Cannes Lions bu seneki See It Be It programındaki katılım sayısını 5 kişi arttırdığını ve sayının 20 katılımcıya yükseldiğini açıkladı. 5. Yılındaki girişim, endüstride ayrımcılık gibi zorluklarla karşılaşan ve kendi bölgeleri ve tüm endüstrideki değişime yön verecek kadınlar için yüksek profilli liderlere, yönetici koçlarına ulaşabilecekleri ve endüstrinin üst düzey yöneticilerinden mentörlük fırsatına sahip olacakları bir platform oluşturma iç görüsünü taşıyor.
#Cannes LionsCannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ne ilgi her geçen yıl artarken bu alana yapılan yatırımlar da meyvelerini vermeye başladı. Festivalin Türkiye temsilcisi Viki Habif, “Festivalde ajanslarımız ve reklamverenlerimizin de etkin katılımı ve desteği ile sektörümüzün çıtası yükseldi” dedi.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali17-24 Haziran tarihlerinde düzenlenen 64. Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivali 100 ülkeden 15 bin katılımcıyı ağırladı. 41.170 eser ödül için yarıştı. Hürriyet’in Türkiye resmi temsilcisi olduğu Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde bu yıl, teknolojinin ve yaratıcılığın ekonomi, toplum ve kültüre sağlayacağı katkı ön plana çıktı.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık FestivaliYouTube’da her gün bir milyar saatlik içerik izleniyor. Markalar, YouTube’da üretilen içerğin parçası olmak ve genç izleyicilere erişmek için eğlence dünyasının yıldızlarıyla projeler gerçekleştiriyorlar. Yıldızlar kendi kanallarını yönetmek için diziler hazırlıyorlar. YouTube aracılığyla ünlü olan pek çok isimse, izleyici sayılarıı paraya çevirmenin yollarıı arıyor, markalarla işbirliği yapıyorlar.
#Youtube FenomenleriFacebook’un Yürütme Kurulu Başkanı (COO) Sheryl Sandberg ve Airbnb’nin Pazarlama Grup Başkanı (CMO) Jonathan Mildenhall, 20 Haziran 2017 tarihinde Hürriyet’in Türkiye Resmi Temsilcisi olduğu Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ndeki bir panelde biraraya geldiler.
#DecourcyHürriyet’in Türkiye Resmi Temsilcisi olduğu Uluslararası Cannes Lions Festivali dördüncü gününde aynı zamanda bir rahip olan ünlü Amerikalı siyasetçi, ve insan hakları aktivisti Jesse Jackson’u konuk etti. 1965 yılında Martin Luther King’in ünlü Selma yürüyüşüne katılan Jackson, hayatı boyunca ABD, Afrika, Yugoslavya, Filistin ve Güney Afrika’da savaşa ve ayrımcılığa karşı mücadele etti. ABD’de 1980’li yılarda, Barack Obama’dan önce Başkanlığa aday olan Afrika kökenli Amerikalı olarak öne çıktı.
#Cannes LionsModa dünyasının değerli küresel markalarından Tommy Hilfiger son dönemde önemli bir yenilenme süreci yaşadı. Genç tüketicilerle bağını güçlendirmek için tüm iş yapma biçimini değiştiren kuruluş, kısa bir süre içinde başarılı sonuçlar elde etti. Hürriyet’in Türkiye Resmi temsilcisi olduğu Cannes Lions Yaratıcılık Festivali kapsamında konuşan Hilfiger Chief Brand Officer’ı Avery Baker’dan Hilfiger’in dönüşüm öyküsünü dinledik.
#Hilfiger Chief Brand Officer17-24 Haziran tarihlerinde 100 ülkeden 15 bin katılımcıyı ağırlayan, 41.170 eserin ödül için yarıştığı Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivalinin her alanında teknoloji ve inovasyon ön plana çıkıyor. Bu yılki festival yaratıcılığın ekonomi, toplum ve kültür üzerindeki rolüne odaklanıyor.Yaratıcılığın iş dünyasında pozitif bir rolü olduğu düşüncesiyle, panellerde yaratıcıların dünyadaki iyilik arayışına yapabileceği katkı üzerinde duruluyor.
#Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali17-24 Haziran’da 64’üncüsü gerçekleşecek ‘Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nin eğlence ayağının Türkiye toplantısı geçtiğimiz hafta gerçekleştirildi. Cannes Lions Türkiye Temsilcisi Vicky Habif, “Biz dünyanın gerisinde değiliz. Tam aksine, pazarlama, medya ve eğlence sektörümüz yetenekli insanlarla dolu. Kendimize güvenmemiz, dünyayı izlemekten ve yarışmaktan vazgeçmemiz gerekiyor” dedi.
#Uluslararası Cannes Lions Yaratıcılık FestivaliCannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’yi temsil edecek gençler belli oldu. Haziranda gerçekleşecek festivalin Türkiye temsilcisi Viki Habif: “Bu yıl jüri başkanları gençlerin sonuçlarından çok memnun. Daha önceki senelerden daha iyi durumdayız. Uluslararası yarışmadan çok iyi sonuçlar alacağımızı düşünüyoruz.”
#Cannes LionsHürriyet ve Reklamcılık Vakfı tarafından Akmerkez ev sahipliğinde düzenlenen Cannes Lions Genç Aslanlar Yarışması Türkiye elemeleri tamamlandı. Cannes’da 17-24 Haziran’da yapılacak olan Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’yi temsil edecek olan genç ekipler belirlendi.
#Gazetehaberleri5 Yıldır Akmerkez sponsorluğunda gerçekleşen Genç Aslanlar Yarışması’nın Türkiye ayağı bu yıl da Nisan 2016’da Akmerkez “Young Lions Zone” da gerçekleştirildi. 6 kategoride dereceye kalan ekipler, sektörün ileri gelen isimlerinin desteği ile “Cannes Genç Aslanlar” yarışması için hazırlandılar.
#Young Lions ZoneAslan kükrüyor mu, esniyor mu - Soğuk Savaş’ın nostaljisi mi olur a Birand - NATO ‘boş’ değil, ‘işte’ demektir - Mecazi hortum yetmedi - Maocu dönekler neci olur - Rommel sivriltmiş, Monty takmış - Bush ne demek istedi - Ensede boza öyle pişmez, böyle pişer - Melih Aşık, taklit Rolex almak AB’ye uyar mı - Kim kimi intihar etmiş - Başbakan’ın o açıklaması kışkırtma kokuyordu...
<B>BU</B> köşeyi izleyenler anımsayacaklar, geçen yıl ve bu yıl defalarca Turizm Bakanlığı'nın Türkiye'nin tanıtımını yapacak ajansları belirlemek için üniversiteden, Reklamcılar Derneği'nden üye isteyip, <B>‘‘sözde seçici kurullar’’</B> oluşturduğunu, oysa günün sonunda jüride oy ağırlığının hep bakanlık üyelerinde olduğunu ve istenirse seçici kurul kararlarının bakanlık üyelerinden oluşan komisyonda <B>‘‘pazarlıkta anlaşamadık’’</B> diye değiştirilebildiğini yazmıştım.