GM, müşterisini Sadakat’inden tanıyıp yüzde 35 indirim yapıyor

Güncelleme Tarihi:

GM, müşterisini Sadakat’inden tanıyıp yüzde 35 indirim yapıyor
Oluşturulma Tarihi: Haziran 13, 2006 23:07

Türkiye’de Opel, Saab ve Chevrolet markaları General Motors (GM) tarafından temsil ediliyor. Opel, Saab ve Chevrolet müşterilerine GM, satış ve satış sonrasını komple bir hizmet paketi olarak sunuyor. Satış sonrasının aynı zamanda ’satış öncesi’ tecrübenin yaşandığı bir evre olduğu ve araç satışına büyük katkılar sağladığı düşüncesiden hareket eden GM markaları, güçlü yetkili servis ağıyla dikkat çekiyor. Tüm Türkiye çapında, Opel için 60, Chevrolet için 42 ve Saab için 26 noktasında servis ve satış sonrası hizmeti veriliyor.

Haberin Devamı

Satış sonrası rekabette öne çıkmayı amaçlayan GM, müşterilerimizin araçlarını kendi zevklerine göre değiştirebilmesi için geniş aksesuar seçenekleri ile tamamlanan kapsamlı bir yedek parça bulunulurluğu sunuyor. Müşteriler, garanti süresince GM tarafından sunulan yol yardım hizmetinden 7 gün 24 saat yararlanabiliyorlar. Bu hizmet kapsamında, çekici hizmeti, değişik ulaşım alternatifleri, kiralık araç ve konaklama gibi imkanlar müşterilerimize ücretsiz olarak sunuluyor.FATURADA SÜRPRİZ YOK GM markaları, rekabette en önemli avantjlarını ise söyle sıralıyorlar: Direk resepsiyon sistemi ile müşterileri taleplerinin ve ihtiyaçlarının en kısa sürede anlaşılması, işlemlerin müşteri onayı alınarak yapılması ve faturalandırmada müşteriye herhangi bir sürpriz çıkmaması. Ayrıca, geniş çalışma saatleri ile müşterilerin araçlarını servislere erken bırakabilmeleri ve geç alabilmeleri imkanı sağlanırken, servislerde hizmet alan müşterileri araçlarının tamamının iç ve dış temizliği standart olarak yapılıyor. KARTINDAN TANIYORLARGM markaları, satış sonrasında müşterilerine belirli dönemlerde indirim ve hediyelerin sunulduğu kampanyalar düzenlenliyor. GM, tanıttığı ’Sadakat Kart’ sistemiyle müşterilerine indirimler sağlarken, resepsiyon sürecine hız kazandırıyor. Ayrıca bu sistem ile bir otomobilin yaşam süresince mükemmel bakım hizmetleri temin etmek için aracın geçmişi çok yakından takip edilebiliyor. Sadakat Kart, birçok durumda müşteri ile yakın irtibat ve iletişim kurulmasını da sağlıyor. Sadakat Kart sahibi müşteriler, bu sistem ile topladıkları puanlar karşılığında artan indirim fırsatlarından yararlanma imkanına kavuşuyorlar. Ayrıca müşteriler, kazandıkları puan ve hediyeleri, bir sonraki bakım zamanlarını ve teknik çağrıları güncel olarak internet üzerinden takip edebililiyorlar. Sadakat Kart sahibi müşteriler, tüm yetkili servislerde sadece kartlarını göstererek diğer başka hiçbir evrak göstermeye gerek kalmadan tanınıyorlar. Müşteriler, araçlarının onarım ve bakım tarihçesi kartlarında kayıt edilmiş olmasından dolayı hızlı resepsiyon ve vezne işlemlerinden de yararlanabiliyorlar. GM, özellikle aracın kullanımı arttıkça ihtiyaç duyulacak ve yüksek kilometrelerde değişmesi gereken parçalarda ise müşterilerimize ’Opel Fit’ isimli prognamı sunuyor. Bu hizmet kapsamında müşteriler yüzde 35’e varan oranlarda indirimlerden yararlanma imkanına kavuşuyor. Personel başına 4 gün eğitim Hizmet kalitesini artırmada eğitimli personelin önemli bir rolü bulunduğu düşüncesinden hareket eden GM, teknik değişikliklerin yakından takip edilebilmesi ve eski bilgilerin tazelenmesi amacı ile bayi personeline kişi başına yılda 4 gün eğitim verilmesini bir standart olarak kabul ediyor. Ayrıca her servis noktasında tüm teknik ve teknikolmayan eğitimleri tamamlamış uzman personelin bulunması da bu standartlar arasında yer alıyor. Eğitim hacmini daha açık olarak ortaya koymak için geçen yıl 1300 bayi personelinin GM eğitimlerinden yararlandığı belirtiliyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!