Kaynakların giderek daha da tükendiği bir dönemde H&M Türkiye; tasarımcı, iş kadını, sanatçı ve moda dünyasından alanında öncü 47 kadını, kendi tasarımlarına ve gardıroplarındaki kıyafetlerine ikinci bir şans vermeleri için bir araya getirdi. “Benim Kıyafetim Senin Kıyafetin Olsun” diyerek modada dönüşüme öncülük edecek bu değerli kadınlardan biri olmaktan gurur duyuyorum.
#İkinci ElModa tasarımcısı Aslı Filinta ve arkadaşları, salgınla mücadele eden sağlık çalışanları için üniforma ve hastaneler için nevresim takımları üretiyor. İşlevselliği bir yana, yakalarına birer nazar boncuğu dikilen bu üniformalar giyenlere ekstra moral ve enerji oluyor!
#GazetehaberleriKimi hastaneye gidemeyen hastalara internet üzerinden destek oluyor kimi sıcak yemeğe ulaşamayanların kapısını çalıyor. Aralarında sağlık çalışanları için siperlik, maske üreten de var, evini, iş merkezini onlara açan da... Sürecin başından beri ihtiyaç sahipleriyle dayanışan küresel markalar, şefler, doktorlar, sanatçılar ve küçük esnaftan birkaçıyla görüştük.
#YardımŞu an Türkiye’de 63 mağazası ve 3.000’i aşkın çalışanıyla hizmet veren H&M, farklı çalışma kültürüyle dikkat çekiyor. Bu şirkette çalışan bağlılık anketleri yok, siz yok ‘sen’ var. H&M’in en büyük farkı ise geri bildirim kültürü. Kendilerinin bir aile olmadığını, bir ekip olduklarını vurgulayan H&M Türkiye Ülke İK Müdürü Berat Arslan, “Herkes birbirine rahatça geri bildirim veriyor. Mağaza müdürüne ‘sen her gün burada dolaşıyorsun ama bir askıyı yerden kaldıramıyorsun’ diyen satış danışmanlarımız var. Çok şükür var” diyor.
#H&MAvrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD), Türkiye’ye küçük ölçekli sürdürülebilir enerji projeleri için 400 milyon Euro’luk yeni fon paketi açıkladı. EBRD Ankara Temsilcisi Hüseyin Özhan, 2009’dan bu yana enerji, altyapı, tarım ve endüstri gibi alanlarda Türkiye’ye 8.8 milyar Euro yatırım yaptıklarını belirterek, “Şu anda EBRD içindeki en büyük ülke Türkiye. Bu yatırımların yarısı sürdürebilir enerjiye” dedi.
#EbrdDaha önce aralarında Roberto Cavalli, Karl Lagerfeld, Jimmy Choo gibi efsane tasarımcılarla işbirliği yapan H&M, gözüne modanın zor çocuğu Tom Ford’u kestirdi. Kasım ayından bu yana moda koridorlarında konuşulan işbirliğinde son aşamaya gelindiği ileri sürülüyor. Uzmanlar, H&M’in Tom Ford’u ikna etmesini büyük başarı olarak görüyor.
1924'te kurulan Hatemoğlu, Cumhuriyet'in ilk firmalarından. Markanın üçüncü kuşak temsilcilerden, Yönetim Kurulu Üyesi Hatem Saykı bir süre önce eşiyle birlikte MİB Mağazacılığı kurup perakendeye ağırlık verdi. Hatem Saykı hem Türkiye’de erkeklerin giyim kuşam alışkanlıklarını hem de kendi yaşam alışkanlıklarını anlattı.