Güncelleme Tarihi:
Gerçekleştirilen basın toplantısında projeye Türkiye genelinde 15-25 yaş grubundan bin 742 gencin başvurduğu belirtildi. TOG yetkililerinin yaptığı ön değerlendirme sonucunda yarı finale kalan 128 genç için çevrimiçi bir kamp düzenlendi. Kampta jüri üyelerinin yaptığı kapsamlı değerlendirmelerin ardından her kategoride dört genç olmak üzere toplamda 16 genç projeye katılmaya hak kazandı.
‘SORUMLULUK ALMALIYIZ’
Eti Pazarlama Grubu Başkanı Zeynep Dipçin Akdoğan toplantıda yaptığı konuşmada, günümüzde gençlerin gelecekle ilgili kaygılarının bulunduğunu, olumsuz ekonomik ve çevresel koşulların gençler için eğitimden barınmaya kadar pek çok sorunu beraberinde getirdiğini hatırlattı. Akdoğan, “İnsanların mutluluğuna hizmet etmeyi kurumsal gaye olarak benimsemiş bir şirketiz ve ülkemizin geleceği olan gençlerin mutluluğunu önemsiyoruz. Bu anlamda da gençlere ihtiyaç duydukları desteği sağlamak ve onları cesaretlendirmek için gayret gösteriyoruz. ‘Sen Gençsin Güç Sensin’ sosyal sorumluluk projesi bu tespitlerden ve olumsuz tablonun değişmesine katkı sağlamak yönünde duyduğumuz sorumluluktan doğdu. Hayallerinin ve hedeflerinin peşinde koşan, mücadeleyi bırakmayan gençlerin hikayelerini görünür kılmak, diğer gençlere cesaret verecek rol modelleri ve ilham kaynakları ortaya çıkarmak, bunları yaparken de hibe ve mentorluk desteğimiz ile gençlerin yanında olmak istiyoruz” dedi.
TOG Kurucusu ve Yönetim Kurulu Üyesi İbrahim Betil ise şunları söyledi: “Gençler yalnızca geleceğimiz değil, aynı zamanda bugünümüz. Onların potansiyellerini fark edebilmeleri ve hayallerine bir adım daha yaklaşabilmeleri için hepimizin sorumluluk alması gerektiğine inanıyorum. Biz TOG olarak var oldukça onları desteklemeye devam etmeye kararlıyız. Ne mutlu ki 20 yıldır ETİ gibi gençlerin hayallerine ve gücüne inanan paydaşlarımızla birlikte bu yolda yürüyoruz. Değerlendirme sürecinden geçen projeler için sosyal sorumluluk alanında mentorluk yaparak gençleri güçlendirmeye devam edeceğim.”