“TARİHTE bir erkek çıkıp da ‘Haydi evi boyayalım’ dememiştir. Evin boyanmasına kadın karar verir” diyen Polisan Şirketler Grubu CEO’su Erol Mizrahi, kararı kadının vermesine rağmen boya markası seçiminin erkekler ya da boyacılar tarafından yapıldığını söyledi. Krizlerde her zaman büyüdüklerini vurgulayan Mizrahi, krizde beklenenin aksine lüks boyaların daha çok sattığına dikkat çekti.
Türkiye’nin tanınmış karikatüristlerinden Serkan Yılmaz maddi sıkıntılar çekmeye başlayınca boyacılık işine girmiş. “Bizde bir aile geleneği vardır, parasız kalırsan boya-badana işleri yaparsın” diyor. Yılmaz ayrıca evleri renklendirirken çektiği videoları da bir YouTube projesine dönüştürmek niyetinde.
#Serkan YılmazMİLLİ Saraylar İdaresi'ne bağlı Dolmabahçe Sarayı'nın Süfera Salonu'nda yapılan restorasyon çalışmaları sırasında duvar sıvasının altından 1917 tarihli gazete parçaları çıktı. Osmanlıca ve Fransızca yazılı haberlerin olduğu gazete parçasında Osmanlı'nın ilk uçakları olan 'Osmanlı' ve 'Prens Celaleddin' uçaklarının 40 dakikalık seferlerini başarıyla gerçekleştirdiğini yazıyor.
#Dolmabahçe SarayıTüm coşkumuzla Cumhuriyetimizin 96. kuruluş yıldönümünü kutluyoruz. Coşkuya iş dünyası da reklam kampanyalarıyla katıldı. Şirketlerin hazırladığı birbirinden dikkat çeken Cumhuriyet reklâmları “En güzel rekabet” yorumlarına sebep olurken, sosyal medya üzerinden de paylaşım rekorları kırıyor.
#Gazetehaberleri31 Mart tarihinde gerçekleşecek 2019 yerel seçimleri öncesinde, hem partiler hem de adaylar dijital mecralarda kritik bir sınav veriyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın geçtiğimiz ay gündeme getirdiği #ÇevreDostuKampanya yaklaşımı hem vatandaşlar hem de partiler tarafından kabul görünce, seçim kampanyalarının odağı da bir anda dijital mecralar olmuştu. Peki çalışmalar nasıl gidiyor, mecralar nasıl kullanılıyor, gelecek seçimlerde bizleri neler bekliyor; gelin birlikte inceleyelim...
#Seçim