İstanbul Dudullu Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü tarafından organize edilen 8K Atatürk Koşusu, 29 Ekim Salı günü DudulluOSB’nin hizmete açtığı ile Türkiye’nin en büyük Spor ve Yaşam Merkezi olan We’ll Club’ta gerçekleşecek.
#İstanbul Dudullu Organize Sanayi Bölge MüdürlüğüYazarımız Koş Yonca Koş - 4 Yapraklı Yonca şimdi de Powerade RunFireCappadocia'da TOG için koşacak.Bu yıl ilk kez Türkiye’nin 1 numaralı sporcu içeceği markası Poweradesponsorluğunda gerçekleşen ve dünyanın en önemli ultra maratonayaklarından biri olarak gösterilen Powerade Runfire Capadoccia 2013,20 – 27 Temmuz tarihleri arasında Kapadokya’da gerçekleşiyor!Türkiye’nin ilk ultra maraton serisi olan Kapadokya ve Likya YoluMaratonları, bu yıl ikinci defa ve ilk kez Powerade sporcu içeceğisponsorluğunda düzenleniyor. Powerade Runfire Capadoccia, çölsıcağında ultra maraton adrenalini yaşamak isteyen maratonmeraklılarını bir araya getiriyor. Yonca TOKBAŞ
#KoşuBrezilya’da düzenlenecek 2014 Dünya Kupası elemeleri öncesi Milli Takım’a adeta sponsor yağıyor. Opet’le sözleşme imzalayan TFF dün de THY ile anlaşmasını yeniledi. 16 şirketin desteklediği Milli Takım’ın sponsorluk geliri 50 milyon lirayı bulurken, son yıllarda sponsorluk geliri değişmeyen futbolda ‘Rio’ umudu doğdu.
Son dönemlerde spora kaynak ayıran şirketlerin en çok tercih ettiği alan federasyon sponsorluğu oldu. 20 federasyon, 100’e yakın şirketten 87 milyon lira gelir elde etti. 21 farklı sektörde sponsoru bulunan federasyonlara en çok Türk Hava Yolları (THY) kaynak aktardı.
Son dönemlerde Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ile sponsorluk sözleşmelerini yenileyen şirketler, Milli Takım’ın sponsorluk gelirlerini 55 milyon liraya çıkardı. 9 ana sponsor ve 6 resmi tedarikçisi bulunan Milli Takım ile son imzayı THY attı. Şirket TFF’ye 2 yılda 9 milyon TL ödeyecek.
The Coca-Cola Company CEO’su Muhtar Kent, Amerikanın en büyük sorunlarından biri olan obeziteye karşı yüksek kalorili olduğu iddia edilen meşrubat ve yiyeceklere yüksek vergi getirilmek istenmesini Wall Street Journal gazetesine yazdığı bir makaleyle eleştirdi.
Türkiye’de şirketlerin futbola verdiği destek her geçen gün artıyor. 2008-2009 futbol sezonunda Turkcell Süper Lig’deki 18 kulübe 20’ye yakın sektörden 100’den fazla firma sponsor oldu. Bu sponsorluklarda telekomünikasyon, gıda, içecek ve hazır giyim sektörleri başı çekerken bankacılık, finans ve turizm sektörlerinin de ağırlığı artıyor.