YILDA 55 milyon çift ayakkabı satan, Reebok Global’den “Yılın En İyi İş Ortağı” ödülü alan, Fas’ta da dünya standartlarında bir fabrika ve 30 mağaza açarak yurt dışında 282 mağazaya ulaşan FLO, kendine özgü çok markalı, çok kanallı iş modeli ile global arenada büyüyor. FLO Group CEO’su Yenal Gökyıldırım, “FLO, 3 kıtada 29 ülkede 800’ü aşkın mağazasıyla yılda 55 milyon ayakkabı satıyor” dedi.
#Reebok Global2021 yılını 6.4 milyar TL, 2022’yi 16.5 milyar TL ile tamamlayan FLO’nun bu yılki ciro hedefi 34 milyar TL. FLO CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Türkiye’den çıkan ve global arenada bayrağımızı başarı ile dalgalandıran ender markalar arasında yer alıyoruz. Yurtdışı faaliyetlerimizi yüzde 15’lerden yüzde 25’e çıkarırken, ciro payını orta vadede yüzde 50’ye yükseltmeyi planlıyoruz. 2023’te 1.4 milyar TL yatırım yapacağız. Çok kanallı, çok markalı yapımıza bağlı olarak bu yıl, 57 milyon çiftin üzerinde ayakkabı satışı yapmayı öngörüyoruz” dedi.
#FLO Ayakkabı1907 Fenerbahçe Derneği ve bir vakıf üniversitesi, Türkiye’de hayata geçecek olan ilk ‘Spor İnovasyonu-SPIN Accelerator®’ programı için HYPE Sports Innovation ile ortaklığa imza attı. Ekim ayında başlayacak program sporda inovasyon yapmaya ve bölgedeki spor teknolojisi startup’larının sahip olduğu potansiyeli en üst düzeye çıkarmaya odaklanacak.
#MEF Üniversitesi1907 Fenerbahçe Derneği ve MEF Üniversitesi, Türkiye'de hayata geçecek olan ilk Spor İnovasyonu - SPIN Accelerator® programı için HYPE Sports Innovation ile ortaklığa imza attı. Anlaşmayı, 1907 Fenerbahçe Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Rıfat Perahya, MEF Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erhan ERKUT, HYPE Sports Innovation Yönetim Kurulu Başkanı Bernd Wahler, HYPE Sports Innovation CEO'su Dr. Ilan Hadar ve HYPE MEF Üniversitesi - 1907 Fenerbahçe Derneği Accelerator Programı CEO’su Nir Ben Lavi imzaladı. Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç da toplantıyı yakından takip etti.
#Ali KoçAlmanya’da dün başlayan Dünya Kupası, sponsorların da yarışına sahne oluyor. Dünyanın önde gelen iki spor giyim markası Puma ve Adidas, dünyanın çeşitli ülkelerine verdikleri sponsorluk desteğiyle Dünya Kupası’nda karşı karşıya geldi. Almanya’ya gidebilen 36 ülkeden 12’sinin sponsorluğunu üstlenen Puma, bu alanda lider çıktı.
İstanbullu tekstilci Kenan Küçükkutlu da yatırımlarını kriz döneminde Bulgaristan'a taşıyan Türk tekstilcilerinden biri oldu. Adidas'ın önerisi üzerine Bulgaristan'da üretime başlayan Jan Tekstil, Silivri'de de yeni bir fabrika kurarak Türkiye'de de yatırıma devam etti.