İstanbul Hububat Bakliyat Yağlı Tohumlar ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Başkanı Kazım Taycı, sektörün 2021'den 2022'ye geçerken yüzde 32'lik büyüme gösterdiğini, bu yılın ilk dokuz ayında ise, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 28'lik bir büyüme gösterdiğini söyledi.
#İhracatDünyanın en çok takip edilen uluslararası interaktif bilgisayar oyun ve eğlence fuarı Gamescom, bugün sona eriyor. Deutz fuar alanında 50’den fazla ülkeden 1100 şirketin katıldığı oyun fuarında Türk üniversiteleri de stant açtı. Dijital oyun fuarına toplam 21 Türk şirketi katıldı.
#Ataberk Ateş"Halka mâl olmuş" sözünün cuk oturduğu biri varsa o da 20'nci yüzyılın hatta belki de dünya tarihinin en büyük dehalarından biri olan Einstein'dır, değil mi? Maalesef tam olarak değil. Einstein'ın fikirleri ve keşifleri bir yana ismini ve yüzünü kullanabilmek bile o kadar basit değil...
#Albert EinsteinDüzenlediği ödül organizasyonlarıyla tüm dünyada kurumların imza attığı başarıları ve sosyal hayata sundukları pozitif katkıları görünür kılan Stevie’nin iki organizasyonunda kazananlar açıklandı. VakıfBank, iki ayrı Stevie ödül organizasyonundan toplam 18 ödülle döndü.
#Vakıfbank“Metaverse'te Fijital Moda” yazımda bahsettiğim ve heyecanla beklenen Metaverse Moda Haftası (MVFW), 24-27 Mart tarihleri arasında gerçekleşti. Moda dünyasının teknolojiyle yarattığı sinerjide son nokta olan, gerçek dünyayı sanal aleme yansıtmaya aday Metaverse Moda Haftası’nda neler oldu gelin bir göz atalım.
#Ecehan ErsözOvr isimli oyun tabanlı Metaverse platformunda, Türkiye’de 20 bin, İstanbul’da 11 bini aşkın parsel satıldı. Dünyanın 1.6 trilyon parsele bölündüğü bu sanal evrende Türkiye’nin en değerli arazileri çoktan satın alınmış durumda. Çırağan Caddesi üzerinde parsel bulmak imkânsız. Stadyum, saray, cami, köprü gibi sembol alanlar çoktan satılmış. İstanbul’da ortalama bir parselin bedeli 200 lira. Bağcılar’da bir Metaverse parseli 135 lirayken, Ortaköy sahilinde bu rakam 500 liraya çıkıyor. İstanbul’da geniş bir sanal arazi almanın bedeli ise 20 bin liralara ulaşıyor.
#İstanbul15 Temmuz 2016 darbe girişimini Akıncı Üssü’nden yöneten FETÖ’nün sivil imamlarından Adil Öksüz’ün görüntüleri çıktığında; konuyu bana soranlara, “Evet bizim açımızdan önemli ama Fetullahçı Terör Örgütü üyeleri için çok daha önemli bir gelişme” yorumunu yaptım.
#YAZARFilmlere, dizilere ürün yerleştirme çalışmalarına alışkınız. Peki, rüyalarımıza da reklam almaya hazır mıyız? Biliminsanları rüya yerleştirme reklamcılığının ‘şaka’ olmadığını söylüyor. Dünyada bazı markalar uyku-rüya yerleştirme konusunda gönüllülerle çalışmalara başladı bile.
#YazarÇağın ekonomik sistemleri, büyük bir hızla büyümeye ve bütün dünya pazarlarına açılmaya devam etmektedir. Son zamanlarda en fazla sorulan ve araştırılan Reklam nedir, nasıl yapılır? Reklam çeşitleri ve tanımı hakkında bilgi şeklindeki başlıkları sizin için tüm detayları ile birlikte derledik.
#Reklam Nedir Nasıl Yapılır?Riot Games’in düzenleyicisi olduğu, Türkiye'nin ilk ve en büyük profesyonel espor ligi olan Vodafone FreeZone Şampiyonluk Ligi'yle birlikte ülkemizdeki espor ekosistemi her geçen sene daha da gelişmeye devam ediyor.
#Riot GamesYüz tanıma teknolojisi ilerledikçe bazı firmalar yüzlerdeki ifadeleri tanımlayabileceğini ve hatta şüpheli davranışları ayırt edebileceğini savunuyor. Peki bu mahremiyetiniz ve haklarınızı nasıl etkileyecek?
#PolisKırmızı Dijital ’de “En İyi Dijital Reklam” kategorisinde ve Kırmızı Kampanya’da “En İyi Dayanıklı Tüketim Ürünü Kampanyası” kategorisinde Vestel “Viziizle – Dünyanın ilk Bumper AD Dizisi” aynı zamanda Kırmızı Dijital’de büyük ödül Kıpkırmızı’yı kazanan Concept'in Kreatif Direktörü Kerem Özkut yaptığı açıklamada "Yaratıcılık yarışmalarını önemsiyoruz. Özellikle müşterilerimizin işlerine de yarayan, ticari başarı amacıyla yapılmış işlerin ödüllendirilmesi bizim için önemli. Hem ajans içinde hem ajans dışında çıtayı yükseltmek adına çok yararı olduğunu düşünüyoruz" ifadesinde bulundu.
#Kırmızı ÖdülleriBU yıl 15’incisi gerçekleşen Kırmızı Ödülleri’ne verdikleri desteğin çok önemli olduğunu anlatan Jolly Tur Pazarlama Direktörü Yasemin Develioğlu, şöyle konuştu: “Tatil satmak aslında misafirlerimize hayal kurdurmak demek. Tüm sene, çalışırken, kötü havalarda iç geçirirken içimizi ısıtacak, bizi mutlu edecek anları düşlüyoruz. Bizim işimiz bu hayalleri plana dönüştürmek. Tek başınıza, sevgilinizle, ailenizle, ya da arkadaşlarınızla ufkunuzu açacak yeni fikirler sunmaya çalışıyoruz. Yaratıcılık o yüzden işimizin odak noktasında. Bu sene yeni nelerin hayalini kurduracağımız, o hayalleri nasıl süsleyeceğiz hep ne kadar yaratıcı fikirler getirebildiğimize bağlı. Farklılığı ve de yaratıcılığı teşvik eden bu tip organizasyonlar, markaların ve ekiplerin kendilerini geliştirmek, çemberin dışında aksiyonlar alıp, sektöre yenilik getirmesi adına çok önemli bir rol oynuyor. Bu sene Kırmızı’nın hep birlikte 15. Yılını kutladık. Her sene farklı bir konsept çerçevesinde farklı alanlarda çok keyifli işler görme fırsatı bulduğumuz Kırmızı Ödülleri’nin bu sene sponsoru olmak bize ayrı bir keyif verdi.”
#Yasemin Develioğlu