Güncelleme Tarihi:
Shell Turcas ve Migros Ticaret A.Ş.’nin Money Club Kart’taki işbirliğiyle gıda ve akaryakıt alışverişlerinin toplam harcamalarından elde edilecek “money”ler hem Shell istsyonlarında hem de Migros Ticaret’in mağazalarında kullanılabilecek. Shell & Turcas Petrol A.Ş. İcra Kurulu Başkanı George Spanoudis, bu işbirliğinin bir promosyon olmadığını, kalıcı stratejik ortalık olduğunu vurgularken, Migros Ticaret A.Ş Genel Müdürü Özgür Tort ise, “Bu işbirliği ile market ve akaryakıtta toplam 650 liralık harcama yapanlar, 27 liralık veya 54 liralık bir sepet alışveriş ya da 100 kilometrelik akaryakıtı bedava almaya hak kazanacaklar” diye konuştu.
Kalıcı stratejik ortaklık
Shell & Turcas Petrol A.Ş. İcra Kurulu Başkanı George Spanoudis, işbirliği hakkında şu bilgileri verdi: “Shell ve Migros, sektörlerindeki en geniş sadakat sistemlerini yaratan iki şirket. Bugün itibariyle toplam 11 milyon tüketiciyi doğrudan ilgilendiriyor. İşbirliğimizin en önemli tarafı bunun bir promosyon olmaması. Kalıcı ve uzun vadeli bir stratejik ortalık yapıyoruz. Artık hem akaryakıt hem süpermarket alışverişini bir bütün olarak görüp, bunun puanlarını birleştirebilecekler. Türkiye’de hanelerin harcamalarının yüzde 10’u ile 20’sini gıda, bir o kadarı da yakıt için yapılıyor. Yani yüzde 30’un üzerinde bir oranı bu iki alana harcıyoruz. Bu stratejik ortaklığı bunun için veriyoruz.”
Bu konseptte yalınlık, basitlik ve kapsayıcılığın önemine dikkati çeken Spanoudis, “Ya Migros’un ya da Shell’in sadakat kartını alıyorsunuz, puanları kazanmaya başlıyorsunuz” dedi.
Futbolcunun tek maçta üç gol atmasına benziyor
MONEY Club’ın üç boyutlu kazanç sistemini anlatan Özgür Tort, şunları söyledi: “Money Club 3 boyutta kazancı ortaya koyuyor. Müşterimiz Money ile ‘Hat-Trick’ (bir furbolcunun aynı maçta üç gol atması), tek kartla üç gol birden atıyor.”