Bir yapay zeka uygulaması olan Zeki iki altın ödülü birlikte aldı. Dünya çapında reklam verenler ve ajanslar tarafından pazarlama ve iletişim sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen Effie Türkiye’de, Vatan Bilgisayar® büyük başarı elde etti.
#İlanReklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin, Effie Worldwide Inc. İş birliğiyle düzenlediği 10. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nın kazananları belli oldu. En etkili reklam ve pazarlama iletişimi kampanyalarının ödüllendirildiği Effie 2018’de; 20 altın, 18 gümüş, 32 bronz olmak üzere toplam 70 ödül sahiplerini buldu.
#Effie TürkiyeSon yıllarda hızlı bir büyüme yakalayan reklam yatırımları 2015’te rekor kırdı. Yılı yüzde 9’luk büyüme ile kapatan sektör tarihinde ilk defa 6.5 milyar lirayı gördü. Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Kayhan Şardan, sektörün 2016’da yüzde 10-15 arasında büyüyeceğini açıkladı.
#2015Bu yıl ikincisi yapılan Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’na son başvuru tarihi 2 Şubat olarak belirlendi. Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin düzenlediği yarışmanın Jüri Başkanı Saffet Karpat, bu yıl başvuruların 100’ü geçmesini beklediklerini kaydetti. Sonuçlar ise 8 Mart’ta açıklanacak.
Fransız şıklığını ve zarafetini her eve ince dokunuşlarla yerleştirme amacıyla yola çıkan Madame Coco, geliştirdiği benzersiz ürün yelpazesini her geçen gün genişletmekte, kişisel aksesuarlar ve ev dekorasyonu için hazırlanmış küçük parçaların, sadelikten asalete uzanan yolculuğunun rotasını belirlemektedir.
#Sponsorlu İçerikZamanımızın çoğunu internette geçiriyoruz. Peki internette şiddete maruz kalıp kalmadığımızı biliyor muyuz? Siber şiddet hakkında yeterince bilgi sahibi miyiz? Birleşmiş Milletler Kadın Birimi’nin 16 Günlük Aktivizm Kadınlara Yönelik Şiddete Son Kampanyası’nda bu yıl bu konu el alınıyor.
#GazetehaberleriBirleşmiş Milletler Kadın Birimi (UN Women), 16 Günlük Aktivizm – Kadınlara Yönelik Şiddete Son Kampanyası kapsamında bu sene kadınlara ve kız çocuklarına yönelik siber şiddete dur diyecek 1 milyon kişi arıyor. 25 Kasım – 10 Aralık tarihleri arasında düzenlenecek olan kampanya, herkesi www.atesbocekleri.info sitesinde siber şiddet ile ilgili testi çözmeye ve arkadaşlarını meydan okumaya (challenge) davet ediyor.
#COVID-19Jeofizik mühendisi Esra Bağışgil dört sene öncesine kadar bir akaryakıt şirketinde yöneticiydi. Bugün, Gary Owen imzalı, çağın acımasızlığını keş genç kadın Epphie’nin hikâyesiyle anlatan ‘Iphigenia’ adlı tek kişilik oyunla sahnede... Tiyatroyla tanıştıktan sonra mesleğini, kurulu düzenini geride bırakan Bağışgil’le hikâyesini konuştuk...
#Esra BağışgilManajans J. Walter Thompson CEO ve CCO'su Tuğbay Bilbay Kırmızı ile tanışmasını şöyle anlattı; "Biz Manajans’ız! Sektörün kurucu ajansıyız. Her itibarlı yarışmada, her yenilikte mayamız vardır. İlk arayış toplantılarından beri Kırmızı’nın içindeyiz. Zaman zaman kıpkırmızı da olduk… Kırmızı olmalıydı çünkü Türkiye’nin yayıncılık konusundaki lider markasının desteği ve vizyonuyla ortaya çıkmıştı. Vizyon kaldığı sürece Kırmızı da kalmalı."
#Tuğbay BilbayKırmızı Basın, Kırmızı Dijital ve Kırmızı Kampanya kategorilerinde Türkiye İş Bankası, Unilever ve Vodafone Türkiye ile ödül alan Tribal Worldwide İstanbul Ajans Başkanı & Yaratıcı Yönetmeni Arda Erdik, Türk reklam sektöründe yaratıcılık ve sektörün geleceği hakkında açıklamalarda bulundu. Erdik kendilerine ödüle götüren 5 farklı reklam filminin de hikayesini paylaştı.
#Unilever