Oluşturulma Tarihi: Mart 25, 2011 00:00
Avrupa’da sadakat kart geliştiren ilk indirim marketi Diasa, alışveriş kartı programı ‘Club Diasa’yı Türkiye’ye de getirdi.
İspanya başta olmak üzere bazı Avrupa ülkelerinde 22 milyondan fazla kişi tarafından kullanılan alışveriş kartı, Türkiye’de ilk etapta 2 milyon kişiye dağıtılacak. Diasa Genel Müdürü Fernando Gonzalez Somoza, “Türkiye’de 320’si franchising olmak üzere 900’ün üzerinde mağazamız bulunuyor. Yıl sonuna kadar 300 yeni mağaza açarak, binin üzerine çıkarmayı hedefliyoruz. 5 bin kişilik bir aile olacağız. 2 bine yakın yeni istihdam söz konusu” diye konuştu.
Kart ücretsiz verilecek
Club Diasa alışveriş kartı hakkında bilgi veren Somoza, şunları söyledi: “Kartın altyapısını oluşturmak için geçen yıl önemli bir yatırım yaptık. 1.5 aydır bir çok mağazada kartı test ediyoruz. Bu kart müşterilerimize ücretsiz veriliyor ve anında indirim yapıyor. İndirimlerde sınır yok. Bütün temel ihtiyaçları kapsayan ana ürünlerde indirim sağlanacak.”
Diasa Ticaret Direktörü Volkan Gönenç de, kartın bir aile kartı olduğunu, müşterilere bir kart ve 3 de anahtarlık kartı verileceğini söyledi.
Türkiye’de iki haneli büyüyoruz, 2 yıl içinde tamamında olacağız
DIASA Genel Müdürü Fernando Gonzalez Somoza, stratejik büyüme ve yatırım yapmak istedikleri en önemli ülkenin Türkiye olduğunu belirterek, “Türkiye sürekli ekonomik büyüme kaydediyor ve bu da herkes tarafından görülüyor. Türkiye’de aylık 8 milyon müşteriye hizmet veriyoruz. Beklentilerimizin de ötesinde, büyümelerde seyrediyoruz. 2 yıl içinde Türkiye’nin tamamını kapsama düşüncemiz var.”