Dünyaca ünlü model Kate Moss, bir hayır kurumuna bağışlamak üzere, yatakta çekilen uyku anındaki bir videosunu NFT şeklinde satışa çıkardı. Açık artırmayla satılan Kate Moss videosu için bir hayranı tam 17 bin dolar ödedi. Kate Moss uyku videosunun bir kısmı With Foundation adlı NFT satış sitesinde yer alsa da görüntünün tamamı, sadece satın alan kişiye verildi.
#Kate MossO bir yaşayan efsane… Gastronomi dünyasının en zarif beyefendisi, Türkiye’de adını taşıyan tüm yemeklerin kurucu babası; Beyti Güler. Bundan neredeyse 80 yıl önce dört masayla açılan lokanta, bugün adeta bir kebap mabedi haline geldi. Geçen yıl Michelin Rehberi’nin ‘öneri’ listesine giren restoranında Beyti Bey, 95 yaşında hâlâ tüm masaları tek tek ziyaret ediyor. Diyor ki: “Dünyanın her yerinden çok insan tanıdım. Hepsinden bir şeyler almaya, keşfetmeye çalıştım. Ben insan zenginiyim.”
#Beyti GülerMitokondrilerini ve probiyotiklerini kaybetti de ondan! Yaşınız, cinsiniz, işiniz, gücünüz, kilonuz ne olursa olsun mitokondrilerinize gözünüzün için gibi bakın. Bana göre hanımefendinin sorunu sadece mitokondri fakiri haline gelmek de değil. Meselenin bir de probiyotik kaybı yönü var ki o da tam bir felaket.
#KELEBEKYaz gelmesine çok yakın olan bu günlerde hangimiz kilosunu ve görünüşünü sorun etmiyor ki? Hepimiz beden ve ruhumuzu arındırmak istiyoruz ama 1 hafta-10 gün süren detoks kamplarına gitmek bazen gözümüzde büyüyor. “Bu kadar para ve zaman harcadıktan sonra tatile giderdim” diyebiliyoruz... İşte hem tatil yapabileceğiniz hem de formunuzu bulabileceğiniz dünyanın en iyi detoks merkezleri.
#Detoks2012 İlkbahar – Yaz defilelerinin son durağı Paris Moda Haftası’nda, kimi tasarımcılar risk almadıkları için eleştirilirken, kimi de geleceğin modasını korkusuzca şekillendirdiği için göklere çıkarıldı. En çok konuşulansa Dior ve Saint Laurent için ilk koleksiyonlarını yarıştıran tasarımcılar Raf Simmons ve Hedi Slimane arasındaki rekabetti
Tüketicinin sürekli olarak taze ürün arzuladığını belirten GDI’ın CEO’su David Bosshart "Artık hazır giyim firmaları tüketicinin hızına yetişmek için manav mantığıyla çalışmalı. Her daim taze ürün sunmalı. Hızlı moda üretemeyen markalar sıkıcı bulunuyor" dedi.