“Emlak sektöründe kimsenin ‘bulaşmadığı’ bir alana odaklanalım” diyen İbrahim Karaman, Kerim Baykal ve Kaan Hakan Koyuncu, İzmir’de ‘Devredenler Kulübü’nü hayata geçirdi. Bugün dört şubeye ulaşan üç girişimcinin hedefinde ise iş geliştirme ve işyeri devri konusunda önce Türkiye’ye yayılmak, ardından da yurtdışına açılmak var. Koyuncu, Baykal ve Karaman, beş yıl içinde 40 şubeye ulaşmayı amaçlıyor.
#1Turizm sektörünün önde gelen şirketlerinden FTI’nin iflasını açıklamasından sonra tatil planlayan müşterilerde endişe başladı. Alman Seyahat Güvenliği Fonu’nun (DRSF) FTI müşterilerini mağdur etmemek için devreye gireceği belirtildi. Şimdiden etkilenenler için ücretsiz bir telefon hattı kuruldu. 089/710 45 14 98 numaralı hattan daha fazla bilgi alınabilecek.
#AVRUPADAN HABERDuymer İşitme Cihazları Yönetim Kurulu Üyesi ve İŞİTBİR (Türkiye İşitme Cihazı İthalatçıları ve Satıcıları Derneği) Başkanı Av. Salih Baz, Duymer İşitme Cihazları olarak 26 yıl önce İzmir Karşıyaka’da faaliyetlerine başlayan merkezin, Opr. Dr. Mehmet Baz ve eşi Figen Baz tarafından kurulduğunu belirterek, ilk günden bugüne dünya markalarını Türkiye’ye getirip hastalarının hizmetine sunmayı ön planda tuttuğunu söyledi. Annesi ve doktor olan babasından aldığım disiplin ve hastaya kaliteli hizmet anlayışı geleneğini bir hukukçu ve iş adamı olarak iş hayatında ön planda tutmaya özen gösterdiğini belirten Salih Baz, şunları söyledi:
#157 ülkede 121 iştirak, 22 marka ve 55 bin çalışana ulaşan Arçelik dünya operasyonlarında artık Beko adını kullanacak. Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı Fatih Kemal Ebiçlioğlu ile Arçelik CEO’su Hakan Bulgurlu “Avrupa’da bir numara olduk yeni hedefimiz dünya liderliği” diye konuştular.
#BekoAzerbaycan ve Türkiye’nin ortak stratejik çıkarları, iki ülkenin birlikte kalkınması ve gelişmesine katkı sağlamanın en önemli öncelikleri arasında yer aldığına dikkat çeken SOCAR Türkiye Vekaleten CEO’su Elchin İbadov, “Türkiye pazarına girdiğimiz 15 yıldan bugüne kadar paydaşlarımızla birlikte gerçekleştirdiğimiz 18 milyar doları aşan tutardaki yatırımımızla Türkiye’nin en büyük doğrudan dış yatırımcısı ve aynı zamanda Türkiye’nin en büyük entegre endüstri grubuyuz” diye konuştu.
#SOCARPerakende sektörü her gün satış rekorları kırarken AVM’lerin döviz cinsi kredi borçlarını ödeyemediğini söyleyen AYD Başkanı Nuri Şapkacı, “Türkiye’deki 445 AVM’nin 60-70’i borçlarından dolayı bankaların eline geçti. Kalanlar da direniyor. Biz zor dönemlerde hep markalara destek olduk; pandemide 3 ay kira almadık. Keser gibi ‘hep bana hep bana olmaz, testere gibi ‘bir sana bir bana’ olması gerek. Ciro rekorları kırarken kirayı artırmamak olmaz” dedi.
#Nuri ŞapkacıSentetik elyaftan üretilen mayo kumaşı, özünde pet şişeyle aynı malzemeden yapılıyor. Plaj giyimine yatırım yapan firmalar son dönemde pet şişeleri üretim hattına dahil etti. 2019’da pet şişelerden üretilen geri dönüştürülebilir polyester elyaf kullanımına başlayan Kom’da bu ürünler ihracatın yüzde 20’sini oluşturuyor. 2021’de balık ağları ve pet şişelerden hazırlanan koleksiyonun geliri ise doğayı iyileştiren projelere aktarıldı.
