Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’nun (EPDK) aldığı karara göre kredi kartları ve banka kartlarıyla düzenlenen kampanyalar çerçevesinde ücretsiz akaryakıt ve LPG sunulabilecek, dağıtıcılar tarafından yürütülmekte olan sadakat kart uygulaması sürecek.
#Enerji Piyasası Düzenleme KurumuBeyoğlu Sineması’nı kurtarma mücadelesi üzerinden neredeyse bir yıl geçti. Tarihimize, kültürümüze, şehrimize sahip çıkma refleksimizin ve tek yumruk olursak neler yapabileceğimizin görkemli bir portresiydi diyebiliriz bu mücadele için. Peki bu süreçte neler yaşandı, hedefe ulaşıldı mı, sinema tekrar kapanma tehlikesiyle karşı karşıya kalabilir mi? Tüm bu soruların cevabını sinemanın iki ortağından biri olan Utku Ögetürk ile konuştuk.
#ÜniversiteDijital Ödemeler Araştırması, sosyal medya paylaşımlarında özellikle mobil ödeme, yapay zeka gibi daha hızlı, daha kolay ve daha güvenli dijital ödeme yöntemlerinin giderek daha fazla tercih edildiğini ortaya koydu. Mastercard’ın PRIME Research ve Synthesio iş birliği ile gerçekleştirdiği araştırmada Twitter, Facebook, Instagram ve Weibo gibi farklı sosyal medya kanallarında geçtiğimiz yıl boyunca yapılan 3,5 milyonun üzerindeki paylaşım analiz edildi.
#MastercardKredi kartı puanları silinecek mi sorusu vatandaşlar tarafından bu yıl da sorgulanmaya devam ediyor. Bankaların özel kampanyalar ve alışverişler doğrultusunda müşterilerine sunduğu kredi kartı puanlarının silinmeyeceği ancak sadakat kartları kullananların süreli kampanyalar nedeniyle puanlarını kaybedebileceği belirtildi
#Kredi KartıAkaryakıt istasyonları, giyim, ayakkabı, teknoloji, takı ve kozmetik mağazaları ile alışveriş merkezlerinin müşterilerine sunduğu birçok "sadakat kartı"ndaki puanların yeni yıla girmeden kullanılması önerildi. Tüketici Başvuru Merkezi (TBM) Onursal Başkanı Ağaoğlu: "31 Aralık'a kadar puanların mutlaka kullanılması gerekiyor, aksi halde hediye paralar 1 Ocak itibarıyla silinmiş olacak" diye belirtti.
#Sadakat KartıTürkiye’nin en hızlı büyüyen akaryakıt şirketi Aytemiz, sayısı 515’e ulaşan bayileri ile Antalya’da bir araya gelirken, Aytemiz Akaryakıt kurucusu İsmail Aytemiz, “Birlikte daha güçlüyüz” mesajı verdi. Sektördeki hareketlenmeye işaret ederek, “Bu ülke bizim ülkemiz, bu iş bizim bildiğimiz iş. Biz Aytemiz olarak, sektörümüze ve işimize sahip çıkacağız” dedi.
#AytemizBeylikdüzü 5M Migros, kasımda meydana gelen yangından sonra kapılarını 20 milyon TL’lik yatırımla yeniden açtı.Migros Genel Müdürü Özgür Tort, yangın yüzünden 55 milyon TL’lik kayıp yaşadıklarını belirterek, “Ancak, otopark alanında oluşturduğumuz geçici mağazayla, bu kaybın 3’te birini geri kazandık” dedi. Yeni mağazada müşteriler, gözlemeyi sıcak sıcak, balığı da ızgarada pişmiş olarak sipariş edebiliyor.
Krizde üç sadık müşterisinden birini ucuzluk mağaza ve marketlerine kaptıran perakende zincirleri, onları yeniden kazanmak için ‘sadakat kart’larına sarıldı. ‘Sadakat kart’ta 6 depo benzin alana uçak bileti, 1000 TL’lik alışveriş yapana çeyrek altın, 75 TL’lik alışverişe 15 TL’lik hediye kuponu yarışı kızıştı.
Türkiye’de Opel, Saab ve Chevrolet markaları General Motors (GM) tarafından temsil ediliyor. Opel, Saab ve Chevrolet müşterilerine GM, satış ve satış sonrasını komple bir hizmet paketi olarak sunuyor. Satış sonrasının aynı zamanda ’satış öncesi’ tecrübenin yaşandığı bir evre olduğu ve araç satışına büyük katkılar sağladığı düşüncesiden hareket eden GM markaları, güçlü yetkili servis ağıyla dikkat çekiyor. Tüm Türkiye çapında, Opel için 60, Chevrolet için 42 ve Saab için 26 noktasında servis ve satış sonrası hizmeti veriliyor.
Otomotiv sektöründe rekabet satış sonrasına kayınca, firmalar yol yardımı hizmetlerinden, yaz ve kış bakım kampanyalarına, haftada 7 gün 24 saat destek hizmetinden, özel uygulamalara kadar tüketiciye bir çok imkan sunmaya başladı. Hemen hemen tüm markalar yaz ve kışa girerken düzenli olarak sunduğu bu kampanyalarda yüzde 50’lere varan indirimler uyguluyor.
Yemek kartı, kurumsal hediye ve sosyal yardım kartı, akaryakıt, konaklama, toplu satın alma ve filo çözümleriyle şirketlere gider yönetimi hizmeti veren Multinet Up, işverenlere tasarruf olanakları sağlamasının yanı sıra, oluşturduğu yeni nesil alışveriş deneyimi ile şirket çalışanlarının hayatını kolaylaştırıyor.
#Sponsorlu İçerikTüm ödeme işlemleri güvenli, basit, akıllı ve erişilebilir hale getirerek; her yerde, kullanıcılarına fayda sağlayan kapsayıcı dijital bir ekonomi yaratmayı hedefleyen Mastercard, Türk KOBİ’lerinin işletmelerini büyütmelerine yardımcı olacak çeşitli çözümler sunuyor. MasterKOBİ sadakat platformu ile özel ayrıcalık ve indirimlerden yararlanan KOBİ’ler, e-Karne ile ihtiyaçlarını belirlerken Mastercard’ın ticari kart çözümleri, POSmobil hizmeti ve e-ticaret koruması gibi birçok avantajla dijital dönüşüm yolculuklarında emin adımlarla ilerliyor.
#Sponsorlu İçerikBeşiktaş’ta 3 Aralık tarihinde gerçekleşecek olan olağanüstü seçimli genel kurul öncesi Başkan Adayı Hasan Arat, Wolkswagen Arena’da projelerini anlattığı Beşiktaşlıların Yolu ismiyle bir lansman düzenledi. Lansmana siyah-beyazlı taraftarlar da katıldı.
#Beşiktaş