Hayallerini gerçekleştirmeye çalışan gençleri desteklemek ve hikâyelerini görünür kılarak diğer gençlere cesaret vermek amacıyla Eti ve Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) tarafından 2019 yılında hayata geçirilen, ‘Sen Gençsin, Güç Sensin’ projesi kapsamında bilim, kültür-sanat, sosyal sorumluluk ve spor alanlarında bu yıl desteklenecek 16 genç belirlendi.
#Eti Ve Toplum Gönüllüleri VakfıTürkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu EfesETİ Pazarlama Grup Başkanı Şule Atabey Şamlı, Konya Havzası’nda tarımda modern sulamaya geçilip, ürün çeşidi iklime uyumlu şekilde değiştirildiğinde her yıl İstanbul 3 yıllık su ihtiyacı kadar su tasarrufu yapmanın mümkün olacağını söyledi.
Vatani görevini 48 yıl önce yaparken burada bisküvi satışlarının oldukça yüksek olduğunu fark edip 1962'de Eti Bisküvileri markası ve 22 çalışanla Eskişehir'de tesis kuran Firuz Kanatlı'nın bu girişimi, bugün 4 bin kişiyi istihdam eden, 50 ülkeye ihracat yapan dünyanın ilk 10 bisküvi ve çikolata üreticisi olma konumuna yükseldi.
ETİ Burçak, WWF-Türkiye (Doğal Hayatı Koruma Vakfı) işbirliği ile ülkemizin tahıl ambarı olan ve küresel iklim değişikliği dolayısıyla kuraklıktan en çok etkilenecek bölgesi Konya Havzası’nın su kaynaklarının korunması amacıyla bir modern sulama projesi başlattı.
Çikolata pazarının 670 milyon dolara ulaştığını söyleyen Eti Şirketler Grubu CEO’su Hazım Ellialtı, "Çikolatadaki Antep fıstığı oranını yükselttik. Burada Gaziantep’in plakasından esinlenerek fıstık oranını yüzde 27’ye çıkardık" derken, pazar payını önümüzdeki dönemde yüzde 10’a çıkarmayı hedeflediklerini söyledi.
ETİ Grup, kurumsallaşma çalışmalarıyla birlikte daha dinamik ve hızlı bir yapıya kavuşmaya hazırlanıyor. Eti Pazarlama, Eti Gıda, Tam Gıda ve Eti Makine adı altında faaliyet gösteren firmaların dahil olduğu aile şirketi Eti Grup, Eylül 2006’dan bu yana ilk kez profesyonel bir yönetici tarafından yönetiliyor.
Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Başkanı Ömer Sabancı, Avrupa Birliği (AB) konusunda hükümeti için "ortalığı büyük ölçüde boş bıraktığını kabul etmiyor" diye eleştirirken, ana muhalefet partisi CHP’ye de "hükümeti yıpratmak adına siyasi manevra yapmayı bırak" uyarısında bulundu.