#Pet ŞişeHaziran ayında hem adet hem de ciroda yükselişe dikkat çeken Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel, “Maliyet artışları söz konusuyken enflasyonla mücadele için kampanya yapmak kolay olmayabilir ama bizi asıl tedirgin eden, talepte bir azalma yaşanması. Nakliyecinin, bankaların, AVM’lerin devreye girmesiyle sezon başında başlatacağımız bir kampanya, enflasyona karşı ‘efsane cuma’ etkisi yaratabilir” dedi. Öncel’in talepteki düşüşün önüne geçmek adına yaptığı bu çağrıya markalar ve diğer sektörlerden destek geldi.
#AYDKardashian – Jenner ailesinin her bir üyesi birbirinden ünlü, zengin ve kendilerinden söz ettirmenin yollarını bilme konusunda oldukça başarılılar. Kourtney, Kim ve Khloe Kardashian ve ailenin küçük kız kardeşleri Kendall ve Kylie Jenner ünlü birer televizyon yüzü olmanın tüm avantajlarını kullanarak hem kendi isimlerini ve markalarını hem de Kardashian – Jenner imparatorluğunu gün be gün büyütmeye devam ediyorlar.
#Kourtney KardashianÜnlüler gündemde kalmak için farklı giyiniyor. Dev şirketler ‘viral’ olmak için tasarım üretiyor. Marka değerinin sosyal medya üzerinden ölçüldüğü ve dopamin seviyemizin bir parmak hareketine baktığı bu çağda modayı da sosyal medyadan bağımsız düşünemeyiz elbette.
#StilDamat fabrikasında üretimin yüzde 50’si grup markaları, kalan yüzde 50’si ise dünyanın en iyi 3-5 erkek giyim markası için yapılıyor. Dev markaların ek kapasite almak için sırada olduğunu söyleyen Orka Grup Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, ‘‘Talebe yetişemiyoruz. 150 milyon TL’lik yeni yatırım kararı aldık. Günde 1700 takım elbise, 11 bin gömlek üreteceğiz’’ diyor.
#DamatDünyanın en zengini unvanını Elon Musk'dan alan Bernard Arnault gündemin merak edilen isimleri arasında yer alıyor. Ünlü markaların sahibi olan Bernard Arnault serveti merak ediliyor. Peki, Bernard Arnault kimdir, kaç yaşında, nereli? İşte, Dünyanın en zengin insanı Bernard Arnault serveti hakkında bilgiler...
#Bernard ArnaultYerli üretici Karsan, ASELSAN ile modern ve çevreci ulaşım için yerli ve milli işbirliğine imza attı. İşbirliği kapsamında Karsan, e-JEST modelini ASELSAN çekiş sistemiyle donatılmış olarak üretecek. Tam bağımsız tedarik zinciri ekosistemi için batarya sistemi de Türkiye’nin akü, batarya ve pil ihtiyacını milli olarak karşılayan ASPİLSAN Enerji tarafından üretilecek.
#ASELSANSektör profesyonellerini buluşturan Antalya Turizm Fuarı’na bu yıl bisiklet turizmi damga vuracak. Fuar organizatörü GM Center Yönetim Kurulu Başkanı Selçuk Meral, “Yaklaşık 25 uzmanı ağırlayacağız. Bisiklet turizminden nasıl yararlanabiliriz, dünya pastasından bu alanda nasıl pay alabiliriz? Bunu onlardan dinleyeceğiz” dedi.
#ANTALYA“İlklerin Havayolu” Corendon Airlines ile Fraport TAV Antalyaspor arasında 2019 yılından bu yana devam eden iş birliği, stadyum isim sponsorluğu anlaşmasıyla taçlandırıldı. Fraport TAV Antalyaspor’a verdiği desteğin kapsamını genişleten Corendon Airlines’ın yeni sponsorluk hamlesiyle Antalyaspor Stadyumu’nun ismi “Corendon Airlines Park Antalya” oldu.
#AntalyasporUluslararası lider marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’nin 2022 yılı ’TURKEY100 - Türkiye’nin En Değerli Markaları’ araştırmasına göre Türk Hava Yolları (THY), 1,6 milyar dolarlık marka değeriyle Türkiye’nin üst üste beşinci kez en değerli markası oldu.
#THYFransız şıklığını ve zarafetini her eve ince dokunuşlarla yerleştirme amacıyla yola çıkan Madame Coco, geliştirdiği benzersiz ürün yelpazesini her geçen gün genişletmekte, kişisel aksesuarlar ve ev dekorasyonu için hazırlanmış küçük parçaların, sadelikten asalete uzanan yolculuğunun rotasını belirlemektedir.
#Sponsorlu İçerik