Tribal Worldwide Istanbul Ajans Başkanı Arda Erdik reklamcılık sektörünün geleceğiyle ilgili; "Bu epey uzun bir tartışma konusu aslında. Yeni medyalarla birlikte dönüşen ajanslar, dönüşemeyen ajanslar, dönüşmüş gibi yapan ajanslar, bütün ajanslarını tek bir çatıda toplayan networkler, reklam işini içine alan müşteriler, reklam işine giren araştırma şirketleri… Enteresan bir geçiş süreci yaşıyoruz. Herkes bir şekilde pozisyon almaya çalışıyor. Hep birlikte, geleceği gelince göreceğiz" açıklamasında bulundu.
#Arda ErdikHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı ÖdülleriKırmızı Basın, Kırmızı Dijital ve Kırmızı Kampanya kategorilerinde Türkiye İş Bankası, Unilever ve Vodafone Türkiye ile ödül alan Tribal Worldwide İstanbul Ajans Başkanı & Yaratıcı Yönetmeni Arda Erdik, Türk reklam sektöründe yaratıcılık ve sektörün geleceği hakkında açıklamalarda bulundu. Erdik kendilerine ödüle götüren 5 farklı reklam filminin de hikayesini paylaştı.
#Unilever17-24 Haziran tarihlerinde 100 ülkeden 15 bin katılımcıyı ağırlayan, 41.170 eserin ödül için yarıştığı Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivalinin her alanında teknoloji ve inovasyon ön plana çıkıyor. Bu yılki festival yaratıcılığın ekonomi, toplum ve kültür üzerindeki rolüne odaklanıyor.Yaratıcılığın iş dünyasında pozitif bir rolü olduğu düşüncesiyle, panellerde yaratıcıların dünyadaki iyilik arayışına yapabileceği katkı üzerinde duruluyor.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık FestivaliCannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’yi temsil edecek gençler belli oldu. Haziranda gerçekleşecek festivalin Türkiye temsilcisi Viki Habif: “Bu yıl jüri başkanları gençlerin sonuçlarından çok memnun. Daha önceki senelerden daha iyi durumdayız. Uluslararası yarışmadan çok iyi sonuçlar alacağımızı düşünüyoruz.”
#Cannes LionsHürriyet ve Reklamcılık Vakfı tarafından Akmerkez ev sahipliğinde düzenlenen Cannes Lions Genç Aslanlar Yarışması Türkiye elemeleri tamamlandı. Cannes’da 17-24 Haziran’da yapılacak olan Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’yi temsil edecek olan genç ekipler belirlendi.
#GazetehaberleriİZMİR'in Seferihisar İlçesi'nde 2011 yılında kurulan 'Yavaş Yaşamı Destekleme Derneği', kent yaşamı ve tüketimin yavaşlatılmasına dikkat çekmek için kampanya hazırladı. Reklamcıların pazarlamayı desteklemek için kullandığı afişler, tüketimin yavaşlatılması konusuna dikkat çekmek için tasarlandı.
#İzmir13. Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl büyük ödül Kıpkırmızı’yı Audi için hazırladığı ‘Cehennem’ başlıklı reklamla Tribal Worldwide İstanbul kazandı. Kırmızı Bölge’nin Kıpkırmızı ödülü Antalya merkezli Graphx’e, Kırmızı Dijital’in Kıpkırmızı’sı ise Plasenta Conversation Agency’ye gitti.
#ÖdülBu yıl 5'incisi düzenlenen "Mixx Awards Türkiye 2014 ödülleri sahiplerini buldu. Toplam 28 ayrı kategoride, yılın en başarılı dijitam kampanlaları ödüllendirildi. 'Yılın en iyisi' ödülünü, Radikal - TBWA \İstanbul, "Radikal #4Saat - Silinen Haberler" ile kazandı.