Fransa'nın ve dünyanın en bilinen çağdaş aşçılarından Pierre Herme, parfümle yemeği birleştirdi. Daha ziyade lezzetli makaronlarıyla bilinen Herme, kitabını da yazıp yayımladığı bu yeni projesiyle hayrete düşürecek. Herme'nin mutfağından çıkan yeni ürünler arasında "Infinitely Vanilla" gibi isimler verdiği tartlar var.
Son birkaç yıldır lüksün parlayan yıldızı mücevher. Öyle ki, ünlü giyim ve aksesuvar markaları bile ardı ardına mücevher koleksiyonlarına imza atıyor. Üç yıldır Paris’te lüks mücevher koleksiyonlarının ön gösterimlerini takip eden marka ve iletişim danışmanı Özlem Güsar bu yeni trendi anlattı.
Son 10 yıldır moda dünyasına yön veren isimlerin başında Marc Jacobs. Yaratıcı zekası kadar yakışıklılığı, marjinal yaşantısı ve tabii dövmeleriyle de konuşuluyor. Gerek kendi markasını gerekse 1997’den beri artistik direktörlüğünü yaptığı Louis Vuitton’u tabir yerindeyse, uçuruyor. Bu iki devin birlikteliği geçen hafta Paris’te taçlandı. Les Arts Décoratifs’te açılan Louis Vuitton Marc Jacobs Sergisi, 1854’te LV Maison’u kuran Louis Vuitton ve Marc Jacobs’ın, moda dünyasına katkılarının hikâyesi .
Dünyanın en prestijli gazetelerinden Herald Tribune’ün, Paris, Milano gibi moda başkentlerinin ardından bu yıl İstanbul’da düzenleyeceği 2006 Moda ve Lüks Tüketim Konferansı’nı değerlendiren gazetenin Yayın Yönetmeni Michael Oreskes, "Türkiye’deki gelişim ve büyümeyi sürekli duyuyoruz, izliyoruz. Bu nedenle konferansı İstanbul’da yapıp, gelişimi görmeye geliyoruz" dedi.
Kuyumcuların kralı ve kralların kuyumcusu Cartier o meşhur butiklerinden birini İstanbul’un Nişantaşı semtinde açıyor. Abdi İpekçi Caddesi’ndeki Cafe Mavi’nin yerinde açılacak butik bu yılın sonunda hazır olacak. Parfüm, mücevher, saat, yani Cartier markasının ürettiği her şey bu butikte satılacak. Butikte müşteriyle birebir temas edecek elemanlar Cartier’nin felsefesi, tarihi ve müşteri profiliyle ilgili eğitim görecek.
Elele Dergisi’ne verdiği röportajda kadın parfümü kullandığını söyleyerek tartışma başlatan Emre Belözoğlu, İngiltere’den bir açıklama yaparak ‘Bu parfümü kullanan futbolcu abilerim de var. İnsanların aklına benimle ilgili farklı bir şey geleceğini sanmıyorum’ dedi.
Atatürk Havalimanı Gümrüksüz Eşya Satış Mağazaları’ndan kadın parfümü satın alanların yüzde 70’inin erkek yolcular olduğu belirlendi. Erkekler en kolay seçilen hediye olduğu için parfümü tercih ederken, mağazalardaki parfüm alan erkek müşteri oranını iş seyahatine çıkan işadamları yükseltiyor.