Türkiye’de 2009 yılında da yüzde 5 büyümeyi başaran P&G, krizden kârlı çıkan şirketlerden oldu. P&G Türkiye Genel Müdürü Saffet Karpat, büyümenin önemli bir kısmının saç boyası ve tıraş bıçaklarında olduğuna dikkat çekti. Bu da krizde tasarruf yapmak isteyen tüketicinin kuaför masraflarını kıstığını gösterdi.
Gillette’yi alıp cirosunu 67.9 milyar dolara çıkaran Procter&Gamble’nin (P&G) CEO’su Alan Lafley, "Türkiye, faaliyet gösterdiğimiz 180 ülke arasında 12’inci sırada. Bugüne kadar 300 milyon dolar yatırım yaptık. Yılda 70 milyon dolar yatırımı sürdüreceğiz. Çünkü, Türkiye’yi hızlı büyüyeceğimiz pazar olarak görüyoruz" dedi.
Claudia Schiffer, ‘estetik ameliyat bekleyecek’ diyor. Reklamın sloganı, L’Oreal’in diğer ürünlerinde olduğu gibi ‘Ben buna değerim.’ Şimdi; Schiffer’den Andie MacDowell’a bütün L’Oreal yıldızlarının kendini layık bulduğu bu ürünler süpermarketlerde satılıyor.
Deterjandan bebek bezine kadar 300 değişik markayla cirosu 50 milyar doları aşan Procter & Gamble'nin CEO'su Alan G. Lafley, "En büyük tehlike, geçmişteki başarının rehavetine kapılmak" dedi. P&G Pazarlama Başkanı Jim Stengel de, "Artık 'en iyi biziz' küstahlığını bıraktık. Patronumuz tüketici" diye konuştu.
Musa Kazım Engin, iş hayatına memleketi Rize’de küçük bir dükkanda kozmetik ürünleri satarak başladı. Azmi sayesinde kısa sürede işini büyüttü ve yerli-yabancı birçok kozmetik ürününün distribütörlüğünü aldı. İki oğlunun iyi eğitim alması için bir gecede İstanbul’a yerleşmeye karar veren Engin, yıllarca ürünlerini sattığı Aromel’in de ortaklarından biri oldu.
1972'de kuruldu. 90’ların başında büyüme kararı aldı. 1994 krizine borçlu yakalandı, sarsıldı. İki yıl boyunca yalnızca oje üretti.' 1996'da yeniden doğdu. Kategorisini genişletti. 2001’i 'en az zararla' geçti... İşte, iç pazarda yüzde 25'lik paya sahip Flomar'ın 30 yıllık öyküsü...<br>