Reklam sektörü mercek altında

Güncelleme Tarihi:

Reklam sektörü mercek altında
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 06, 2011 00:00

‘Marka olmak hayalinse KOPBİ gel’ sloganı ile bu yıl ikincisi düzenlenen Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi, sektörün önemli isimlerini ağırladı.

Haberin Devamı

ANADOLU reklamcılığının ‘Marka olmak hayalinse KOPBİ gel’ sloganı ile masaya yatırıldığı Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi’nde, sektörün önemli isimleri biraraya geldi. Bu yıl ikincisi düzenlenen kongrede ‘Anadolu’da reklamcılık 2011- 2015 vizyonu’, ‘Reklam ajanslarında işletme bilinci’, ‘Yaratıcılık ve mecra kullanımı’ ve ‘Yeni bin yılın reklam mecraları’ konuları kapsamlı olarak ele alındı. Anadolu’da yapılan reklamcılığın sorgulandığı ilk oturumda İzmir, Ankara, Konya, Antalya, Adana, Kayseri, Gaziantep ve Bursa’daki ajanslar deneyimlerini katılımcılarla paylaştı. Anadolu’da reklamcılığın geliştiğinin müjdelendiği toplantıda, üniversite öğrencilerine, ‘kendinizi şimdiden geliştirin’ önerisinde bulunuldu.

MECRA KULLANIMI

Yaratıcılık ve mecra kullanımı konulu oturumda Hürriyet Gazetesi Pazarlama İletişimi Koordinatörü Gürül Öğüt, ‘KIRMIZI reklam yaratıcılığının gücü’ konusunu ele alırken, Ströer CEO’SU Murat İlbak ‘Yerel Kuvvet: Açık hava’, Milliyet Gazetesi Cannes Lions İletişim Koordinatörü Teoman Tuğsuz ise ‘Milliyet- Cannes Reklam Festivali’ konusunu anlattı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!