Yaz, kış kampanya düzenleyip 24 saat hizmet veriyorlar

Güncelleme Tarihi:

Yaz, kış kampanya düzenleyip 24 saat hizmet veriyorlar
Oluşturulma Tarihi: Haziran 13, 2006 23:06

Otomotiv sektöründe rekabet satış sonrasına kayınca, firmalar yol yardımı hizmetlerinden, yaz ve kış bakım kampanyalarına, haftada 7 gün 24 saat destek hizmetinden, özel uygulamalara kadar tüketiciye bir çok imkan sunmaya başladı. Hemen hemen tüm markalar yaz ve kışa girerken düzenli olarak sunduğu bu kampanyalarda yüzde 50’lere varan indirimler uyguluyor.

Yaz, kış kampanya düzenleyip 24 saat hizmet veriyorlar
BUGÜN hemen hemen tüm markalar satış sonrasında müşterisine garanti süresince yol yardımı hizmeti sunmaya başladı. Bunun yanı sıra yine hemen hemen her markanın müşteri hizmetleri bölümleri araç sahiplerine her türlü soru ve sorununda 24 saat boyunca destek hizmeti veriyor. Ayrıca tüm markalar geleneksel bir şekilde yaza ve kışa girerken bakım parçalarında ve işçiliklerde indirim imkanı sunan kampanyalar ve ilave olarak mevsimin getirdiği bazı özel paketler sunuyor. Bu kampanyaların yanısıra araç kiralama, aracı işyeri ya da evden teslim alma ve tekrar istenilen yere bırakma, hatta havaalanına gidecek müşteriler için özel hizmet sunan markalar bile var. Türkiye’de son dönemde otomotiv firmalarının satış sonrasına yönelik yaptıkları kampanyalar dünya çapında bile ses getirmeye başladı. İşte bazı markaların sundukları hizmetler ve kampanyalar: Ford: 5 yaş ve üstü araçlara yönelik servis kampanyası, Yapı Kredi ve Koçbank’la ödeme imkanları ve binek ticari araç grubu için yaza hazırlık kampanyası sunuyor. Kampanyada çerçevesinde, FordGüvence alımlarına model ve kilometre grubuna göre ekstra indirim avantajı, WorldCard ile +3 taksit ile 6 taksitte ödeme veya 2 taksit atlatma fırsatı gibi imkanlar sunuyor. Ford, kampanyada ayrıca, YGS kartlarını kullanarak, Opet istasyonlarından 300 YTL yakıt alan müşterilerine, kampanyadan faydalanmak istemeleri halinde 30 YTL puan kazanma fırsatı sunuyor.BMW, Land Rover: Mevsimsel kampanyalar ile aksesuar bazlı kampanyalar düzenleyen Borusan Otomotiv, ’Go Card’ uygulaması ile servis faturalarında, müşterilerine prim sağlıyor. Borusan ayrıca, müşterilerinin ikamet adresi dışında olan arızalarda, araç tahsisi, konaklama, onarım sonrası aracın eve teslimi seçenekleri sunuyor.Volvo: 12 Haziran-8 Temmuz tarihleri arasında yetkili servislerde yüzde 25’lik işçilik ve yedek parça indirimi yapıyor. Hyundai: Yıl boyunca en az 2 kez yurt çapında servis kampanyaları düzenliyor. Bu kampanyalarda yüzde 25-30 indirim, ücretsiz check up, ücretsiz tampon boya rotüşleri, ücretsiz akü, klima bakımları ve süpriz hediyeler sunuyor.Peugeot: Peeugeot yıl içinde düzenli olarak Mayıs ve Ekim aylarında iki kampanya düzenliyor. Söz konusu kampanyalar sırasında indirimler hem yedek parçalarda hem de işçilik saat ücretlerinde uygulanıyor.Volkswagen: Volkswagen de artık geleneksel olarak bahar ve kışa hazırlık kampanyaları, 5 ve 7 yaş arası Volkswagen’lere özel indirim kampanyaları düzenliyor. Volkswagen’in çok özel hizmetlerimizden birisi de Volkswagen Havaalanı Servisi (212-3350403). Bu hizmet kapsamında yolculuğa çıkan müşterilerilerinin araçlarını havaalanından alarak bakım veya onarımını yaptırıp tekrar havaalanına teslim ediyorlar.Kia: Yıl içinde yaz ve kış öncesi servis kampanyaları düzenliyor. Yaza hazırlık kampanyaları 29 Mayıs/17 Haziran tarihlerinde gerçekleşiyor. BU kampanya süresince Kia, check-up ve uzun yol testi, tüm periyodik bakım parçaları ve işçiliklerinde yüzde 25’lere varan indirimler, sürpriz hediyeler ve Kia Prestij kart alma imkanı sunuyor.Citroen: Citroen ilkbahar ve sonbahar dönemlerinde genel servis kampanyaları, ara dönemlerde ise ürün bazlı kampanyalar düzenliyor. Kampanya dönemlerinde Citroen yedek parça ve işçilikte yüzde 20 indirim imkanı sunuyor. Ayrıca kampanya döneminde servislere giriş yapıp katılım formu düzenleyen müşterilerine, çekilişle 1 kişiye Xsara Picasso 2.0i otomobil, 100 kişiye bisiklet hediye ediliyor.Mazda: Satış sonrası kapsamında Türkiye genelinde