Dünyanın her yerinde ekonomiler zorlanmaya başladığında tuhaf bir şey oluyor. İşadamları ya da büyük şirketler sıradan iş jetleri yerine daha büyük uçaklara yöneliyorlar. Yani ortalama 40-70 milyon dolar değerindeki uçaklar daha fazla rağbet görüyor. Daha ucuz uçakların satışı düşüyor.
#CenevreÖzel jet imalatçıları, operatörler, yeni uçak almak isteyen iş adamları, İsviçre’nin Cenevre kentinde düzenlenen EBACE Fuarı’nda bir araya geldi. Ekonomik yavaşlama pazarı etkilerken gözler sesten hızlı uçan Aerion ve sertifikasyon sonrasında ilk kez podyuma çıkan Cirrus’un tek motorlu uçağındaydı.
#KokpitUğur Cebeci'nin hazırladığı Türkiye'nin havacılık programı Kokpit'te bu hafta ekranlara gökyüzünün en uzun menzilli iş jetleri geliyor. Fiyatları 65 milyon dolara dayanan uçaklar, ekonomik krize aldıkları yüksek siparişlerle adeta meydan okuyor. İşte özel jet dünyasının yüksek konfor standartları.
#Ugur Cebeciİş dünyasının geleceğini şekillendiren dijital dönüşüm hikayeleri, Dijital.İZ’de mercek altına alınıyor. Hürriyet TV’de yayınlanan Dijital.İZ’in bugünkü konuğu Faydasıçok Holding Yönetim Kurulu Başkanı Adnan Naci Faydasıçok ve itelligence Türkiye CEO’su Dr. Abdulbahri Danış oldu.
#Adnan Naci FaydasıçokİKİ gün önce Kandahar’da 80 kişinin ölümüne yol açan intihar saldırısının gösterdiği gibi Afganistan’da işler iyi gitmiyor. Uluslararası Kriz Grubu(UKG), 6 Şubat’ta yayımladığı raporunda Taliban isyanının gittikçe büyüdüğünü, şiddeti besleyen nedenlerin yok edilemediğini, devletin kurumsallaşması sürecinin başarılı olmadığını vurguluyor.