyetlerinde yasal yükümlülükler neler, rekabet kanuna göre neler yapılması gerekiyor?
#Şinasi Furkan AvcıSosyal izolasyon ve sokağa çıkma kısıtlamaları, 2020 yılında sosyal medya kullanımını artırdı. Peki, 2021 yılında sosyal medyada ne kadar vakit geçireceğiz ve şirketler hangi sosyal medya platformlarına daha fazla yatırım yapacak?
#Şinasi Furkan AvcıSosyal medya platformlarında, alışveriş odaklı özelliklere her gün yenisi ekleniyor. Geçtiğimiz günlerde Instagram’ın Reels için duyurduğu ürün etiketleme özelliğinden sonra bir gelişme de WhastApp cephesinde yaşandı ve “Sepetler” özelliği tüm dünyada kullanıma sunuldu.
#WhatsappBir Snapchat özelliği olarak hayatımıza giren “hikayeler” yıllar içinde birçok sosyal medya platformu tarafından benimsendi ve farklı isimlerle kullanıcılara sunuldu. Modaya son uyum sağlayan platform da yeni “Fleets” özelliğini duyuran Twitter oldu.
#TeknolojiSon yıllarda e-ticaret siteleri arasında ciddi bir rekabet yaşanıyor. Her şirket tüketiciye yeni kampanyalarla ulaşmaya çalışıyor. Peki, bu kampanyalar sadece tüketicinin ilgisini çekmek için mi, yoksa gerçekten indirim yapılıyor mu? Hürriyet Teknoloji Yazarı Şinasi Furkan Avcı anlatıyor.
#PodcastSosyal medya platformlarını geliştirmek ve kullanıcı deneyimlerini iyileştirmek için gecesini gündüzüne katan yüz binlerce teknoloji çalışanı var. Peki, onların çalıştıkları şirketler ve yaptıkları iş hakkında neler düşündüğünü hiç merak ettiniz mi? Mesela Facebook çalışanları…
#Şinasi Furkan Avcı