yılda iki kez ücretsiz check-up kampanyaları düzenliyor. Bu kampanyalarda yedek parça ve işçilik ücretlerinde de ekstra indirimler ve kolaylıklar sunuluyor.Mitsubishi: Kampanya süresince özel bakım paketleri, işçilik ve yedek parçada yüzde 50 indirim, kampanyaya katılan müşterilerine hediye ve 1 yıl süresince yetkili servislerde kullanılmak üzere ’Servis İndirim Kartı’ sunuyor. Bu kart ile işçilikte yüzde 20, yedek parçada ise 10 indirim sağlanıyor.Skoda: Yaza ve kışa hazırlık servis ve yedek parça kampanyaları yapan Skoda, bu kampanyalarda müşterilerine ücretsiz araç kontrol ve bunun yanında işçilik ve yedek parçada yüzde 20 ve üzerinde indirim sağlıyor.Skoda indirimleri belirli parçalarda değil araç üzerindeki tüm parçalara uyguluyor.Mercedes: Mercedes’in Satış Sonrası Hizmetleri bölümünün pazarlama çalışmalarında "uzun vadeli konu yönetimi" stratejisi uygulanıyor ve tüm kampanyalar birbirini destekler nitelikte yapılıyor. Orijinal yedek parça imaj kampanyası "Sağlıklı Beslenme", "Sağlıklı Beslenme ve Kondisyon Programı" ve "ExpressCheck ve Beslenme Programı" isimli kampanyalar ile devam ediyor. Mercedes-Benz Türkiye "Sağlıklı Beslenme" konsepti ile DaimlerChrysler AG tarafından tüm dünyadaki Mercedes-Benz distribütörlerinin aday oldukları "Star Award" yarışmasında kendi kategorisinde 2004 yılı ödülünü aldı.Opel, Chevrolet: Yeni piyasaya sundukları "Sadakat Kart" sistemi ile müşterilerine indirimler sağlayan Opel ve Chevrolet, ayrıca bir otomobilin yaşam süresince mükemmel bakım hizmetleri temin etmek için, aracın geçmişini çok yakından takip ediyor. Sadakat Kart sahipleri bu sistem ile topladıkları puanlar karşılığında artan indirim fırsatlarından yararlanma imkánına sahip oluyorlar. Chrysler: Satış sonrasında geleneksel olarak her yaz ve kış mevsimi başında kampanyalar düzenliyor. Bu kampanyalarda asıl amaçları ise yetkili servis kullanma alışkanlığının arttırılmasını sağlamak. Renault: Her yıl bahar ve sonbahar aylarında satış sonrasına yönelik özel kampanyalar düzenliyor. Bu kampanyalar dahilinde Renault satış sonrası hizmetlerinde önemli avantajlar sunuluyor.Tofaş: Servislerinde filolar, taksiler ve Koç grubu çalışanları gibi özel müşteri gruplarına farklı oranlarda indirmler sunulmakla birlikte yılda 2 kez "En Sevdiğim FIAT Günleri" adında genel servis kampanyası düzenliyor. Buna ek olarak çeşitli zamanlarda, servis özel müşteri faaliyetlerinin bir parçası olarak, özel müşterilerine çeşitli indirimler ve ücretsiz hizmetler sunuyor.Toyota: Yetkili servisleri kullanmayan müşterilerini Toyota Yetkili Satıcıları Servisleri ile tanıştırmak için yılın bazı aylarında Toyota Servis Günleri düzenleyip, özellikle garanti dışı araçlara özel cazip imkanlar sunuyor. Toyotasa, orijinal adı altında pazarlanan ve can ve mal güvenliğini tehtid eden taklit parçalardan müşterilerini korumak için bu konuda çalışan şirketlere karşı marka ismi koruma adına hukuki mücadelesini sürdürüyor.Nissan: 3 tip kampanya düzenliyor. Birincisi yıllık geleneksel kampanyalar. İkincisi araç model yıllarına göre sınırlı kapsamlı kampanyalar. Üçüncüsü ise yedek parça paket kampanyaları. Bu kampanyalarda, ücretsiz check-up, orijinal yedek parçalarda ve motor yağında yüzde 20, bakım işçiliklerinde ise yüzde 30 indirim yapıyor. Nissan eski araçlara yönelik kampanyalarda ise ücretsiz 25 noktada kontrol, orjinal yedek parçada yüzde 40’a varan indirimler, işçilikte ise 50 indirim uygulaması yapıyor.Honda: Yılın belirli dönemlerinde satış sonrası kampanyaları düzenleyip, akışkan, parça ve işçilikte indirim yaparak sadık müşterilerini ödüllendiriyor.Audi: 1 saati aşmayacak onarımlar için servislerinde ekspres liftleri bulunuyor. Audi müşterileri bu tarz onarımlar için randevu almasına gerek olmadan aracını servise götürebiliyor. Audi, talep halinde müşterilerinin araçlarını bulundukları yerden teslim alıp işlemleri bittikten sonra tekrar yerine teslim ediyor. Müşterilerine araçlarını taahhüt ettiği sürede teslim edemezse araç tahsis ediyor.
Haberin Devamı

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!